کاربرد کاشی کوارتز

سنگ کوارتز چیست-سنگ کوارتز در ساختمان

کاشی های کوارتز به عنوان یک سطح تزئینی از مواد عالی ، به طور گسترده ای در موسسات سطح بالا، خانه و محل کار، دکوراسیون دیوار و … استفاده می شود. کاشی کوارتز جایگزینین مناسب برای سنگ مصنوعی ، سنگ مرمر و سایر کاشی های سنگی خواهد بود. ازسنگ کوارتز می توان به عنوان کاشی کف، کاشی دیواری و همچنین برخی لوازم مانند وام حمام استفاده کرد. کاشی سنگ کواترز نیاز به مراقبت دارد و بدون مراقبت سریعا زیبایی خود را از دست می‌دهد

سنگ کوارتز انواع مختلفی دارد که با هر طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی می تواند سازگار باشد. هنگام انتخاب سنگ کوارتز رنگ بندی آن را با محصیط داخلی خود تطبق دهید.

کاربرد سنگ کوارتز

سنگ رز کوارتز

این نوع سنگ سطح زیبا و براقی دارد

در مقایسه با سنگ مرمر ، کاشی سنگ آهک ، کاشی تراورتن ، کاشی گرانیت و کاشی ماسه سنگ ، کاشی کوارتز انعطاف پذیرترین و سخت ترین برای جلوگیری از لکه دار شدن کاشی سنگی است. این نوع کاشی سنگ ، رنگ غنی و متنوع دارد، رنگ این کاشی نسبت به کوارتز استفاده شده می‌تواند متفاوت و خیلی زیبا باشد.

مزایای کوارتز

استفاده از کاشی کوارتز در حمام باتوجه داشتن خواص ضد رسوب ، ضد آب ، با دوام و ضد لغزش ماده ای ایده آل است. کاشی سنگ کوارتز در تزئینات منزل ، از جمله دکوارسیون داخلی و خارجی محبوبیت فراوانی دارد زیرا از نظر ظاهری بسیار زیبا است. سطح منحصر به فرد آن تنوع غنی از طرح و رنگ را فراهم می کند. با توجه به استفاده بسیار زیادی از سنگ های کوارتز در دکوراسیون داخلی، پیش بینی می کنیم که این سنگ ها در آینده نیز خواهان زیادی خواهند داشت.

مشخصات کاشی کوارتز

کاشی کوارتز بر خلاف برخی از سنگ ها که آلودگی رادیو اکتیو ایجاد می کند؛ موج رادیواکتیو ایجاد نمی کند. این کاشی بسیار سخت است و سطح آن به سختی خراش بر می دارد. سنگ کوارتز محصولی با طراحی خوب و طبیعی است. کاشی کوارتز با انواع رنگ ها و براقیت و ویژگی های خوبی که دار به عنوان یک کاشی محیط شما را تزئین می کند. کوارتز از شن و ماسه کوارتز، رنگدانه های معدنی ویک رزین خاص و در خلا تحت فشار خاص به یک شمش تبدیل می شود. این فرآیند باعث ایجاد یک رنگ منحصر به فرد ، مد روز و یک سطح بسیار براق می‌شود. هرچه مقدار کوارتز بیشتر باشد ، این کاشی کیفیت و مقاومت و دوام بهتری خواهد داشت.

با توجه به ویژگی هایی که کاشی کوارتز دارد، از سایر سرامیک ها وسنگ های مصنوعی بهتر عمل می کند. ظاهر این سنگ زیبا و براق و البته بسیار ظریف است.

کاشی کوارتز برای حمام شما می تواند رنگ شاد و زیبایی به ارمغان آورد. همچنین می‌توانید از یک رنگ خنثی آجری انتخاب کنید.

سنگ کوارتز در حمام
با استفاده از کاشی کوارتز می‌توانید در حمام خانه‌تان فضای شادی داشته باشید
منبع:

دیدگاه خود را بنویسید