آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

تاریخچه شرکت Poggenpohl

پوگن‌پل از سال ۱۸۹۲ که توسط فردمیر پوگن‌پل تأسیس شد، او در تلاش بوده تا آشپزخانه‌ها را به مکانی بهتر تبدیل کند. شرکت پگن پول ابتدا فقط یک نجاری بود،این شرکت طی ۱۳۰ سال به برندی پیشرو در زمینه طراحی آشپزخانه‌های لوکس آلمانی تبدیل شده است. پوگن‌پل به عنوان مخترع آشپزخانه مدرن، با ترکیب مفاهیم معماری، طراحی‌های پیشرو، مهارت‌های حرفه‌ای بی‌نظیر و دقت فنی بالا، آشپزخانه‌هایی زیبا، لوکس و کارآمد خلق می‌کند

Poggenpohl با ترکیب مهارت نجاری، نوآوری و فناوری‌های نوین، به برندی پیشرو در تولید آشپزخانه‌های لوکس و منحصر به فرد تبدیل شده است.

آشپزخانه پگن پل

Poggenpohl همواره پیشرو در نوآوری بوده است. آن‌ها با ایده‌های غیرمنتظره، به طور مداوم با خلاقیت بر چالش‌های طراحی آشپزخانه غلبه می‌کنند. برای مثال، «مطالعه آزمایش ۷۰» گام بزرگی به سوی آینده بود. در سال ۱۹۷۰، طراح لوئیجی کلانی، مفهوم آینده‌نگرانه‌ای از آشپزخانه سال ۲۰۰۰ را با طراحی یک آشپزخانه کروی آبی ترسیم کرد. این مطالعه نماد قدرتمندی از نوآوری Poggenpohl است که همواره بر انسان‌محوری در طراحی آشپزخانه تمرکز دارد.

این شرکت با درک نیازهای جامعه و پیشرو بودن در تحولات آشپزخانه، همواره در تاریخ بین‌المللی آشپزخانه، نقشی کلیدی ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: چرا خونه من ژورنالی نمیشه؟

سبک‌های مختلف آشپزخانه Poggenpohl

این شرکت سبک‌های منحضر به فردی دارد که کابینت‌ها را بر اساس این سبک‌ها طراحی، تولید و نصب می‌کند.

آشپزخانه poggenpohl

سبک +Segmento(تجسمی از ظرافت مدرن)

+SEGMENTO با تلفیق خطوط دقیق و کارایی چشمگیر، نمادی از ظرافت مدرن است. طراحی خطی و بدون دستگیره آن، فضایی آرام و دلنشین را به وجود می‌آورد و آزادی انتخاب متریال و رنگ، امکان خلق فضایی متناسب با سلیقه‌ی شما را فراهم می‌کند.

poggenpohl

با توجه به ویژگی‌هایی که این طراحی دارد مانند یک بوم نقاشی خام می‌توانید طرح مد نطر خود را در آن بچینید.سبک طراحی این نوع آشپزخانه فضایی آرام و دلنشین به وجود می‌آورد.

این سبک تاکید ویژه‌ای به ظرافت دارد، لذا کابینت‌ها بدون دستگیره و با صفحه‌ی نازک طراحی و اجرا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: ۳۷ طرح و چیدمان آشپزخانه ال شکل

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

سبک پلاس مودو(+Modo)

+MODO با طراحی خاص و منحصر به فرد خود، شما را شگفت‌زده می‌کند. صفحه‌ی روی کابینت و بدنه‌ی کابینت‌ها با فاصله از هم قرار گرفته‌اند و فضایی هیجان‌انگیز و چشم‌نواز را به وجود آورده‌اند. قفسه‌های کشویی نیز با ایجاد فضایی غیرمعمول، به جذابیت این طراحی افزوده‌اند. صفحه‌ی روی کابینت که امضای طراحی خورخه پنسی، طراح معروف، است، بر روی کابینت‌های پایین امتداد یافته و به نظر می‌رسد که در هوا شناور است. فضای خالی ایجاد شده نیز محلی مناسب برای قرار دادن وسایل و لوازم آشپزخانه و همچنین لوازم شخصی شما خواهد بود.

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

+MODO با فضایی چند منظوره برای آشپزی و زندگی با امکانات و طراحی منحصر به فرد فراتر از یک آشپزخانه معمولی است. از قفسه‌های کشویی تا جزیره‌ی شیک و کوارتزیت بادوام دنیایی از امکانات را برای شما فراهم می‌کند.

این سبک با استفاده از متریال و اکسسوری‌های خاص یک آشپزخانه‌ی منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: طراحی کابینت آشپزخانه مستطیلی

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

طراحی منحصر به فرد +VENOVO حس آزادی را در آشپزخانه به شما القا می‌کند. کابینت‌های بدون پایه و چیدمان نامحدود این کابینت‌ها، فضایی مدرن و شهری را خلق می‌کنند. +VENOVO با ترکیب کابینت‌های ایستاده بلند و کوتاه، مرزهای سنتی بین آشپزخانه و فضای نشیمن را از بین می‌برد. سادگی و زیبایی این طراحی، آشپزخانه شما را به مکانی دلنشین برای آشپزی و دورهمی تبدیل می‌کند.

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

آزادی در چیدمان و تفکیک فضا: کابینت‌های طبقه‌بندی شده و سطح یکپارچه، چیدمانی انعطاف‌پذیر و فضایی کاربردی با کاربرد مختلف برای هر قسمت از آشپزخانه به ارمغان می‌آورند.

محو شدن مرزها: +VENOVO به‌عنوان عنصری مستقل، مرز بین آشپزخانه و نشیمن را از بین می‌برد و فضایی یکپارچه و مدرن خلق می‌کند.

بیشتر ببینید: ۵۰ مدل کابینت ممبران کرم و ترکیب آن با رنگ‌های دیگر

مشتریان مشهور

آشپزخانه‌های Poggenpohl همیشه توسط معماران و برای معماران طراحی شده‌اند. Poggenpohl با تکیه بر تفکر طراحی و راه‌حل‌های سیستمی، به طور مداوم تخصص خود را تقویت می‌کند و برند خود را پویا نگه می‌دارد.

برج پورشه در میامی آمریکا

این برج ۶۰ طبقه که ساکنین را با خودرو به خانه‌ی لوکس خود می‌برد، ۱۳۲ واحد مسکونی این بنای مجلل با آشپزخانه‌های لوکس و اختصاصی برند پگل‌پول مجهز شده‌اند.

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

برج هزاره در بوستون آمریکا

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

برج هزاره در بوستون، حدوداً دویست متر ارتفاع دارد. از پنت‌هاوس‌های این برج می‌توانید از چشم‌انداز وسیعی به بیشترِ شهر لذت ببرید. در این طبقات مجلل که تعدادشان به ۶۰ طبقه می‌رسد، امکان زندگی و پذیرایی لوکس فراهم است. آشپزخانه‌های این واحدهای ممتاز توسط شرکت Poggenpohl تجهیز شده‌اند. نمای جلوی بسیاری از سالن‌های نشیمن این برج اکنون با کابینت‌های سفید براق با لبه‌های لیزری تزئین شده است.

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

بیشتر ببینید: بیش از ۷۰ مدل عکس کابینت ممبران طوسی

سیندهورن تونسون در بانکوک تایلند

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

برج سندھورن تانسون، با ۱۷ طبقه، دارای ۴۹ واحد مسکونی مجلل به وسعت ۸۵ تا ۱۴۰ متر مربع است. سقف‌های بلند با ارتفاع سه متر، طراحی روان فضا و پنجره‌های قدی که چشم‌انداز باشکوهی از پارک لومپینی را به نمایش می‌گذارند، از ویژگی‌های این واحدها هستند. شرکت Poggenpohl آشپزخانه‌های سفارشی با کابینت‌های خاکستریِ ماسه‌ای برای این برج طراحی و اجرا کرده که به زیبایی با طراحی داخلی هماهنگ شده و بر آن غالب نمی‌شوند.

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

مربع گابریل در هرتفورد شایر

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

این مجموعه مسکونی در سال ۲۰۱۷ تکمیل شد و نه تنها ساکنان، بلکه مطبوعات بین‌المللی را نیز تحت تأثیر قرار داد. نمای تراس‌دار خارجی و همچنین فضای داخلی مجلل، هر دو مورد تحسین گسترده قرار گرفتند. ساکنان این مجموعه علاوه بر بهره‌مندی از مناظر زیبای روستایی، از طریق حمل و نقل عمومی به راحتی به شهر لندن دسترسی دارند. آشپزخانه‌های Poggenpohl نیز به صورت اختصاصی برای هر واحد طراحی شده‌اند.

بیش از ۱۰۰ مدل کابینت ممبران سفید طوسی

اقامتگاه ساحلی فاروس در سواحل قبرس

اقامتگاه ساحلی فاروس در نزدیکی لارناکا، سومین شهر بزرگ قبرس، واقع شده است. این مجموعه در یک خیابان بن‌بست قرار دارد و شامل ۱۷ ویلا با سه اندازه‌ی متفاوت است. هر ویلا دارای استخر، اتاق‌های متعدد و جالب‌تر از همه، حداقل سه آشپزخانه‌ی مجلل از برند Poggenpohl می‌باشد!

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

یکی از آشپزخانه‌ها مخصوص پخت‌وپز کبابی است و آشپزخانه‌ی کوچک‌تر دیگری در زیرزمین برای استفاده‌ی پرسنل تعبیه شده است. در تمام ویلاها، از بالاترین سطح کیفیت استفاده شده و کابینت‌ها با روکش لاک براق باکیفیت و صفحه‌ی کانتر محکم، جلوه‌ای لوکس و مجلل به فضا بخشیده‌اند.

خانه اقیانوسی در لندن

عمارت اقیانوس که در سال ۱۹۰۷ ساخته شد، در ابتدا دفتر مرکزی خط کشتیرانی “وایت‌استار لاین”، همان شرکت حمل و نقل دریایی کشتی تایتانیک بود. این عمارت بعدها به بانک، وزارت دفاع بریتانیا و رستوران تبدیل شد. امروزه، عمارت اقیانوس شامل شش آپارتمان لوکس و یک پنت‌هاوس دوبلکس است که همگی مجهز به آشپزخانه‌های بزرگ Poggenpohl شده‌اند. نماهای باکیفیت این آشپزخانه‌ها با رنگ‌های خاکستری سنگریزه و لاک مات آجری، به‌طرز شگفت‌انگیزی بر جزئیات خاص فضا، مانند سقف‌های گچ‌بری‌شده و درهای چوبی عتیقه، تأکید می‌کنند و فضایی بی‌نظیر خلق می‌کنند.

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

ساختمان ریور اوکس در هیوستون آمریکا

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

ساختمان اصلی ریور اوکس در اوایل دهه ۱۹۶۰ توسط کامرون فرچایلد طراحی شد. این بنا به لطف محیطی زیبا و طراحی به یادماندنی که یادآور آثار میس ون در روه است، به سرعت به یکی از بهترین آدرس‌های شهر هیوستن تبدیل شد. در بازسازی این ساختمان، شرکت Poggenpohl آشپزخانه‌های ویژه‌ای را مطابق با استانداردهای بالای زیبایی‌شناسی خود طراحی کرد که ضمن تطابق با سبک سنتی، اشاره‌ای واضح به زندگی مدرن شهری نیز دارند.

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

اقامتگاه‌های خصوصی در سانفرانسیسکو

آشپزخانه پگن‌پول (poggenpohl)

مجموعه اقامتگاه‌های خصوصی فورسیزنز در ۷۰۶ میشن، یکی از باارزش‌ترین کلکسیون‌های جهان به شمار می‌رود و چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر سانفرانسیسکو و تجربه‌ای بی‌نظیر از زندگی لوکس را به شما هدیه می‌دهد. این اقامتگاه‌های باشکوه با الهام از سبک املاک بزرگ و با بهره‌مندی از خدمات و امکانات منحصربه‌فرد برند فورسیزنز، که در قلب منطقه‌ی موزه‌های یربا بوئنا واقع شده‌اند، آثار هنری بی‌نظیری هستند.

این مجموعه شامل بنای تاریخی بازسازی‌شده‌ی آرنستون متعلق به ۱۹۰۳ است که در کنار برج جدید ۵۱۰ فوتی قرار گرفته است. در این اقامتگاه‌های مجلل، طراحی داخلی باشکوه و شگفت‌انگیز به سبک منهتن با نمای بیرونی تاریخی آرت‌دکو ترکیب شده و فضایی برای زندگی خلق کرده است که در هیچ اقامتگاه خصوصی دیگری در سانفرانسیسکو یافت نمی‌شود. توجه بی‌نظیر به جزئیات، این مجموعه را به تجربه‌ای کاملاً منحصر به فرد تبدیل می‌کند. آشپزخانه‌های اختصاصی و حرفه‌ای برای مهمانی‌های مجلل یا شام‌های دونفره طراحی شده‌اند و فضایی شگفت‌انگیز و دلنشین را به ارمغان می‌آورند.

برچسب‌ها: ,
منبع: www.poggenpohl.com

مطالب مرتبط

کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

امروزه با توجه به اندازه‌ی خانه‌ها آشپزخانه‌ها نیز کوچک شده‌اند و هرکسی می‌خواهد آشپزخانه‌ی خود را بزرگ‌تر از متراژ واقعی نشان دهد. در این مقاله ۷ رنگ کابینت که آشپزخانه‌ی شما را بزرگتر نشان می‌دهد را معرفی کرده‌ایم.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه‌ها طراحان کاشی‌های روشن و کابینت‌های رنگین را در کنار هم قرار داده‌اند تا بدین ترتیب آشپزخانه‌های سفید و تک رنگ را به چالش بکشند. اگر شما نیز طرفداران استفاده از کابینت‌های رنگی در آشپزخانه‌های خود هستید و می‌خواهید آشپزخانه رنگی و پر انرژی داشته باشید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.

بهترین برند مبلمان ایرانی و خارجی را بشناسید

بهترین برند مبلمان ایرانی و خارجی را بشناسید

مبل‌ها بخش بسیار مهمی از دکوراسیون خانه‌های امروزی هستند و نقش اول را در زیبایی خانه یا فضاهای اداری بازی می‌کنند. اما یکی از مهمترین اطلاعاتی که می‌تواند در انتخاب انواع مبلمان به ما کمک کند، شناخت برند مبل ایرانی و خارجی، سبک مبلمان تولیدی، نوع پارچه، چوب به‌کار‌رفته در آن‌ها و مواردی از این‌دست است، آشنایی با تولیدکنندگان و فروشندگان این محصولات به ما دید بهتری می‌دهد که برای خرید هر نوع مبلمان، سراغ کدام‌یک از این برندها برویم.


دیدگاه خود را بنویسید