بیش از ۱۰۰ مدل کابینت ممبران سفید طوسی

بیش از 100 مدل کابینت ممبران سفید طوسی

رنگ سفید یک رنگ روشن و سرد است، این رنگ نشانه‌ی پاکی و پاکیزگی است. این رنگ در دکوراسیون جهت بزرگنمایی فضا و انعکاس نور بیشتر استفاده می‌شود. سفیدی بیش از حد برای برخی از افراد زننده و ناخوش آیند است لذا رنگ سفید را با رنگ‌های مختلف استفاده می‌کنند که یکی از این رنگ‌ها طوسی است. طوسی یک رنگ خنثی است در کوراسیون داخلی می‌توانید از آن به عنوان اصلی و یا مکمل استفاده کنید. با توجه به اینکه طوسی یک رنگ خنثاست با هر رنگی از جمله سفید به راحتی هماهنگ می‌شود. با توجه به این ویژگی‌های طوسی با اکثر رنگ‌ها در دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ خواهد شد. لذا در این نوشته ایده‌ها و ترکیب‌های انواع مدل کابینت ممبران سفید طوسی را بررسی خواهیم کرد.

در هر آشپزخانه‌ای نمی‌توان از رنگ طوسی استفاده کرد. برخی از فضاها نیاز به پس زمینه‌ی شاد و سبک‌تر دارند. اینجا دقیقا جایی است که رنگ سفید می‌تواند ایفای نقش کند و طوسی می‌تواند برای برجسته کردن فضا و ایجاد ممق برای یک طاهر مدرن استفاده شود. اگر در آشپزخانه‌های سفید از رنگ طوسی به صورت محدود استفاده شود یک جلوه‌ی ظریف و جالب خواهد داشت لذا شما می‌توانید قسمتی از کابینت‌ها را طوسی انتخاب کنید

بیشتر بخونید: همه چیز در مورد صندلی‌های اپن

طوسی یک رنگ همه کاره است، هر چیزی در آشپزخانه می‌تواند طوسی باشد. اگر می‌خواهید آشپزخانه‌ی با کلاسی داشته باشید می‌توانید قسمتی از کابینت‌های خودر را طوسی یا خاکستری انتخاب کنید. طوسی آشپزخانه‌ی شما را زیبا و تمیز نشان خواهد داد و تضاد خوبی با رنگ سفید دارد و تعادل حفظ می‌شود.تصاویر نشان می‌دهد کابینت ممبران سفید طوسی چگونه یک دکوراسیون زیبا در آشپزخانه‌ی شما ایجاد می‌کند. شما می‌توانید رنگ طوسی را با کابینت ممبران سفید صدفی استفاده کنید.

بیشتر ببینید: کابینت ممبران سفید

مدل کابینت ممبران سفید طوسی تیره

از طوسی تیره نهراسید، خاکستری تیره با یک نورپردازی مناسب و کفپوش چوبی یا پارکت‌های طرح چوب بسیار زیبا دیده خواهد شد. مخصوصا اگر بتوانید از لوازم جانبی با رنگ‌ها ملایم استفاده کنید کابینت ممبران سفید طوسی تیره یک جلوه‌ی زیبایی در آشپزخانه‌ی شما ایجاد خواهد کرد.

برچسب‌ها: ,
منبع:

مطالب مرتبط

کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

امروزه با توجه به اندازه‌ی خانه‌ها آشپزخانه‌ها نیز کوچک شده‌اند و هرکسی می‌خواهد آشپزخانه‌ی خود را بزرگ‌تر از متراژ واقعی نشان دهد. در این مقاله ۷ رنگ کابینت که آشپزخانه‌ی شما را بزرگتر نشان می‌دهد را معرفی کرده‌ایم.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه‌ها طراحان کاشی‌های روشن و کابینت‌های رنگین را در کنار هم قرار داده‌اند تا بدین ترتیب آشپزخانه‌های سفید و تک رنگ را به چالش بکشند. اگر شما نیز طرفداران استفاده از کابینت‌های رنگی در آشپزخانه‌های خود هستید و می‌خواهید آشپزخانه رنگی و پر انرژی داشته باشید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید