بیش از ۷۰ مدل عکس کابینت ممبران طوسی

کابینت ممبران طوسی، انتخابی شیک و زیبا برای آشپزخانه شما است. با بیش از ۷۰ عکس کابینت ممبران طوسی همراه شما هستیم.

کابینت ممبران طوسی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در طراحی آشپزخانه‌های مدرن و کلاسیک است. این رنگ خنثی به دلیل تناژ رنگی متنوع و قدرت انطباق پذیری بالا، با هر نوع دکوراسیونی به راحتی ست می‌شود.

طوسی رنگی آرامش‌بخش و ملایم است و می‌تواند فضایی دنج و دلنشین در آشپزخانه شما ایجاد کند. اگر به دنبال فضایی مدرن و مینیمال هستید، می‌توانید از کابینت ممبران طوسی روشن با رگه‌های ساده و بدون طرح استفاده کنید. برای ایجاد فضایی گرم‌تر و صمیمی‌تر، می‌توانید از کابینت ممبران طوسی تیره با طرح‌های کلاسیک و برجسته استفاده کنید.

فهرست مطالب:

عکس کابینت ممبران طوسی ساده

هر چه در انتخاب کابینت، از طرح‌های ساده و مینیمال استفاده کنید؛ آشپزخانه زیباتری خواهید داشت. زیرا طرح‌های مینیمال در سبک دکوراسیون مدرن بوده و همچنین دیرتر از مد می‌افتند. بنابراین توصیه ما به شما انتخاب کابینت ممبران ساده و به رنگ طوسی است که هم مینیمال بوده و هم رنگی خنثی دارند. با کمک این طرح‌ها دکوراسیون آشپزخانه مدرنی خواهید داشت.

بیشتر ببینید: مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک

عکس کابینت ممبران طوسی روشن

با وجود اینکه طوسی رنگ محبوبی در دکوراسیون خانه و آشپزخانه شده است، برخی افراد طوسی روشن را ترجیح می‌دهند. طوسی روشن هم رنگ خنثی بوده و هم تیرگی کمتری دارد که آشپزخانه را بزرگتر و دلبازتر نشان می‌دهد.

بیشتر ببینید: بیش از ۱۰۰ ایده‌ی تزیین میزتلویزیون

عکس کابینت ممبران طوسی تیره

همانطور که در بالا گفته شد، کابینت‌های طوسی روشن آشپزخانه را دلبازتر نشان می‌دهد. با این وجود برخی افراد رنگ‌های تیره‌تر را ترجیح می‌دهند. طوسی تیره برای آشپزخانه‌های بزرگ مناسب است. همچنین برای خنثی کردن تیرگی این رنگ می‌توانید از ترکیب آن با رنگ‌های روشن دیگر مانند سفید، قرمز یا زرد که مکمل رنگ طوسی هستند استفاده کنید.

بیشتر ببینید: جدیدترین مدل کاور صندلی

علاوه بر کابینت ممبران به رنگ طوسی، می‌توانید برای کابینت‌های آشپزخانه از کابینت ممبران سفید طلایی، کابینت ممبران ساده، کابینت ممبران سفید هم استفاده کنید.

برچسب‌ها: ,
منبع:

مطالب مرتبط

کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

امروزه با توجه به اندازه‌ی خانه‌ها آشپزخانه‌ها نیز کوچک شده‌اند و هرکسی می‌خواهد آشپزخانه‌ی خود را بزرگ‌تر از متراژ واقعی نشان دهد. در این مقاله ۷ رنگ کابینت که آشپزخانه‌ی شما را بزرگتر نشان می‌دهد را معرفی کرده‌ایم.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه‌ها طراحان کاشی‌های روشن و کابینت‌های رنگین را در کنار هم قرار داده‌اند تا بدین ترتیب آشپزخانه‌های سفید و تک رنگ را به چالش بکشند. اگر شما نیز طرفداران استفاده از کابینت‌های رنگی در آشپزخانه‌های خود هستید و می‌خواهید آشپزخانه رنگی و پر انرژی داشته باشید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید