دکوراسیون اقتصادی

دکوراسیون اقتصادی

توصیه می کنیم قبل از شروع خرید مبلمان و یا رنگ آمیزی منزل خود سری به چند کتاب فروشی بزنید. با خرید کتب دکوراسیون ممکن است ایده های جالبی در مورد رنگ و نحوه چیدمان وسایل بگیرید.

بیشتر بخوانید: کاربرد آینه در دکوراسیون خانه برای بزرگ نشان دادن فضا

بیشتر بخوانید : ۸ ایده معجزه‌گر تغییر دکوراسیون سریع و ارزان

دکوراسیون اقتصادی

۱ – برای دکوراسیون زیبا و جذاب محیط زندگی خود حتما” نیازی نیست از مبلمان گران قیمت استفاده نمایید.

۲ – استفاده از وسایل قدیمی، گاهی می توانید از وسایل و مبلمان قدیمی برای منزل خود استفاده نمایید. وسایل و اشیایی که ممکن است در زیرزمین منزل شما بدون استفاده افتاده باشند یا بعضی از آن ها را بتوانید از مکانهایی نظیر جمعه بازار تهیه کنید.

نکته :
در صورت علاقه به خرید از جمعه بازارها سعی کنید در آخرین ساعات روز مراجعه نمایید تا بتوانید با قیمتهای مناسب تری خرید خود را انجام دهید. از اینکه چانه می زنید تا جنس مورد نظر را با قیمت مناسبی خریداری نمایید اصلا” خجالت نکشید!

بیشتر بخوانید:۱۰ ایده‌ی ساده ولی معجزه‌آسا برای دکوراسیون خانه‌های کوچک

۳ – در صورتیکه محل سکونت خود را اجاره نموده اید و از رنگ آمیزی و یا کف پوش آن رضایت ندارید، سعی نمایید قبل از هرگونه تغییرات با صاحب خانه مشورت نمایید و وی را متقاعد کنید که هزینه رنگ آمیزی و تغییرات را از اجاره کسر نماید.

۴ – رنگ آمیزی و تغییر رنگ لوازم، ارزانترین روش ممکن برای ایجاد تنوع در دکوراسیون می باشد. ضمن اینکه خود شما هم می توانید آن را انجام دهید.

۵ – نقشه‌ها و عکس‌های قدیمی را در صورتیکه قابی مناسب برای آن‌ها پیدا کنید از بهترین و ارزانترین وسایل تزئینی دیوارها می باشند.

دکوراسیون اقتصادی

۶ – هدایایی را که دوستان و اقوام به عنوان هدیه منزل جدید برای شما می آورند، لزوما” در کمد و گنجه نگذارید. می توانید از آن ها در نقاط مختلف منزل جهت دکوراسیون استفاده نمایید

بیشتر بخوانید: تفاوت پارکت و لمینت

برچسب‌ها:
منبع: www.yjc.news

مطالب مرتبط

اصولی برای دکوراسیون خانه‌های مجرد مردانه

اصولی برای دکوراسیون خانه‌های مجرد مردانه

چند سالی است در کشور ما هم باب شده است پسران مجرد از خانواده‌های خود جدا می‌شوند و مجردی زندگی می‌کنند. اما بسیاری از آنها خانه‌های به هم ریخته دارند که تقریبا هیچ نوع دکور یا تزئینی ندارد. چرا باید این گونه باشد؟ صرف اینکه تنها زندگی می‌کنید دلیل نمی‌شود به دکوراسیون محل زندگی خود بها ندهید.

رنگ هایی با تاثیر منفی در دکوراسیون

رنگ هایی با تاثیر منفی در دکوراسیون

رنگ‌هایی که تاثیر منفی روی احساسات دارند نباید در رنگ آمیزی خانه به کار برده شوند در ادامه این مطلب از روانشناسی رنگ‌ها آکاایران با رنگ‌هایی که تاثیر منفی روی احساسات دارند و نباید در رنگ آمیزی خانه به کار برده شوند بیشتر آشنا شویم.


دیدگاه خود را بنویسید