همه چیز درباره صندلی‌های اپن آشپزخانه

همه چیز درباره صندلی‌های اپن آشپزخانه

این روزها بیشتر آشپزخانه‌ها دارای اپن می‌باشند. افراد زیادی از اپن یا همان جزیره آشپزخانه به عنوان میز ناهارخوری استفاده می‌کنند. بنابراین باید صندلی‌هایی را برای نشستن پشت اپن تهیه کنند. صندلی‌هایی که برای قرارگیری در کنار اپن ها طراحی می‌شوند، مدل‌های مختلفی دارند.

بیشتر بخوانید: چند نکته برای دکوراسیون خانه‌های زیر ۶۰ متر

همه چیز درباره صندلی‌های اپن آشپزخانه

هرکدام از این مدل ها از نظر ظاهری و کیفیتی با مدل های دیگر متفاوت هستند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که قصد خریداری صندلی برای اپن آشپزخانه خود را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا از مهم ترین نکاتی که لازم است هنگام خریداری صندلی های اپن آشپزخانه در نظر گرفته شود، مطلع شوید.

به ارتفاع صندلی توجه کنید

صندلی هایی که برای اپن آشپزخانه استفاده می شوند، ارتفاع های متفاوتی دارند. در نظر داشته باشید که صندلی هایی که خریداری می کنید باید ارتفاعی متناسب با ارتفاع اپن آشپزخانه داشته باشند. توجه به این مورد باعث می شود که افراد هنگام نشستن روی صندلی ها و استفاده از اپن آشپزخانه با مشکلی مواجه نشوند. همچنین میزان راحتی خود را نیز در نظر داشته باشید و ارتفاعی را انتخاب کنید که با قد شما تناسب داشته باشد.

تناسب ظاهر صندلی با دیگر وسایل های دکوراسیون آشپزخانه و پذیرایی

پس از ارتفاع، ظاهر صندلی و تناسب آن با دیگر وسایل آشپزخانه و پذیرایی اهمیت زیادی دارد. سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که طرح و رنگ آن با دکوراسیون آشپزخانه تناسب داشته باشد. این مورد باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون آشپزخانه و پذیرایی شما می شود.

علاوه بر این موارد مهم ترین فاکتوری که هنگام خریداری صندلی برای اپن آشپزخانه توصیه می شود در نظر بگیرید کیفیت صندلی ها می باشد که در بخش بعدی مقاله به طور کامل به بررسی این موضوع پرداخته می شود.

صندلی های چوبی

اگر دکوراسیون داخلی منزل خود را با سبک کلاسیک یا سلطنتی طراحی نموده اید، صندلی های چوبی برای اپن آشپزخانه شما گزینه مناسبی است. صندلی های چوبی معمولا پایه های بلندی دارند و دارای رنگ بندی می باشند. ابتدا در مورد کیفیت چوبی که در ساخت صندلی ها به کار رفته است، از فروشنده پرس و جو کنید که حتما از نوع راش باشند.

زیرا صندلی هایی که با چوب راش ساخته شده باشند، کیفیت مناسبی دارند و تا مدت ها برایتان کارایی خواهند داشت. بنابراین حتما به این مورد توجه کنید که صندلی بی کیفیتی خریداری نکنید. در مورد روکش های صندلی های چوبی نیز بهترین روکش ها، روکش های چرمی هستند. روکش های چرمی ظاهری زیبا دارند و نظافت و تمیزکاری آن ها نیز بسیار آسان است.

صندلی اپن آشپزخانه-جدیدترین مدل صندلی اپن آشپزخانه

صندلی های فلزی

صندلی های فلزی نسبت به چوبی ها عمر طولانی تری دارند و تا چندین سال قابل استفاده می باشند. یکی از مزیت های مهم این صندلی ها تنظیم ارتفاع آن ها است. این صندلی ها قسمتی دارند که به وسیله آن می توانید صندلی را تا هر اندازه ای که می خواهید بالا یا پایین بیاورید.

همه چیز درباره صندلی‌های اپن آشپزخانه

روکش های این صندلی ها نیز کیفیت های مختلفی دارند که پرطرفدارترین آن ها روکش های چرمی است. در نظر داشته باشید که صندلی های فلزی برای قرارگیری در دکوراسیون های مدرن مناسب هستند و در دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی آنچنان زیبا به نظر نمی رسند.

بیشتر بخوانید: نکات خرید پارکت و لمینت

بهترین برند های صندلی اپن

این صندلی ها نیز مانند تمام وسایل های خانه برندهای مختلفی دارند. توصیه ما به شما این است که در صورت داشتن بودجه کافی صندلی هایی که برند معروفی دارند را انتخاب کنید. زیرا کیفیت مناسبی دارند و تا مدت ها برایتان قابل استفاده خواهند بود. به طور مثال برند های هوگر و داته دو نمونه از معروف ترین برندهای صندلی های اپن هستند که می توانید آن ها را تهیه کنید.

همچنین برندهای نیک آذین و نیلپر نیز کیفیت مناسبی دارند. از نظر قیمتی مطمئنا برندهایی که معرفی کردیم نسبت به سایر صندلی های اپن قیمت بالاتری دارند که این مورد بستگی به خودتان دارد. یعنی هرکدام را که بخواهید می توانید با توجه به میزان بودجه ای که در اختیار دارید انتخاب و خریداری نمایید.

سخن نهایی

این روزها اپن به یکی از قسمت های کاربردی در آشپزخانه تبدیل شده است. اپن ها کاربرد زیادی برای ساکنین یک خانه دارند و می توانند به عنوان میز ناهارخوری نیز استفاده شوند. اگر آشپزخانه منزل شما نیز دارای اپن است، ممکن است که برای استفاده از آن به صندلی نیاز داشته باشید.

در این مقاله به معرفی مناسب ترین صندلی هایی که می توانند برای اپن ها مورد استفاده قرار گیرند، پرداختیم. بنابراین اگر قصد خرید صندلی برای اپن آشپزخانه خود را داشتید، توصیه می شود که مطالب این مقاله را در ذهن داشته باشید.

منبع: decoranik.ir

دیدگاه خود را بنویسید