۴ روش برای تزیین کنار تلویزیون

تزیین کنار میز تلویزیون-تزیین پشت میز تلویزیون

خیلی‌ از افراد دوست ندارند تلویزیون خود را به صورت یک قاب ساده روی میز بگذارند یا روی دیوار نصب کنند. آن‌ها ترجیح میدهند اطراف آن با استفاده از آیتم‌های مختلف، دکوراسیون زیبا داشته باشد و برای اینکار دنبال ایده می‌گردند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم ۴ ایده جذاب برای تزیین کنار تلویزیون معرفی کنیم.

۱- شلف نصب کنید

۴ روش برای تزیین کنار تلویزیون
تزیین دیوار کنار تلویزیون

استفاده از شلف در قسمت بالای تلویزیون جذابیت خاصی به این قسمت از منزل شما می‌دهد. شلف را حدود ۵ تا ۶ اینچ(۱۲/۵ تا ۱۵ سانتی متر) بالای تلویزیون نصب کنید. این ارتفاع نه کم است و نه زیاد، بلکه استاندارد محسوب می‌شود. اگر سقف‌های طاق دار دارید، می‌توانید یک شلف دیگر با همان فاصله بالای شلف اول نصب کنید و به جای یک شلف دو شلف داشته باشید.

بیشتر ببینید: نمونه‌های تزیین میز تلویزیون

۲- از تقارن استفاده کنید.

۴ روش برای تزیین کنار تلویزیون

آیا از تقارن خوشتان می‌آید؟ اگر اینطور است، چند قاب عکس یا تابلو هنری در هر دو طرف تلویزیون نصب کنید. قاب‌ها باید یک اندازه باشند یا حداقل سبک یکسان داشته باشند. بهتر است قسمت بالا، یک قاب به طول تلویزیون نصب کنید یا می‌توانید چند قاب کوچکتر که همه به یک اندازه و شکل هستند نصب کنید تا یک جلوه بصری زیبا تشکیل دهند. همچنین، قرار دادن گیاه آپارتمانی بزرگ در دو طرف تلویزیون به ایجاد تقارن کمک می‌کند.

بیشتر ببینید: بیش از ۱۰۰ مدل میز تلویزیون جدید

۳- از هنر استتار استفاده کنید.

تزیین اطراف میز تلویزیون-تزئین دیوار پشت میز تلویزیون

دیوار گالری یک هنر برای استتار تلویزیون شماست. در واقع در نگاه اول شاید نتوان حدس زد که در این قسمت تلویزیون وجود دارد ولی واقعا آنجاست و این برای خیلی‌ها جذابیت دارد! ایجاد یک دیوار گالری الکترونیکی هم اصلا ایده بدی نیست و کمک می‌کند تلویزیون استتار بیشتری داشته باشد.

حتی می‌توانید کل دیوار را، مانند همین نمونه‌ای که در شکل زیر می‌بینید، گالری کنید. اگر معمولا به اشیا و تابلوهای بزرگ علاقه دارید این نوع دکوراسیون مطابقت زیادی با سلیقه شما خواهد داشت.

بیشتر ببینید: جدیدترین مدل میز تلویزیون دیواری

۴- از چهارچوب سیاه استفاده کنید.

۴ روش برای تزیین کنار تلویزیون

ایده آخر این است که به منظور کوچکتر دیده شدن تلویزیون، برای چهار چوب تابلوهای دیوار گالری فقط از رنگ سیاه استفاده کنید. تزئین محافظ صفحه تلویزیون با هنرهای دیجیتال نیز می‌تواند در کامل شدن اثر هنری شما موثر باشد.

بیشتر بخوانید: ابعاد استاندارد میز تلویزیون دیواری که رعایت نمی‌کنید

برچسب‌ها: ,
منبع: littlegoldpixel.com

مطالب مرتبط

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی با هزینه کم و ارزان

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی (هزینه ۱۰۰ هزار تومان)

گلدان‌ها و گل‌های داخل آن طراوت و زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه می‌دهد. در این بخش از آموزش‌های خودت بساز، یک گلدان زیبا به رنگ مشکی طلایی آموزش دادیم که فقط با ۱۰۰ هزار تومان (هزینه خرید رنگ و اسپری رنگی) آماده تزئین خانه‌تان است.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید