۲۰۰ طرح کابینت ممبران ساده و شیک جدید

۲۰۰ طرح کابینت ممبران ساده و شیک جدید

کابینت ممبران یکی از انواع پرطرفدار کابینت است. در انتخاب کابینت و طراحی آشپزخانه انتخاب متریال و طراحی کابینت بسیار پر اهمیت است. با دیدن انواع کابینت ممبران می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

کابینت ممبران ساده و شیک

معمولا وقتی حرف از کابینت ممبران پیش می‌آید کابینت های سبک کلاسیک یا سلطنتی برای افراد تداعی می‌شود اما کابینت ممبران ساده و شیک نیز زیبایی‌ها خود را دارد و در سبک‌های ساده‌تر نیز از آن استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید کابینت ممبران ساده و شیک نصب کنید مدل‌های زیر را ببینید تا بتوانید مناسب‌ترین طرح دلخواه خود را انتخاب کنید

شما می‌توانید متناسب با طراحی آشپزخانه‌ی خود از کابینت ممبران استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد روی کامل‌ترین راهنمای طراحی چیدمان آشپزخانه کلیک کنید تا مناسب‌ترین و بهترین جانمایی را برای لوازم آشپزخانه مانند اجاق گاز، سینک و … را داشته باشید.

کابینت ممبران جدید

کابینت ممبران جدید نسبت به سایر انواع کابینت جدیدتر است. اما وقتی صحبت از کابینت ممبران جدید به میان می‌آید باید یک دکوراسیون خلاقانه‌ای ارایه شود. در دکوراسیون‌های جدید معمولا از رنگ‌ها غیر معمول استفاده می‌شود و با کمی چاشنی نوآوری در طراحی می‌توانید کابینت ممبران جدید داشته باشید.

بیشتر ببینید: کاور صندلی ناهار خوری

چرا و چگونه از کابینت ممبران استفاده کنیم؟

اگر سبک دکوراسیون شما کلاسیک است و نمی‌توانید یا نمی‌خواهید کابینت چوبی استفاده کنید کابینت ممبران مناسب‌ترین نوع کابینت برای اشپزخانه‌ی شماست. کابینت ممبران از نظر طرح و رنگ محدودیتی ندارد و می‌توانید روی آن نقوش مختلفی اجرا کنید.

بیشتر بخوانید: کابینت ممبران چیست؟

پس از سی‌ان‌سی کاری ام‌دی‌اف با استفاده از چسب و دستگاه وکیوم یک پوسته به mdf می‌چسبانند. هر چیزی جنس خوب و بد داره لذا موقع انتخاب مجری با همان کابینت ساز دقت کنید قبل از عقد قرارداد از نمونه کارهای کابینت ساز بازدید کنید و با مشتری‌های قبلی او صحبت کنید و ازش تضمین بگیرید که سی‌ان‌سی کاری و پوسته‌ی روی کابینت بدون مشکل باشد و درست و حسابی انجام شده باشد. موقع تحویل دقت کنید که زیر پوسته تخلخلی نداشته باشد، در صورتی که زیر پوسته تخلخل داشته باشد ممکن است این قسمت‌ها در مرور زمان از ام‌دی‌اف زیر جدا شود.

بیشتر ببینید: بیش از ۱۰۰ مدل میز ناهارخوری جدید

چرا از کابینت ممبرن استفاده نکنیم؟

بزرگترین ایرادی که از سمت کاربران به کابینت ممبران وارد است تمیزکاری آن است. به اذعان برخی از کاربران کابینت‌های ممبران زود لکه می‌شود لذا باید هرچند وقت یکبار تمیزکاری نمایید. برخی نیز در طرح‌های کلاسیک از تمیزکاری تاج و نقوش آنها گلایه می‌کنند، در صورتی که کابینت ممبران ساده نصب کنید این مشکل را نخواهید داشت. برخی‌ها نیز از دکوراسیون زیاد و شلوغی این نوع کابینت گلایه می‌کنند که به دلخواه خود می‌توانید قسمت‌های شیشه‌ای و ویترینی این کابینت‌ها را حذف کنید. اگر آشپزخانه‌ی شما کوچک است یا از کابینت ممبران استفاده نکنید یا اگر استفاده می‌کنید از کابینت ممبران ساده استفاده نمایید.

برچسب‌ها: ,
منبع:

مطالب مرتبط

کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

امروزه با توجه به اندازه‌ی خانه‌ها آشپزخانه‌ها نیز کوچک شده‌اند و هرکسی می‌خواهد آشپزخانه‌ی خود را بزرگ‌تر از متراژ واقعی نشان دهد. در این مقاله ۷ رنگ کابینت که آشپزخانه‌ی شما را بزرگتر نشان می‌دهد را معرفی کرده‌ایم.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه‌ها طراحان کاشی‌های روشن و کابینت‌های رنگین را در کنار هم قرار داده‌اند تا بدین ترتیب آشپزخانه‌های سفید و تک رنگ را به چالش بکشند. اگر شما نیز طرفداران استفاده از کابینت‌های رنگی در آشپزخانه‌های خود هستید و می‌خواهید آشپزخانه رنگی و پر انرژی داشته باشید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید