۵۰ مدل کابینت ممبران کرم و ترکیب آن با رنگ‌های دیگر

کابینت ممبران کرم طلایی مناسب برای آشپزخانه

کابینت ممبران کرمی، انتخابی محبوب و کلاسیک برای آشپزخانه است که به دلیل رنگ خنثی و ظاهری شیک، با طیف وسیعی از رنگ ها به خوبی ترکیب می شود. انواع طیف کرمی عبارتند از: کرم قهوه‌ای، کرم صدفی، کرم شکلاتی و… . این رنگ‌ها هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. شما باید نسبت به اندازه آشپزخانه و چیدمان و سبک دکوراسیون آشپزخانه‌تان رنگ مورد نظر را از این طیف انتخاب کنید. مثلاً کابینت کرم صدفی با رنگ روشن و جذابی که دارد آشپزخانه کوچک شما را بزرگتر جلوه می‌دهد.

در این مقاله با بیش از ۵۰ مدل کابینت ممبران کرم و ترکیب آن با رنگ‌های دیگر همراه شما هستیم. بهتر است بدانید کابینت کرمی با رنگ‌های زیادی از جمله سبز، آبی، طوسی، قهوه‌ای و … ترکیب شده و به آشپزخانه شما روح تازه‌ای می‌دهد.

فهرست مطالب:

کابینت ممبران کرم

در این قسمت از طراحی و دکوراسیون کابینت‌های ممبران به رنگ کرمی عکس گذاشتیم، اگر می‌خواهید کابینت‌های خود را با رنگ طوسی ترکیب کنید مقاله عکس کابینت ممبران طوسی را از دست ندهید.

کابینت ممبران رنگ کرم صدفی

رنگ کرم صدفی، رنگی لاکچری و شاهانه برای آشپزخانه است، با این وجود اگر رنگ کرم صدفی را دوست ندارید از رنگ سفید خالص برای کابینت‌های آشپزخانه‌تان استفاده کنید. بنابراین مقاله کابینت ممبران سفید را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

کابینت ممبران رنگ کرم طلایی

شاید از نظر برخی افراد ترکیب رنگ کرم طلایی، ترکیبی سرد و بی‌روح باشد. اگر شما هم جزء افرادی هستید که کرم طلایی را دوست ندارید پیشنهاد ما به شما کابینت ممبران سفید طلایی است.

کابینت ممبران کرم قهوه ای

کابینت ممبران کرم قهوه‌ای، جز رنگ‌هایی است که آشپزخانه شما را کوچکتر نشان می‌دهد، به همین خاطر اگر آشپزخانه کوچکی دارید که از نورپردازی مناسبی برخوردار نیست این رنگ گزینه خوبی برای شما نیست و می‌توانید رنگ‌های دیگری انتخاب کنید. اما اگر مصر هستید که کابینت آشپزخانه‌تان کرم قهوه‌ای یا کرم شکلاتی باشد ابتدا مقاله اصول نورپردازی آشپزخانه را مطالعه کنید سپس به دیدن عکس‌ها ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: کاور صندلی ناهارخوری

اگر سوالی در مورد دکوراسیون آشپزخانه و انتخاب کابینت مناسب برای آن دارید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

برچسب‌ها: ,
منبع:

مطالب مرتبط

کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

امروزه با توجه به اندازه‌ی خانه‌ها آشپزخانه‌ها نیز کوچک شده‌اند و هرکسی می‌خواهد آشپزخانه‌ی خود را بزرگ‌تر از متراژ واقعی نشان دهد. در این مقاله ۷ رنگ کابینت که آشپزخانه‌ی شما را بزرگتر نشان می‌دهد را معرفی کرده‌ایم.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه‌ها طراحان کاشی‌های روشن و کابینت‌های رنگین را در کنار هم قرار داده‌اند تا بدین ترتیب آشپزخانه‌های سفید و تک رنگ را به چالش بکشند. اگر شما نیز طرفداران استفاده از کابینت‌های رنگی در آشپزخانه‌های خود هستید و می‌خواهید آشپزخانه رنگی و پر انرژی داشته باشید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید