بیش از ۱۰۰ مدل کابینت هایگلاس سفید

کابینت هایگلس سفید ال

انواع مدل کابینت هایگلاس سفید، انتخابی محبوب و چشم‌نواز برای آشپزخانه‌های مدرن و کلاسیک است. این نوع کابینت با سطح براق و صاف خود، نور را منعکس و فضایی روشن و دلباز ایجاد می‌کند. علاوه بر داشتن جنس براق، انتخاب رنگ سفید نیز به دلیل سادگی و خنثی بودن، به راحتی با سایر رنگ‌ها و طرح‌ها ترکیب می‌شود و فضایی شیک و مدرن به وجود می‌آورد. تنها زیبایی کابینت هایگلاس نیست که آن را محبوب کرده است، کابینت هایگلاس سفید مقاومت بالا در برابر رطوبت و خط و خش داشته و برخلاف کابینت‌های وکیوم نظافت آسانی دارند.

نکاتی برای انتخاب انواع مدل کابینت هایگلاس سفید

به دلیل محبوبیت زیادی که کابینت هایگلاس دارد، در طرح، مدل و رنگ‌های متنوعی در بازار وجود دارد. بنابراین انتخاب و پیدا کردن مدل مدنظر آسان است. با این وجود در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که بهتر است هنگام انتخاب کابینت هایگلاس سفید در نظر داشته باشید.

  • اگر آشپزخانه شما کوچک است، نصب کابینت هایگلاس سفید به بزرگ‌تر نشان دادن فضا کمک می‌کند.
  • برای ایجاد تنوع و جذابیت بیشتر، کابینت هایگلاس سفید را با رنگ‌های دیگر مانند طوسی، قهوه‌ای یا طلایی ترکیب کنید.
  • برای نظافت کابینت هایگلاس سفید، از دستمال مرطوب و مواد شوینده ملایم استفاده کنید.
  • از قرار دادن اجسام داغ به طور مستقیم روی سطح کابینت هایگلاس خودداری کنید.

کابینت هایگلاس سفید، انتخابی ایده‌آل برای آشپزخانه‌های امروزی است که به دنبال فضایی شیک، مدرن و دلباز هستند.

فهرست مطالب:

کابینت هایگلاس سفید

کابینت هایگلاس سفید، با براقی و زیبایی که دارد آشپزخانه کوچک شما را بزرگتر و آشپزخانه بزرگتان را زیباتر نشان می‌دهد. اگر به سبک دکوراسیون مینیمال و سفید علاقه‌مند هستید این رنگ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در ادامه با نمونه‌هایی از عکس مدل کابینت هایگلاس سفید همراه شما هستیم.

بیشتر بخوانید: طرح زیبای میز تلویزیون دیواری

کابینت هایگلاس سفید طلایی

اگر آشپزخانه مدرن و اشرافی مدنظر شما است؛ از انواع کابینت هایگلاس سفید طلایی غافل نشوید. این کابینت‌ها آشپزخانه شما را زیباتر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: میز تلویزیون روی دیوار

کابینت هایگلاس سفید طوسی

رنگ طوسی از رنگ‌های خنثی و موردپسند همگان است. اگر شما نیز رنگ طوسی دوست دارید، از انواع کابینت هایگلاس سفید طوسی که در ادامه آمده است، ایده بگیرید.

بیشتر بخوانید: میز تلویزیون دیواری مدرن

کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای

اگر فکر می‌کنید آشپزخانه با کابینت سفید رنگ زود به زود کثیف می‌شود، از ترکیب آن با قهوه‌ای استفاده کنید. قهوه‌ای رنگی گرم و صمیمی است و حال و هوای آشپزخانه با دکوری‌های کوچک به رنگ نارنجی یا فسفری نئونی یادآور طبیعت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مدل میز تلویزیون ساده و شیک

کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید مشکی

رنگ مشکی برای آشپزخانه از ترندهای جدید است. ترکیب آن با سفید کابینت‌های آشپزخانه را زیباتر می‌کند. مشکی خالص شاید برای مدتی زیبا باشد اما پس از گذشت چند سال شما را دلزده و ناراضی خواهد کرد.

برچسب‌ها: ,
منبع:

مطالب مرتبط

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه‌ها طراحان کاشی‌های روشن و کابینت‌های رنگین را در کنار هم قرار داده‌اند تا بدین ترتیب آشپزخانه‌های سفید و تک رنگ را به چالش بکشند. اگر شما نیز طرفداران استفاده از کابینت‌های رنگی در آشپزخانه‌های خود هستید و می‌خواهید آشپزخانه رنگی و پر انرژی داشته باشید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.


دیدگاه خود را بنویسید