۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه‌ها طراحان کاشی‌های روشن و کابینت‌های رنگین را در کنار هم قرار داده‌اند تا بدین ترتیب آشپزخانه‌های سفید و تک رنگ را به چالش بکشند. اگر شما نیز طرفداران استفاده از کابینت‌های رنگی در آشپزخانه‌های خود هستید و می‌خواهید آشپزخانه رنگی و پر انرژی داشته باشید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این آشپزخانه ما شاهد کابینت و شلف‌های چوبی هستیم که با سبز تیره رنگ آمیزی شده‌اند. طراحان با الهام از جلبک‌های دریایی و گیاهانی که در مناطق ساحلی‌ی نروژ (موقعیت قرارگیری پروژه) می رویند، این رنگ را برای فضای آشپزخانه انتخاب کرده اند. به دنبال رنگ کابینت‌ها، دیوارهای آشپزخانه نیز به همین رنگ پوشیده شداند. انتخاب سنگ مرمر سفید و رگه‌دار در مرکز این آشپزخانه و سطح کابینت‌ها بر جذابیت فضا افزوده است.

ببینید و بخوانید: بیش از ۱۰۰ مدل کابینت آشپزخانه بزرگ جدید

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در دکوراسیون این آشپزخانه طراحان برای فضای آشپزخانه رنگ زرد خردلی را انتخاب نمودند. آن‌ها این رنگ روشن را بسیار هوشمندانه به کار برده و این بخش را به نقطه‌ی کانونی این خانه که متلعق به زوجی جوان بود، تبدیل ساختند. طراحان جهت ایجاد تضاد با این رنگ روشن و یا به عبارتی دیگر کاهش میزان شدت این رنگ کاشی‌ها را به رنگ نارنجی، دستگیره ها را به رنگ نقره‌ای انتخاب کرده و کف این آشپزخانه را با کفپوش‌های قهوه‌ای پوشاندند و برای سطح کابینت‌ها رنگ سفید را در نظر گرفتند که در ترکیب با یکدیگر هماهنگی ایجاد کرده‌اند.

ببینید و بخوانید: میز کامپیوتر جدید

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این آشپزخانه ال شکل با سبکی متفاوت از دکوراسیون آشپزخانه روبرو هستیم. طراحان این آشپزخانه را به سبک فضای گالری‌ها طراحی کرده‌اند. رنگ بنفش دیوار آشپزخانه موجب برجسته دیده شدن تابلوی نقاشی نصب شده بر روی آن می شود. کابینت‌های سبز در کنار رنگ بنفش ترکیبی فوق العاده ایجاد کردند و رنگ سفید سطح کابینت‌ها این فضا را تکمیل کرده‌اند.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این آشپزخانه نیز ترکیب رنگ‌های سبز، زرد، نارنجی و بژ به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند. سطوح طرح‌دار در کانتر و بخشی از دیوار طرحی زیبا را به این آشپزخانه می‌افزاید و سطوح فیروزه ای کابینت ها موجب برجسته به نظر رسیدن سطح سنگی کانتر در آشپزخانه شده است.

بیشتر ببینید: تزیین میز تلویزیون

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این آشپزخانه طراحان با ترکیب و کنارهم قرار دادن رنگ های سرد و گرم ترکیبی فوق العاده ای را ایجاد کردند.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه طراحان به واسطه استفاده از رنگ و کابینت‌های رنگی این بخش را از سایر بخش‌ها جدا و فضایی متفاوت ایجاد کرده‌اند. رنگ سفالی کابینت‌ها، دیوار و سقف کاملا در تضاد با کف سالن می باشد، اما در ترکیب با هم هارمونی ایجاد کرده‌اند.

بیشتر ببینید: میز ناهار خوری جدید

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

این پروژه متعلق به آشپزخانه‌ی یک آپارتمان در توکیو است که برای زوجی سالمند طراحی شده بود و هدف طراح بنا به درخواست کارفرمایان ایجاد فضایی شاد و پر انرژی و همچنین روشن و پرنور بود. از این رو آن‌ها ترکیب رنگ صورتی و آبی را برای فضای آشپزخانه انتخاب کردند. طرح جناغی در کاشی‌های آشپزخانه در ترکیب با کابینت‌های صورتی جلوه‌ای جذاب و خوشایندی را در این پروژه ایجاد کرده است.

بیشتر ببینید: میز و صندلی برای بالکن کوچک

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در انتخاب کابینت آشپزخانه دقت زیادی لازم است، در این پروژه طراحان کابینت‌ها و کاشی‌ها را به رنگ آبی روشن و جزیره را به رنگ صورتی انتخاب کرده است. آن‌ها بر خلاف بدنه‌ی ساده‌ی این کانتر، برای سطح آن سنگ مرمر به همین رنگ با رگه های تیره‌تر و سفید در نظر گرفتند. استفاده از جزئیات و اکسسوری‌های برنجی نیز بر زیبایی و جذابیت این فضا افزوده است. اگر با دقت به تصویر نگاه کنیم نشانی از سبک آرت دکو در دکوراسیون این آشپزخانه نمایان است.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این آشپزخانه قرار گرفتن یک کانتر بزرگ سبز رنگ با سطح خاکستری در مرکز، به نقطه‌ی کانونی فضای آشپزخانه تبدیل شده است. تمامی دیوارها و کابینت ها نیز به رنگ سبز می باشد و در تضاد با آن طراحان سقف و کف فضا را با رنگ سفید پوشانده‌اند. کفپوش طرح‌دار نیز بر میزان جذابیت فضا می افزاید.

بیشتر ببینید: صندلی میز تحریر دخترانه

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

طراحی کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای فضاهای کمجا باشد. در این آشپزخانه مدرن طراحان به طور هوشمندانه‌ای با استفاده از رنگ‌های خاکستری، سفید و قرمز_نارنجی به چیدمان فضا پرداخته‌اند.

برچسب‌ها: ,
منبع: archline.ir

مطالب مرتبط

کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

امروزه با توجه به اندازه‌ی خانه‌ها آشپزخانه‌ها نیز کوچک شده‌اند و هرکسی می‌خواهد آشپزخانه‌ی خود را بزرگ‌تر از متراژ واقعی نشان دهد. در این مقاله ۷ رنگ کابینت که آشپزخانه‌ی شما را بزرگتر نشان می‌دهد را معرفی کرده‌ایم.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید