ساخت تابلو دیواری دکوری بدون عکس

تابلو دیواری دکوری

دیوارهای خالی در خانه بی‌روح بوده و از لحاظ دکوراسیون داخلی مناسب نیستند. وقتی با یک تابلو ساده می‌توانیم خانه‌مان را زیباتر کنیم، چرا این کار را نکنیم؟ تابلو دیواری دکوری برای زیباتر کردن خانه پیشنهاد خوبی است.

امروزه تابلوهای مینیمال و فانتزی بیشتر ترند شده‌اند. دیگر کسی از آن تابلوهای پر زرق و برق چوبی با تصاویر شلوغ بر روی دیوار استفاده نمی‌کند. در واقع افراد زیادی تابلوهای مینیمال با نقاشی‌های سیاه قلم، طرح برگ و … استفاده می‌کنند. در این قسمت از خودت بساز یک تابلو فانتزی دیواری آموزش دادیم که با لوازم ارزان و در دسترس ساخته می‌شود. با ما همراه باشید. این تابلو برای دکوراسیون هال و پذیرایی بسیار مناسب است.

لوازم مورد نیاز ساخت تابلو دیواری دکوری بدون عکس:

  1. اسپری رنگی ترجیحاً طلایی
  2. چسب دو طرفه
  3. خط کش، قیچی، مداد
  4. مقوای ضخیم

از پیج ما در آپارات دیدن کنید.

برچسب‌ها: , ,
منبع:

مطالب مرتبط

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی با هزینه کم و ارزان

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی (هزینه ۱۰۰ هزار تومان)

گلدان‌ها و گل‌های داخل آن طراوت و زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه می‌دهد. در این بخش از آموزش‌های خودت بساز، یک گلدان زیبا به رنگ مشکی طلایی آموزش دادیم که فقط با ۱۰۰ هزار تومان (هزینه خرید رنگ و اسپری رنگی) آماده تزئین خانه‌تان است.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید