۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

میز کامپیوتر دیواری-عکس میز کامپیوتر دیواری جدید-مدل میز کامپیوتر دیواری جدید- مدل میز کامپیوتر پسرانه دیواری- میز کامپیوتر کمجا دیواری-میز کامپیوتر کمجا دیواری-عکس میز کامپیوتر دیواری-مدل میز کامپیوتر دیواری جدید

آیا دنبال ایده‌هایی برای ساخت میز کامپیوتر در خانه هستید؟ در این مقاله ۲۱ ایده و نقشه‌ی میز کامپیوتر قابل ساخت در خانه را جمع‌آوری کرده‌ایم. بدون مقدمه بریم سراغ ایده‌ها و نقشه‌ها و میز کامپیوتر خود را در خانه بسازیم

ساخت میز کامپیوتر با پالت چوبی

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

اولین متریالی که برای ساخت لوازم دست ساز پیشنهاد می‌شود پالت چوبی است. شما می‌توانید به راحتی یک پالت چوبی را از انبارهای محلی تهیه کنید.

پالت را به دیوار وصل کنید و از آن به عنوان یک قفسه استفاد کنید. سپس یک تکه چوب در اندازه مناسب با استفاده از دو یا سه عدد لولا به چوب و پالت نصب کنید. تا یک میز تاشو داشته باشید. دو تا پیج به تکه تخته و پالت بسته و با استفاده از سیم بکسل یا طناب مقاوم میز را در ارتفاع مناسب تثبیت کنید.

بیشتر بخوانید: ۴ روش برای تزیین کنار تلویزیون

ساخت میز کامپیوتر ثابت

ایده های ساخت میز کامپیوتر

اگر یک دفتر کار کوچک در خانه خود دارید، ساختن یک میز دور دیوار ایده‌ی خوبی است. با استفاده از چندتا پایه قفسه مثلثی و چوب یا ام‌دی‌اف می‌توانید این میز را به راحتی بسازید. طول میز را می‌توانید بر حسب نیاز خود تنطیم کنید. این میز کار فضای کمی از خانه‌ی شما را می‌گیرد. سطح روی میز واقعا جادار و بزرگ است و می‌توانید لپ‌تاپ، چراغ مطالعه و دیگر لوازم اداری را روی آن قرار دهید.
می‌توانید ارتفاع این میز را طوری تنظیم کنید که ایستاده و با صندلی بار به راحتی از آن استفاده کنید.

بیشتر ببینید: جدیدترین مدل صندلی میز آرایش

میز کامپیوتر برج پارسون

اگر به دنبال یک میز همه کاره و با دوام هستید این نقشه برای شماست. این میز را می‌توانید با ضایعات چوب یا قوطی‌های آهنی بسازید.

کتاب و دیگر وسایل خود را می‌توانید در قفسه‌های این میز بگذارید. می‌توانید کنسول گیم خود را روی این میز گذاشته و از آن به عنوان میز گیم استفاده کنید.

بیشتر ببینید: بیش از ۱۰۰ مدل میز ناهارخوری جدید

میز کامپیوتر دیواری

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

این میز تاشو دیواری یک گزینه مناسب برای فضاهای کوچک است.از این میز می‌توان به عنوان یک تخته سیاه برای بچه‌ها نیز استفاده کرد کافیست در قسمتی که به دیوار متصل شده است یک لبه برای جلوگیری از ریختن گچ روی زمین بگذارید. با تا شدن میز به سمت بالا این میز به یک تخته سیاه تبدیل خواهد شد.

برای ساخت این میز دو عدد لولا، دو عدد زنجیر یا طناب مقاوم به طول مناسب، یک تکه تخته یا ام دی اف و چندتا پیج نیاز دارید. سپس مصالح را طبق تصویر مونتاژ نمایید.

میز کامپیوتر بتنی

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

اگر به دنبال یک میز بادوام و محکم هستید قطعا این میز مینیمالیستی برای مناسب شماست.

بدون اضافه کردن رنگ به رویه‌ی بتنی و پایه‌های چوبی شما یک میز مینیمالیستی زیبا خواهید داشت.

برای ساخت این میز ابتدا پایه‌های آن را از چوب یا آهن بسازید، سپس یک قالب چوبی متناسب با اندازه‌ی پایه‌ها ساخته و بتن مورد نیاز را در قالب بریزید. می‌توانید رویه‌ی بتنی را جدا بسازید و بعدا نصب کنید. پس از خشک شدن بتن قالب چوبی را از بتن جدا کرده و رویه‌ی میز را به پایه‌ها متصل کنید.

بیشتر بخوانید: بیش از ۱۰۰ مدل میز تلویزیون جدید

میز کامپیوتر مورفی

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

سبک مورفی روشی دیگر برای مدیریت فضای خانه است. این یک میز کاربردی و محصربه فرد است. اگر در خانه‌ی خود به طور موقت از میز کامپیوتر یا میز تحریر استفاده می‌کنید این میز مناسب شماست. زمانی که از میز استفاده نمی‌کنید آن را جمع نمایید تا فضای شما آزاد شود.

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

قفسه‌های کوچک این میز را می‌توانید متناسب با نیازهای خود تقسیم بندی کنید. رنگ این میز را متناسب با رنگ دیوار و خانه‌ی خود انتخاب کنید.

ساخت میز کامپیوتر از پالت چوبی

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

این میز ساده با یک پالت چوبی بلااستفاده و چهار پایه به سادگی ساخته می‌شود.

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

با استفاده از چهار پایه و یک پالت چوبی یک میز ساده و زیبا بسازید. ابتدا با استفاده از چند چوب پایه‌ها را به هم متصل نمایید و سپس پالت چوبی را با پیچ و مهره به پایه‌ها متصل کنید.

این میز یک طبقه‌ی اضافی کوتاه دارد، شما می‌توانید لوازم کوچکی که به صورت روزمره روی میز استفاده می‌کنید در این قسمت بگذارید. این کار از شلوغی روی میز جلوگیری می‌کند.

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

میز کامپیوتر دو طرفه

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

اگر شما به صورت تیمی کار می‌کنید این میز می‌توانید نیاز دونفر را رفع کند. در این میز توانید صندلی‌ها را مقابل هم و یا کنار هم قرار دهید. این میز قفسه‌های کوچکی برای گذاشتن کتاب و دیگر لوازم اداری دارد. با استفاده از این میز کوچک می‌توانید چندتا قفسه کوچک نیز داشته باشید.

میز کامپیوتر پایه ایکس

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

اگر به دنبال یک میز ماژولار و قابل جابه‌جایی هستید این میز مناسب شماست. این میز کامپیوتر با چند مرحله به سادگی ساخته می‌شود.

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

ابتدا یک جفت لوله یا قوطی برای تکیه گاه رویه‌ی مبل و دو جفت لوله برای پایه‌ها آماده کنید. دقت کنید که طول یکی از لوله‌هایی که برای تکیه‌گاه رویه‌ی میز درست کرده‌اید به اندازه‌ی دوبرابر عرض لوله یا قوطی کوچک‌تر از دیگری باشد تا پایه‌ها داخل همدیگر قرار بگیرند.

سپس لوله‌ها یا قوطی‌ها را مثل شکل با جوش، یا زانوی ۹۰ درجه و پیچ و مهره به همدیگر متصل کنید. بعد از اتصال اینها دو قسمت درست شده را با پیچ و مهره به هم وصل کرده و رویه‌ی میز را روی آنها قرار دهید. برای اینکه پایه‌ها از هم باز نشود دو تکیه‌گاه زیر میز برای هر یکه از تکیه‌گاه‌ها درست کنید تا مانع باز شدن میز شود.

پایه کامپیوتر کارتنی

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

این احتمالا ارزان‌ترین و ساده ترین میز کامپیوتر در این لیست است. از نظر فنی این یک میز نیست. اما اگر می‌خواهید ارتفاع لپ‌تاپ خود را روی میز کمی افزایش دهید می‌توانید از این ایده استفاده کنید. حتی می‌توانید یک جا موبایلی کوچک با این ترفند درست کنید. برای درست کردن این پایه لپ تاپ از هر کارتنی می‌توانید استفاده کنید فقط مطمئن باشید که کارتن استحکام لازم برای نگهداری لپ‌تاپ شما را دارد.

کارتن‌ها را مانند شکل بریده و به هم متصل کنید.

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

بیشتر بخوانید: چیدمان آشپزخانه ال شکل

میز کامپیوتر یا تحریر کوچک

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

اگر کمی دست به آچار هستید ساخت این میز کوچک خیلی آسان خواهد بود. کافیست چوب‌های مورد نیاز را تهیه کرده و شروع به ساختن کنید. شما می‌توانید اندازه‌ها را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

ممکن است برای ساخت این میز کوچک به برخی از ابزارهای ساده نیاز داشته باشید. مراحل تکمیلی ساخت را می‌توانید اینجا ببینید.

میز کامپیوتر لوله‌ای

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

این میز لوله‌ای را می‌توانید از هر لوله‌ی دم دستی بسازید. اما مس زیبایی خاص دارد. این میز و نیمکت را می‌توانید برای کامپیوتر یا میز تحریر استفاده کنید. با نیمکتی که دارد شما را از خرید صندلی جداگانه بی‌نیاز می‌کند

بیشتر ببینید: روکش صندلی ناهار خوری

میز بازی

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

اگر شما هم عاشق لوازم چوبی هستید مطمئنا این میز برای شماست، بخصوص اگر قسمتی از اتاق شما U شکل و باریک دارید می‌توانید این میز را در قسمت انتهای U قرار دهید.

برای ساخت این میز ابتدا بین دو دیوار را اندازه بگیرید و یک تکه چوب یا ام دی اف با طول مشخص شده خریداری نمایید. برای نصب چوب روی دیوار دو یاسه عدد براکت ال شکل بخرید.

چوب یا ام دی اف را با استفاده از براکت‌های ال به دیوار متصل کنید. برای استفاده بهینه از فضا مانیتور را به دیوار متصل کنید. برای افزایش زیبایی می‌توانید در قسمت‌های مختلف از ال‌ای‌دی با رنگ‌های مختلف استفاده کنید.
شما یک میز مینیمالیست بدون هیچ لوازم اضافی دارید.

بیشتر بخوانید: ابعاد میز پینگ پنگ

فضای کار اسکاندیناوی

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

برای ساختن یک میز کاربردی و بهینه مقداری چوب یا ام‌دی‌اف نیاز دارید. اگر نمی‌توانید خودتان این میز را بسازید از یک استادکار بخواهید تا این میز را برای شما بسازد.

با ترکیب رنگ سفید، ساعت چوبی و یک صندلی مینیمالیستی یک میز کار با سبک اسکاندیناوی خواهید داشت.

از این میز می‌توانید به عنوان استند گیاهان نیز استفاده کنید. یا حداقل با یک گلدان کوچک طبیعت را به اتاق کار خود بیاورید.

بیشتر بخوانید: طراحی میز کامپیوتر

میز گوشه

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

اگر یک میز گوشه یا یک میز معمولی بلااستفاده دارید با کمی تغییر می‌توانید آن را به یک میز کامپیوتر تبدیل کنید. شما می‌توانید اندازه، رنگ و حتی پایه‌های آن را تغییر دهید تا یک میز مناسب درست کنید.

این میز برای کامپیوترهای آل‌این‌وان و لپ‌تاپ مناسب است اگر از یک کامپیوتر معمولی با کیس استفاده می‌کنید بهتر است یک قفسه دیگر مخصوص قراردادن کیس روی دیوار نصب کنید.

بیشتر ببینید: کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی

تنظیم کننده ارتفاع مانیتور

۲۱ ایده ساخت میز کامپیوتر در خانه

شاید این یک میز کامپیوتر نباشد اما این می‌تواند مشکل ارتفاع لپ‌تاپ یا مانیتور شما را حل کند تا گردن شما آسیب نبیند.

اگر تا حالا ارتفاع مانیتور یا لپ‌تاپ خود را با کتاب یا چیزهای دیگری تنظیم می‌کردید با ساخت این پای ارتفاع مانیتور خود را تنظیم و از کشوهای آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: چیدمان مبل و میز ناهارخوری در پذیرایی مربع

برچسب‌ها:
منبع: donpedrobrooklyn.com

مطالب مرتبط

بیش از ۱۰۰ طرح میز کامپیوتر جدید

بیش از ۱۰۰ طرح میز کامپیوتر جدید

با توجه به این که در عصر جدید میز کامپیوتر یکی از ملزومات خانه و اداره حساب می‌شود و معمولا در هر خانه یک میز کامیپوتر موجود است. لذا اهمیت طرح های میز کامپیوتر بسیار حائز اهمیت است. در این مطلب بیش از ۱۰۰ طرح میز کامپیوتر جدید را با شما به اشتراک می‌گذاریم. ما عکس زیبا ترین میز کامپیوتر را از منابع مختلف جمع آوری کرده‌ایم تا شما به راحتی در وب سایت میز صندل به تمام آنها دسترسی داشته باشید.

۱۰۰ نقشه میز کامپیوتر همراه با اندازه

۱۰۰ نقشه میز کامپیوتر همراه با اندازه

ابتدا از میز برای صرف چایی و خورد و خوراک استفاده می‌شد اما با مرور زمان و با گسترش روز افزون ابعاد مختلف زندگی استفاده‌های متفاوتی از میز شد، یکی از استفاده‌های میز، میز کامپیوتر است. امروز میز کامپیوتر یکی از کالاهای اساسی هر خانه و اداره است و با توجه به اینکه هر شخص مدت زمان زیادی را پشت میز سپری می‌کند اگر میزها به درستی ساخته نشود مشکلات عدیده‌ای به وجود می‌آورد. در این مقاله بیش از ۱۰۰ نقشه ساخت میز کامیپوتر(طرح ساخت میز کامپیوتر) را آپلود کرده‌ایم.

ابعاد استاندارد میز کامپیوتر-سایز استانددارد میز کامپیوتر-اندازه استاندارد میز کامپیوتر

ابعاد استاندارد میز کامپیوتر

مهمترین مسئله در انتخاب یک میز کامپیوتر مانند هر مبلمان و دکوراسیون دیگر، ابعاد میز کامپیوتر و محل نصب یا جای گذاری میز کامپیوتر است. ولی بهتر است در ساخت میزهای کامپیوتر با بهره گرفتن از ارگونومی انسانی از ابعاد استاندارد میز کامپیوتر استفاده کرد.


دیدگاه خود را بنویسید