ابعاد استاندارد صندلی ناهار خوری

ابعاد استاندراد صندلی و میز ناهارخوری- ابعاد صندلی ناهارخوری

اتاق‌های ناهارخوری در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارند؛ برخی افراد یک گوشه از آشپزخانه یا پذیرایی را به عنوان اتاق ناهارخوری در نظر می‌گیرند؛ برخی دیگر اتاق مخصوص و جدا برای غذاخوردن دارند. جدا از فضایی که برای غذاخوردن در خانه انتخاب می‌کنید، مهمترین عنصر شما در یک فضای ناهارخوری، صندلی شما است. آیا ابعاد استاندارد صندلی ناهار خوری شما مناسب میز ناهاخوری شما است؟در این مقاله با ابعاد استاندارد صندلی ناهار خوری همراه شما هستیم.

ابعاد استاندراد صندلی و میز ناهارخوری- ابعاد صندلی ناهارخوری
ابعاد استاندارد صندلی ناهارخوری

ابعاد استاندارد صندلی ناهارخوری

اندازه‌گیری هنگام خرید مبلمان، به‌ویژه وقتی صحبت از نشستن در اتاق ناهارخوری‌تان می‌شود، یک کار حیاتی است. ارتفاع صندلی ناهارخوری ۴۵٫۷۲ سانتی‌متر  و ارتفاع میز ناهارخوری استاندارد ۷۶٫۲ سانتی‌متر است. همچنین فاصله کف صندلی تا میز، ۳۰٫۴۸ سانتی‌متر باید باشد.

اگر میز بزرگ یا اتاقی با اندازه بزرگ دارید، انتخاب صندلی ناهار خوری راحتی دسته‌دار، بهترین گزینه است. اگر صندلی راحتی انتخاب کردید، مطمئن شوید که بین بازوی صندلی و میز ۱۷٫۷۸ سانتی‌متر فاصله وجود داشته باشد.

ابعاد استاندراد صندلی و میز ناهارخوری- ابعاد صندلی ناهارخوری- ابعاد استاندارد میز و صندلی ناهارخوری
ابعاد صندلی ناهارخوری

هنگامی که صندلی‌ ناهارخوری مناسب با ارتفاع مناسب را انتخاب کردید، می‌خواهید بفهمید که چه تعداد صندلی می‌توانند دور میز شما قرار بگیرند.

برای هر صندلی ۶۰٫۹۶ سانتی‌متر فاصله بگذارید. دور یک میز غذاخوری عریض ۱۸۰ سانتی‌متری به راحتی ۶صندلی استاندارد جا می‌شود، یک میز ۲۴۳ سانتی‌متری به راحتی برای ۸ صندلی و یک میز ۳۰۴ سانتی‌متری به راحتی ۱۰ صندلی استاندارد جا دارد.

البته در یک میز کوچک یا برای مهمانی‌های بزرگ، می‌توانید چند صندلی دیگر را به صورت فشرده و با فاصله کم قرار دهید، اما صندلی‌های خود را برای استفاده روزانه‌تان انتخاب کنید. نه یک مهمانی بزرگ که فقط سالی یک بار میزبان آن هستید.

در مقاله فضای مورد نیاز میز ناهارخوری به طور مفصل در مورد اندازه استاندارد میز ناهارخوری و تعداد صندلی‌هایی که می‌توانید دور هر میز بچینید صحبت کرده‌ایم.

منبع

برچسب‌ها: ,
منبع:

مطالب مرتبط

کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

امروزه با توجه به اندازه‌ی خانه‌ها آشپزخانه‌ها نیز کوچک شده‌اند و هرکسی می‌خواهد آشپزخانه‌ی خود را بزرگ‌تر از متراژ واقعی نشان دهد. در این مقاله ۷ رنگ کابینت که آشپزخانه‌ی شما را بزرگتر نشان می‌دهد را معرفی کرده‌ایم.

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی با هزینه کم و ارزان

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی (هزینه ۱۰۰ هزار تومان)

گلدان‌ها و گل‌های داخل آن طراوت و زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه می‌دهد. در این بخش از آموزش‌های خودت بساز، یک گلدان زیبا به رنگ مشکی طلایی آموزش دادیم که فقط با ۱۰۰ هزار تومان (هزینه خرید رنگ و اسپری رنگی) آماده تزئین خانه‌تان است.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه‌ها طراحان کاشی‌های روشن و کابینت‌های رنگین را در کنار هم قرار داده‌اند تا بدین ترتیب آشپزخانه‌های سفید و تک رنگ را به چالش بکشند. اگر شما نیز طرفداران استفاده از کابینت‌های رنگی در آشپزخانه‌های خود هستید و می‌خواهید آشپزخانه رنگی و پر انرژی داشته باشید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.


دیدگاه خود را بنویسید