بیش از ۹۱ مدل کابینت آشپزخانه شیک و جدید (عکس)

بیش از 91 مدل کابینت آشپزخانه شیک و جدید (عکس)

آشپزخانه قلب خانه است؛ کابینت هم قلب آشپزخانه است. هیچ چیز در آشپزخانه به اندازه کابینت که ستاره درخشان دکوراسیون آشپزخانه است به چشم نمی‌خورد. بیشتر زمان بانوی خانه در آشپزخانه می‌گذرد، راحتی کار در آشپزخانه و جادار بودن کابینت‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های این بخش از خانه است. برای الهام بخشیدن به ایده‌ها و انتخاب‌های شما هنگام بازسازی یا ساخت خانه جدید، در این مقاله بیش از ۱۹۱ تصویر مدل کابینت آشپزخانه شیک و جدید جمع‌آوری کردیم.

این گالری تصاویر دارای طرح‌هایی از کابینت آشپزخانه‌های ساده تا مدرن، در طیف وسیعی از رنگ‌ها و جنس‌های مختلف (های گلاس، چوب، MDF و…) توسط طراحان سراسر جهان طراحی شده است. چه طراحی آشپزخانه سفید و چه رنگارنگ در ذهن داشته باشید، مطمئناً ایده‌های مفیدی برای طراحی خود برای یک آشپزخانه کوچک یا بزرگ پیدا خواهید کرد. نکته‌ای که باید هنگام انتخاب مدل کابینت در نظر بگیرید این است که کدام رنگ یا سبک کابینت را انتخاب کنید تا با معماری خانه‌تان هماهنگ باشد. در انتخاب کابینت جدید آشپزخانه رنگ، نورپردازی، هماهنگی و کنتراست را نیز در نظر داشته باشید، یا از یک طراح کمک بگیرید.

فهرست مطالب:

تصاویر انواع مدل کابینت آشپزخانه جدید و شیک

مدل کابینت آشپزخانه جدید ۱۴۰۳

مدل کابینت آشپزخانه خارجی جدید

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

جدیدترین مدل کابینت‌های گلاس آشپزخانه

برچسب‌ها: , ,
منبع:

مطالب مرتبط

آموزش ویدیویی نوسازی تابلو قدیمی

نوسازی تابلو قدیمی

در اینجا یک ایده نوسازی تابلو قدیمی دارید که به صورت ویدیویی مرحله به مرحله نوسازی را نمایش می‌دهد. اگر سوالی در مورد این آموزش دارید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

امروزه با توجه به اندازه‌ی خانه‌ها آشپزخانه‌ها نیز کوچک شده‌اند و هرکسی می‌خواهد آشپزخانه‌ی خود را بزرگ‌تر از متراژ واقعی نشان دهد. در این مقاله ۷ رنگ کابینت که آشپزخانه‌ی شما را بزرگتر نشان می‌دهد را معرفی کرده‌ایم.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه‌ها طراحان کاشی‌های روشن و کابینت‌های رنگین را در کنار هم قرار داده‌اند تا بدین ترتیب آشپزخانه‌های سفید و تک رنگ را به چالش بکشند. اگر شما نیز طرفداران استفاده از کابینت‌های رنگی در آشپزخانه‌های خود هستید و می‌خواهید آشپزخانه رنگی و پر انرژی داشته باشید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.


دیدگاه خود را بنویسید