ساخت شمعدانی با وسایل دور ریختنی (ساده و مدرن)

ساخت شمعدانی با وسایل دور ریختنی- تصویر از شمعدانی‌های درست شده

شمع، نوری ظریف و رمانتیک داشته و حامل آرامش عمیق و لطافتی بی‌نظیر است. روشن کردن شمع در خانه، جادویی است که دغدغه‌ها و خستگی‌های روحی و ذهنی را از افراد دور می‌کند. شعله‌ی لرزان شمع، رقصی از نور و سایه‌ی زیبا و رمانتیک خلق کرده و روح شما را می‌نوازد. شمع روح خانه را جلا می‌دهد، صمیمیت و عشق به ارمغان می‌آورد و فضایی گرم و دلنشین خلق می‌کند.

هنگام روشن کردن شمع، استفاده از شمعدانی ایده خوبی است. شمعدانی، محافظ شمع و خطرات آن است؛ زیرا سطوح زیرین را در برابر گرمای شمع و چکه‌های احتمالی پارافین محافظت کرده و از خطر آتش‌سوزی نیز پیشگیری می‌کند.

همچنین، شمعدانی، شمع را در جای خود ثابت نگه می‌دارد و از کج شدن و ریختن پارافین مذاب جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، شمعدانی، زیبایی شمع را دوچندان می‌کند و به عنوان عنصری دکوراتیو، به فضای خانه ظرافت و زیبایی می‌بخشد. بنابراین، استفاده از شمعدانی، نه تنها ضرورتی برای حفظ امنیت است، بلکه زیبایی و ظرافت را نیز به ارمغان می‌آورد.

اگر می‌خواهید برای شمع‌هایتان شمعدانی بسازید؛ با آموزش ساخت شمعدانی با وسایل دور ریختنی همراه ما باشید.

لوازم مورد نیاز برای ساخت شمعدانی با وسایل دور ریختنی

  1. گلدان و پیاله بلور قدیمی
  2. چسب تفنگی
  3. اسپری طلایی
ساخت شمعدان ایستاده با وسایل دور ریختنی مدرن و آسان

بیشتر بخوانید: میز تلویزیون دیواری جدید

گاهی اوقات،

در تاریکی شب،

شمعی روشن کن،

به رقص نور و سایه خیره شو،

و در آغوش آرامش شمع،

غرق در لحظه‌ای ناب و خاطره‌ای شیرین شو.

اگر سوالی در مورد این آموزش دارید، در قسمت نظرات از ما بپرسید.

برچسب‌ها: ,
منبع:

مطالب مرتبط

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی با هزینه کم و ارزان

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی (هزینه ۱۰۰ هزار تومان)

گلدان‌ها و گل‌های داخل آن طراوت و زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه می‌دهد. در این بخش از آموزش‌های خودت بساز، یک گلدان زیبا به رنگ مشکی طلایی آموزش دادیم که فقط با ۱۰۰ هزار تومان (هزینه خرید رنگ و اسپری رنگی) آماده تزئین خانه‌تان است.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید