شش وسیله خیلی عجیب در آشپزخانه

برای خرید وسایل آشپزخانه، یک بخش آن مربوط به خرید ابزاری است که آن‌ها را به خوبی می‌شناسیم و آن‌ها را ضروری می‌بینیم. اما، همیشه یک بخش از خرید لوازم آشپزخانه مربوط به غافلگیر شدن است. لازم نیست حتما به مغازه‌ها سر بزنید تا از دیدن ابزار و وسایل جدید آشپزخانه شاخ در بیاورید. با یک گشت و گذار اینترنتی هم ممکن است چندین و چند بار ابروهایتان را بالا ببرید و به اطراف نگاه کنید، یا درمورد کاربری وسایلی که می‌بینید جست‌وجو کنید. در حالی که این ابزار آشپزخانه یک لیست بلند بالا خواهد بود، در اینجا به شش مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

شش وسیله خیلی عجیب در آشپزخانه

وسیله عجیب آشپزخانه به نام تخم مرغ پز

داشتن یک ماهیتابه برای درست کردن تخم مرغ در آشپزخانه کافی است. اما، تا نیاز به یک محصول نباشد، تولید هم صورت نمی‌گیرد. انواع و اقسام تخم‌مرغ پزها این روزها در کاتالوگ برندهای مختلف وسایل آشپزخانه خودنمایی می‌کنند. اما یکی از عجیب‌ترین‌های آن‌ها وسیله‌ای است که تخم‌مرغ‌ها را در پوست خودشان آبپز، عسلی و حتی نیمرو می‌کند!

شش وسیله خیلی عجیب در آشپزخانه

وسیله عجیب آشپزخانه به نام آناناس خرد کن

قرار نیست هر وسیله‌ای در آشپزخانه به کار همه بیاید. اما اگر اهل خرید آناناس باشید، خرد کردن و پوست کندن آن فاجعه است. خوب می‌دانید که تفاوت قیمت آناناس خرد شده و پوست کنده با آناناس درسته بسیار زیاد است. پس اگر به خرید آناناس علاقه دارید، چه بهتر که این وسیله پر فایده اما عجیب را تهیه کنید. این وسیله شبیه به یک گوشت کوب برقی یا میله فلزی است که مغز آناناس را می‌تراشد و پوست آن را می‌کند.

شش وسیله خیلی عجیب در آشپزخانه

وسیله عجیب آشپزخانه به نام هات داگ خرد کن

این واقعیت که یک وسیله مجزا برای خرد کردن هات داگ در آشپزخانه به چه کاری می‌آید، کمی عجیب است. اما به هر حال وجود دارد. از طرفی، خوردن هات داگ از آن تجربه‌های لذت بخش و مضری است که هر چند وقت یک بار به سر آدم می‌افتد. اگر میهمانی‌هایتان را نیز با هات داگ خوشرنگ می‌کنید، هات داگ خرد کن وسیله مناسبی برای زیباتر کردن غذای شما خواهد بود.

شش وسیله خیلی عجیب در آشپزخانه

وسیله عجیب آشپزخانه به نام اره کیک خرد کن

آشپزخانه افرادی که به کیک و شیرینی پزی علاقه دارند، پر است از وسایلی عجیب و زیبا و خلاقانه. کیک و شیرینی‌هایی که از دیدن، و خوردنشان لذت می‌بریم، به جز مواد مختلف، به ابزار مختلفی هم برای شکل گرفتن نیاز دارند. یکی از این وسایل در آشپزخانه افراد، اره مویی است. اگر چوب کاری و فلزکاری کرده باشید، این اره را خوب می‌شناسید. استفاده از این اره برای نصف کردن بافت نرم کیک در آشپزخانه است. بعد از این کار می‌توانید میانه کیک را با هر فیلینگی که دوست دارید، پر کنید.

شش وسیله خیلی عجیب در آشپزخانه

وسیله عجیب آشپزخانه به نام رنده پنیر

رنده پنیر نیز از آن وسایل آشپزخانه‌ای است که نه تنها خودش، بلکه پنیرش هم در بسیاری از آشپزخانه‌ها اضافی است. اما این وسیله برای افرادی که سررشته‌ای در آشپزی با پنیر دارند بسیار به دردبخور است. پنیر بافت نرمی دارد و در تماس با رنده عادی در آشپزخانه، ممکن است خیلی زود متلاشی شود. اما رنده‌های مخصوص پنیر این طور نیستند. اگر هنوز هم درمورد لزوم تولید چنین وسیله‌ای برای آشپزخانه توجیه نشده‌اید، شاید بد نباشد پنیر را به رژیم غذایی خانه اضافه کنید.

شش وسیله خیلی عجیب در آشپزخانه

وسیله عجیب آشپزخانه به نام ذرت خرد کن

این وسیله با وجود عجیب بودن، یکی از ابزارهای بسیار مفید در هر آشپزخانه‌ای است. فصل بلال و ذرت که می‌شود، خیلی‌ها دست به خلق غذاها و دسرهای مختلف با ذرت بلال می‌زنند. از طرفی، با مکافات تراشیدن ذرت از تنه بلال هم آشنایی کامل دارند. این وسیله خیلی راحتی دانه‌های بلال را از ساقه‌اش جدا می‌کند و در آشپزخانه حسابی به کمک شما می‌آید. شما چه وسیله عجیب دیگری در آشپزخانه می‌شناسید.

شش وسیله خیلی عجیب در آشپزخانه

بلاگ شیپور

برچسب‌ها:
منبع:

مطالب مرتبط

کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

امروزه با توجه به اندازه‌ی خانه‌ها آشپزخانه‌ها نیز کوچک شده‌اند و هرکسی می‌خواهد آشپزخانه‌ی خود را بزرگ‌تر از متراژ واقعی نشان دهد. در این مقاله ۷ رنگ کابینت که آشپزخانه‌ی شما را بزرگتر نشان می‌دهد را معرفی کرده‌ایم.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه‌ها طراحان کاشی‌های روشن و کابینت‌های رنگین را در کنار هم قرار داده‌اند تا بدین ترتیب آشپزخانه‌های سفید و تک رنگ را به چالش بکشند. اگر شما نیز طرفداران استفاده از کابینت‌های رنگی در آشپزخانه‌های خود هستید و می‌خواهید آشپزخانه رنگی و پر انرژی داشته باشید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید