بیش از ۱۰۰ مدل کابینت ممبران سفید صدفی

بیش از 100 مدل کابینت ممبران سفید صدفی

با نصب کابینت ممبران می‌توانید یک آشپزخانه‌ی زیبا داشته باشید. کابینت ممبران رنگ‌های مختلفی دارد، کابینت ممبران سفید صدفی یکی از زیباترین رنگ‌های کابینت ممبرانه، در این نوشته ایده‌های مختلف این نوع کابینت را بررسی خواهیم کرد. معمولا از محبوبیت لوازم خانگی سفید به این زودی کاسته نمی‌شود اگر تصمیم گرفتید به آشپزخانه‌ی خود کابینت صدفی سفید نصب کنید این عالیه.

کابینت ممبران سفید صدفی

کابینت ممبران سفید صدفی را می‌توانید با دکوراسیون سبک کلاسیک، نئو کلاسیک و حتی سبک مدرن استفاده کنید. کافیست طرح و نقشه‌ی کابینت‌ ممبران را متناسب با سبک دکوراسیون خانه انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: کامل‌ترین راهنمای طراحی چیدمان آشپزخانه

کابینت ممبران سفید صدفی ساده

اگر می‌خواهید کابینت ممبران استفاده کنید یکی از انتخاب‌های شما کابینت ممبران سفید صدفی ساده است. کابینت‌های ساده با رنگ‌های روشن به این زودی از چشم نخواهد افتاد. شما می‌توانید با دکوراسیون ساده یک آشپزخانه‌ی با کارایی بالا و دنج داشته باشید.

بیشتر بخوانید: فضای مورد نیاز میز ناهارخوری

وکیوم کابینت ممبران سفید صدفی

برای ساختن وکیوم کابینت ممبران سفید صدفی ابتدا ام دی اف را با استفاده از دستگاه سی ان سی یا دستگاه‌های مخصوصی منبت کاری یا کنده کاری می‌کنند سپس با استفاده از دستگاه وکیوم و چسب یک لایه یا پوسته‌ با طرح و رنگ دلخواه شما روی آن می‌چسبانند لذا به کابینت ممبران وکیوم نیز می‌گویند.

بیشتر ببینید: بیش از ۱۰۰ مدل میز ناهارخوری جدید

رنگ کابینت ممبران سفید صدفی

این نوع کابینت یک انتخاب عالی است. فقط کافیست طرح درب‌های کابینت ممبران را مطابق با سلیقه و سبک دکوراسون خود انتخاب کنید. اگر خانه‌ی شما کوچک است طرح‌های ساده را انتخاب کنید اگر آشپزخانه‌ی بزرگ است می‌توانید از سبک‌های کلاسیک و سلطنتی استفاده کنید. رنگ سفید صدفی مزیای زیادی دارد، این رنگ می‌تواند با لوازم آشپزخانه‌ی نقره‌ای، سیاه و … ست شود. همچنین این با توجه به روانشناسی و طبیعت رنگ سفید شما به این زودی‌ها از این رنگ دل‌زده نخواهید شد و صدفی بودن به زیبایی آن می‌افزاید.

بیشتر ببینید: ۲۰۰ طرح کابینت ممبران ساده و شیک جدید

مدل کابینت ممبران سفید صدفی

کابینت ممبران رنگ‌های مختلفی دارد. یکی از رنگ‌هایی که طرفداران زیادی دارد سفید صدفی است، در این قسمت انواع مدل کابینت ممبران سفید صدفی را بررسی کردیم. شما می‌توانید این نوع کابینت را با دیگر رنگ‌ها ترکیب نمایید. این ترکیب می‌توانید با استفاده از لوازم آشپزخانه اجرا کنید و یا از دیگر رنگ‌ها در قسمت درب‌های کابینت استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کابینت ممبران چیست؟(همه چیز در باره کابیت ممبران)

معایب کابینت ممبران سفید صدفی

رنگ سفید به خودی خود زود لکه می‌گیرد. اگر رنگ سفید صدفی را برای کابینت ممبران انتخاب کرده‌اید باید بیش از هر چیزی از نشستن گرد و غبار روی کابینت‌ها جلوگیری نمایید برای این کار بهتر است پنجره‌ها را بسته نگه دارید تا گرد و غبار و هوای کثیف بیرون به مرور زمان روی کابینت شما رسوب نکند.

همچنین آشپزی و دیگر کارهای آشپزخانه را با دقت انجام دهید تا از لکه شدن کابینت جلوگیری کنید. در صورتی که این نوع کابینت لکه شود باید سریعا آنها را با یک دستمال و مایع مناسب پاک کنید تا لکه‌ها به تدریج روی کابینت‌ها رسوب نکند. اگر می‌خواهید کابینت ممبران سفید صدفی نصب کنید بهتر است ابزارها و رنگ نقوش آن را رنگ دیگری انتخاب کنید. تمایز رنگ برخی قسمت‌ها زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

مزایای کابینت ممبران سفید صدفی

تمامی رنگ‌های لوازم آشپزخانه مانند یخچال، لباسشویی و … با کابینت ممبران سفید صدفی ست می‌شود اما به نظر می‌رسد رنگ استیل تیره بهتر ست می‌شود.

از دیگر مزایای کابینت ممبران سفید صدفی می‌توان به نیاز کم به نور پردازی اشاره کرد.

برچسب‌ها: ,
منبع:

مطالب مرتبط

کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

امروزه با توجه به اندازه‌ی خانه‌ها آشپزخانه‌ها نیز کوچک شده‌اند و هرکسی می‌خواهد آشپزخانه‌ی خود را بزرگ‌تر از متراژ واقعی نشان دهد. در این مقاله ۷ رنگ کابینت که آشپزخانه‌ی شما را بزرگتر نشان می‌دهد را معرفی کرده‌ایم.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه‌ها طراحان کاشی‌های روشن و کابینت‌های رنگین را در کنار هم قرار داده‌اند تا بدین ترتیب آشپزخانه‌های سفید و تک رنگ را به چالش بکشند. اگر شما نیز طرفداران استفاده از کابینت‌های رنگی در آشپزخانه‌های خود هستید و می‌خواهید آشپزخانه رنگی و پر انرژی داشته باشید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید