بیش از ۱۰۰ مدل کابینت ممبران سفید

بیش از 100 مدل کابینت ممبران سفید

وقتی می‌گوییم کابینت ممبران سفید معمولا فقط درب این کابینت‌ها ممبران است و قسمت‌های داخلی و قفسه‌های این کابینت‌ها از جنس MDF و … است. سفید نشان دهنده ی پاکی و تمیزی است. قانون خاصی برای استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون و طراحی داخلی وجود ندارد و در هرجایی می‌توان از این رنگ استفاده کرد. اگر فکر می‌کنید رنگ سفید ممکن است بی‌روح دیده شود می‌توانید رنگ شیری را استفاده کنید و یا با استفاده از ظروف شیشه‌ای، نقره‌ای یا مسی به آن روح دهید. با استفاده از رنگ سفید در آشپزخانه‌های کوچک یا کم نور می‌توانید فضا را تا حد زیادی بسیار بزرگتر و روشن‌تر جلوه داد. هر رنگی به سفید افزوده شود زیبا به چشم می‌آید. مثلا می‌توانید با اضافه کردن گل‌های طبیعی سبز یا یک گل مصنوعی قرمز می‌تواند جلوه‌ی زیبایی به آشپزخانه‌ی شما بدهد.

کابینت ممبران سفید براق

با توجه به اینکه کابینت ممبران سفید براق بیشترین بازتاب نور را دارد،‌ اگر می‌خواهید اثر نورپزدازی را دوچندان کنید می‌توانید از این کابینت استفاده کنید. با توجه به این ویژگی اگر آشپزخانه‌ی شما کوچک است بازتاب نور نقش ویژه‌ای در بزرگتر دیده شدن آن خوهد داشت.

بیشتر ببینید: بیش از ۱۰۰ مدل کابینت ممبران سفید صدفی

کابینت ممبران سفید مات

کابینت ممبران سفید مات با بازتاب ملایم نور آشپزخانه‌ی شما را بزرگ نشان می‌دهد. همراه این رنگ می‌توانید در بعضی جاهای کابینت طوسی، سبز و حتی قهوه‌ای استفاده کنید تا تعادل رنگی در آشپزخانه‌ی شما برقرار گردد. برای اینکه زیبایی آشپزخانه‌ی شما دوچندان شود بهتر است کاشی یا پارکت کف آشپزخانه رنگی غیر از سفید باشد. رنگ‌های قهوه‌ای طرح چوب، کاشی‌های طوسی و از این قبیل رنگ‌ها با کابینت‌های سفید بسیار زیبا دیده خواهند شد.

اگر دقت کنید در طرح‌های پیشنهادی اکثر رنگ لوازم آشپزخانه و دیگر اجزا مانند صندلی، پنجره و کاشی‌های بین کابینتی تیره‌تر انتخاب شده است. تلفیق این رنگ‌ها با رنگ سفید زیبایی خاصی خواهد داشت. برای این رنگ بهتر است از دستگیره‌های تیره یا طلایی استفاده کنید. دستگیره‌های سفید و روشن برای این رنگ مناسب نمی‌باشد.

بیشتر ببینید: بیش از ۱۰۰ مدل میز ناهارخوری جدید

کابینت کلاسیک ممبران سفید

اگر سبک دکوراسیون خانه‌ی شما کلاسیک است می‌توانید کابینت کلاسیک ممبران سفید نصب کنید.هرچند می‌توانید از این طرح‌ها طرح آشپزخانه‌های کوچک نیز استفاده کنید اما سبک معمولا برای اشپزخانه‌های بزرگ و جادار توصیه می‌شود با این حال اگر تصمیم گرفتید از این سبک در آشپزخانه‌های کوچک استفاده کنید سعی کنید از دکور و ویترین‌ها استفاده نکیند تا به اندازه‌ی کافی برای لوازم اشپزخانه جا داشته باشید.

بیشتر بخوانید: فضای مورد نیاز میز ناهارخوری

کابینت ممبران سفید با صفحه مشکی

اکثر رنگ‌ها با رنگ سفید به راحتی ست می‌شود. اما برای ایجاد کنتراست بالا می‌توانید برای صفحات روی کابینت از صفحه‌های مشکی استفاده کنید تا تعادل رنگی برقرار بشه. علاوه بر اینها لکه‌های روی صفحه‌ی مشکی زیاد مانند سایر رنگ‌ها دیده نمی‌شود. اگر برای صفحه از سنگ استفاده می‌کنید دقت کنید که ممکن است سنگ‌های بدون روکش ممکن است در مقابل برخی مواد اسیدی و روغنی مقاوم نباشد.

معایب کابینت ممبران سفید

هر چیزی مزایا و معایب خودش را دارد. به نظرم من تنها عیب این کابینت، رنگ روشن آن است که ممکن است مجبور باشید زود به زود تمیزش کنید. اگر جنس پوسته کابینت ممبران مرغوب نباشید ممکن است در مرور زمان و در اثر نور و گرد و غبار سفیدی خود را از دست بدهده و کمی تیره‌تر شود. توصیه می‌شود قبل از عقد قرارداد با مجری یا کابینت ساز نمونه‌ها کارهای کابینت ساز را ببینید و در مورد جنس و نحوه‌ی اجرای کار مطمئن باشید.

برچسب‌ها: ,
منبع:

مطالب مرتبط

کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

امروزه با توجه به اندازه‌ی خانه‌ها آشپزخانه‌ها نیز کوچک شده‌اند و هرکسی می‌خواهد آشپزخانه‌ی خود را بزرگ‌تر از متراژ واقعی نشان دهد. در این مقاله ۷ رنگ کابینت که آشپزخانه‌ی شما را بزرگتر نشان می‌دهد را معرفی کرده‌ایم.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه‌ها طراحان کاشی‌های روشن و کابینت‌های رنگین را در کنار هم قرار داده‌اند تا بدین ترتیب آشپزخانه‌های سفید و تک رنگ را به چالش بکشند. اگر شما نیز طرفداران استفاده از کابینت‌های رنگی در آشپزخانه‌های خود هستید و می‌خواهید آشپزخانه رنگی و پر انرژی داشته باشید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید