چهار روش هوشمندانه استفاده از آینه برای بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه

چهار روش هوشمندانه استفاده از آینه برای بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه

طراحی آشپزخانه کوچک چالش‌های مخصوص خودش داره و میتونه فرصت خوبی برای نمایش خلاقیت باشه. بدون فشرده‌سازی لوازم و دکوراسیون آشپزخانه می‌توانید با ایده‌های خلاقانه آشپزخانه‌ی خود را بزرگ نمایش دهید. در این مقاله راه‌ها و روش‌های استفاده از آینه برای بزرگتر دیده شدن آشپزخانه را بررسی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:طراحی کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک

چهار روش هوشمندانه استفاده از آینه برای بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه

استفاده از آینه در پشت سینک

در این آشپزخانه، دیوار پشت سینک با آینه پوشیده شده که باعث میشه فضا بزرگتر به نظر برسه و حتی اگه پشتتون به پنجره باشه، احساس کنید که فضا ادامه داره. کابینت‌های پایین سفید هستند و کابینت‌های بالا از جنس چوب توس، که باعث میشه آشپزخانه روشن و دل باز دیده بشه.

ببینید و بخوانید: مدل کابیینت آشپزخانه جدید و شیک

کابینت‌هایی با درب آینه‌ی آنتیک

فضای غذاخوری و آشپزخانه این آپارتمان به سمت پذیرایی باز هستند. در سمت چپ ورودی، یک طاقچه کوچک با یک قفسه در آشپزخانه تعبیه شده که برای پنهان کردن یخچال کاربرد دارد. کابینت‌های دیواری آشپزخانه آینه‌ای با روکش قدیمی (Egrise Million) باعث می‌شوند فضا بزرگ‌تر به نظر برسد. کابینت‌های پایینی از جنس BauBuche با خطوط عمودی هستند که با کاشی‌های پشت کابینت طرح Phenomenon Rain c Fango (Mutina) هماهنگ هستند.

استفاده از مواد طبیعی در محیطی مدرن و ترکیب بافت‌های مختلف، باعث شده این آپارتمان جذاب و چندلایه به نظر برسد.

چهار روش هوشمندانه استفاده از آینه برای بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه

استفاده از آینه‌های قدی

یکی از دیوارها در این آشپزخانه با آینه‌های قدی پوشانده شده است و درخشش نور باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر به نظر برسد. مبل سفارشی با پارچه‌ای به رنگ زرد آفتابی و تابستانی، فضایی گرم و دلنشین ایجاد کرده است.

این خانه‌ی کوچک شبیه کابین یک قایق است که در آن از قسمت‌های مختلف فضا به بهترین نحو استفاده شده است. و خانه‌ای شاد با رنگ سفید آرامش بخش و درخشان است. علاوه بر کوچک بودن فضا شکل آن یک مستطیل دراز و باریک است و با استفاده از دو ترفند این فضا بهینه سازی شده است.

دیواری در این آپارتمان کوچک، کاملا با آینه پوشیده شده است. این آینه باعث می‌شود فضا دوبرابر به نظر برسد و با انعکاس نور از پنجره بزرگ، فضا را روشن‌تر می‌کند. تمام تاسیسات و وسایل مورد نیاز در یک ردیف کابینت در دیوار روبرویی پنهان شده‌اند.

این آپارتمان نمونه‌ای ایده‌آل برای بهینه‌سازی فضاهای کوچک است. رنگ سفید در همه جای خانه به کار رفته که باعث ایجاد حس بزرگ‌تر شدن فضا می‌شود.

ببینید و بخوانید: بیش از ۱۰۰ مدل کابینت اشپزخانه بزرگ جدید

یک آینه بالای سینک

چهار روش هوشمندانه استفاده از آینه برای بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه

روی کابینت و دیوارهای طاقچه بالای اجاق گاز، از گرانیت سفید ماکائوباس برزیلی استفاده شده است. در این آپارتمان با سبک اسکاندیناوی، سنگ مذکور گرما به فضا می‌بخشد در عین حال از تجملاتی بودن بیش از حد که حس سنگ مرمر دارد، جلوگیری می‌کند.

برچسب‌ها: , ,
منبع: www.architecturaldigest.in

مطالب مرتبط

آموزش ویدیویی نوسازی تابلو قدیمی

نوسازی تابلو قدیمی

در اینجا یک ایده نوسازی تابلو قدیمی دارید که به صورت ویدیویی مرحله به مرحله نوسازی را نمایش می‌دهد. اگر سوالی در مورد این آموزش دارید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

امروزه با توجه به اندازه‌ی خانه‌ها آشپزخانه‌ها نیز کوچک شده‌اند و هرکسی می‌خواهد آشپزخانه‌ی خود را بزرگ‌تر از متراژ واقعی نشان دهد. در این مقاله ۷ رنگ کابینت که آشپزخانه‌ی شما را بزرگتر نشان می‌دهد را معرفی کرده‌ایم.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه‌ها طراحان کاشی‌های روشن و کابینت‌های رنگین را در کنار هم قرار داده‌اند تا بدین ترتیب آشپزخانه‌های سفید و تک رنگ را به چالش بکشند. اگر شما نیز طرفداران استفاده از کابینت‌های رنگی در آشپزخانه‌های خود هستید و می‌خواهید آشپزخانه رنگی و پر انرژی داشته باشید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید