راهنمای خرید کفپوش برای مکان‌های اداری

انتخاب کفپوش مناسب اداری

با مقاله کفپوش مناسب برای اداره ها همراه ما باشید. در زیر به بخش های مهمی از ادارات و دفاتر کار جهت خرید کفپوش مناسب اشاره شده است:

هنگام انتخاب و خرید پارکت برای دفتر، فرم کفپوش و عملکرد آن از نکات مهم واساسی است. از آنجا که هر اتاق عملکرد متفاوتی دارد، انتخاب و خرید یک مدل پارکت و کفپوش برای کل دفتر شما کارساز نخواهد بود. مثلاً آنچه در لابی مناسب است لزوماً در آشپزخانه دفتر کار شما جوابگو نخواهد بود.بهترین راه برای انتخاب مواد کفپوش اداری این است که نسبت به شرایط هر قسمت و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید کفپوش مناسب انتخاب نمائید.

کفپوش مناسب لابی و پذیرش

دوام و طراحی از نکات کلیدی در انتخاب یک کفپوش مناسب برای لابی دفتر شما است. اولین قسمتی که که مشتریان ، سهامداران ، فروشندگان و کارمندان مشاهده خواهند کرد لابی دفتر شماست. بنابراین ، کفپوش این قسمت باید تاثیر مثبتی داشته باشد. با توجه به این که ترافیک رفت آمد در این مکان بیش از هر جایی خواهد بود کفپوش این قسمت باید از دوام کافی برخوردار باشد.

در اینجا چند ماده با دوام و زیباشناختی برای استفاده در لابی شما آورده شده است:

  • تِرازو
  • سنگ
  • پارکت لمینت
  • سرامیک
  • کفپوش pvc
خرید سنگ مناسب برای لابی
یک نمونه کاشی تِرازوی زیبا

کفپوش مناسب فضاهای باز

کفپوش‌های فضای اداری باید مطابق باقسمت‌های دیگر باشد. کفپوش این قسمت باید بادوام باشد و زیر تردد بیش از حد آسیب پذیر نباشد. در انتخاب کفپوش برای این قسمت و بقیه‌ی قسمت‌ها باید هزینه‌های نگهداری را در طولانی مدت لحاظ کنید. در این قسمت مواد با دوام و نگهداری آسان بسیار حائز اهمیت است. در اینجا چند ماده وجود دارد که در مناطق عمومی اداره یا دفتر کار می‌تواند کارایی دارد:

  • سرامیک
  • سنگ
  • ترازو
  • کاشی های چوبی مصنوعی

کفپوش مناسب اتاق های کنفرانس

خرید کفپوش مناسب برای اتاق کنفرانس

اتاق های کنفرانس مکان برگزاری جلسات مهم با کارمندان ، مشتریان و ذینفعان است. به همین دلیل نمی‌توان از طراحی زیبا و باکیفیت در اتاق های کنفرانس چشم پوشی کرد. کفپوش اتقا کنفرانس باید تأثیر خوبی ایجاد کند و متناسب با زیبایی کلی طراحی داخلی اتاق باشد. اگرچه در هنگام انتخاب کفپوش ، دوام باید همیشه مورد توجه قرار گیرد، اما برای اتاق های کنفرانس از اهمیت کمتری برخوردار است زیرا در مقایسه با مناطق دیگر دفتر کار شما ، ترافیک پای کمتری دارند. طراحی مناسب و زیبایی باید مهمترین نگرانی شما در انتخاب کفپوش این قسمت باشد.

در اینجا به چند مورد اشاره می‌کنیم که می‌توانید در اتاق اکنفرانس استفاده نمائید

کفپوش مناسب آشپزخانه و آبدار خانه

در انتخاب کفپوش آبدار خانه باید به این نکات دقت کنید: عدم لغزش ، عدم نشست و مقاومت در برابر آب . کفپوش این قسمت باید به گونه‌ای انتخاب شود که تمیز کاری و نظافت آن آسان و قابل شست و شو باشد.چند کفپوش که می‌توانید در این قسمت استفاده کنید عبارتند از

  • سرامیک
  • سنگ های معدنی
  • کاشی های چوب مصنوعی
  • کفپوش‌های پی وی سی

توصیه های بالا فقط چند گزینه مناسب برای هر قسمت از اداره یا دفتر کار است. کفپوش‌هایی که می‌توانیدبرای قسمت‌های مختلف دفتر کار بخرید تقریباً بی حد و حصر هستند. با در نظر گرفتن طراحی و بودجه، پیمانکار کفپوش شما باید بتواند گزینه‌ی مناسبی را برای هر قسمت از دفتر کار پیشنهاد کند.

ویژگی های ۵ کفپوش عالی برای اداره

اکنون که می دانید چه نوع کفپوش ممکن است برای هر منطقه از دفتر کار شما مناسب باشد، باید نگاه دقیق تری داشته باشید که کدام مواد متناسب با طراحی داخلی و بودجه شماست

پارکت های چوبی

ویژگی های پارکت چوبی

کفپوش چوبی تجاری مانند پارکت چوبی، پارکت مهندسی شده و پارکت لمینت قفل دار جلوه ای زیبا برای تحت تأثیر قرار دادن بازدید کنندگان در لابی و فضاهای اتاق کنفرانس ارائه می دهد. اگرچه چوب واقعی به اندازه نمونه های مصنوعی آن مقرون به صرفه نیست، برخی اوقات ظاهری زیبا و کلاسیک ارائه می‌دهد که می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد. پارکت مهندسی شده یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای کفپوش چوب سخت است و تقریباً همان دوام و مزایای طراحی را دارد.

سنگ ترازو

Terrazzo یک سیستم کفپوش بدون درز است. اگر این نوع از کفپوش را خریداری کنید از دوام و قابلیت استفاده در طراحی آن مطمئن باشید. این کفپوش رنگ و طراحی بی حد و حصری دارد و می تواند با طراحی شما تطبیق داده شود.این کفپوش مناسب برای شرکت هایی است که می‌خواهند با یک طرح سفارشی یا الگوی منحصر به فرد که یادآور کاشی های مرمر سطح بالا است، از بازدید کنندگان استقبال کنند. از آنجا که تمیز کردن و نگهداری سنگ ترازو آسان است لذا هزینه‌ی نگهداری آن نیز پایین است. در صورت نصب و نگهداری صحیح ، ترازو می تواند سال‌های متمادی زیبایی و کارآیی خود را حفظ کند.

کاشی چوبی مصنوعی

کاشی چوبی و ویژگی های ان

کاشی وینیل ، و به ویژه کاشی وینیل لوکس مناسب مکان‌های اداری است. فوق العاده بادوام است ، نگهداری آن آسان و همه کاره است. با طیف گسترده‌ای از نوع لبه ها و گزینه های طراحی ، تقریباً در هر طرح طراحی یکپارچه می شود، و آن را کاملاً مناسب برای هر اتاق در دفتر کار خود می کند.

کفپوش فرش

کفپوش فرش و کف کاغذ فرش گزینه های خوبی برای نبود صدا هنگام رفت و آمد و دوام آن هستند ، مانند مکان هایی که در فضای باز و اتاق های مشترک هستند. فرش از نظر زیبایی ، سازگار با محیط زیست و با دوام است. فرش ماشینی معمولاً ارزان تر است اما نگهداری آن سخت است و در مقایسه با سایر گزینه‌ها دوام آن پایین است.

کفپوش سنگ های معدن

ویژگی های کاشی سنگ معدن

کاشی معدن؛ یک کفپوش مناسب و استاندارد برای فضاهای تجاری آشپزخانه است و ده‌ها سال می‌توان از آن ها استفاده کرد. این کفپوش سالیان سال می‌تواند بدون کوچکترین مشکلی و بدون از دست دادن ظاهر و زیباییش بریا شما کار کند. علاوه بر این نگهداری و نظافت این کفپوش بسیار آسان است. این کفپوش برای آشپزخانه، آبدارخانه و فضاهای باز مناسب است

شما باید مواد کفپوش دفتر را مطابق بامکان استفاده، عملکرد، طراحی داخلی و البته هزینه انتخاب کنید.

برچسب‌ها:
منبع:

مطالب مرتبط

ابعاد استاندارد میز کامپیوتر-سایز استانددارد میز کامپیوتر-اندازه استاندارد میز کامپیوتر

ابعاد استاندارد میز کامپیوتر

مهمترین مسئله در انتخاب یک میز کامپیوتر مانند هر مبلمان و دکوراسیون دیگر، ابعاد میز کامپیوتر و محل نصب یا جای گذاری میز کامپیوتر است. ولی بهتر است در ساخت میزهای کامپیوتر با بهره گرفتن از ارگونومی انسانی از ابعاد استاندارد میز کامپیوتر استفاده کرد.


دیدگاه خود را بنویسید