بهترین رنگ پارکت پذیرایی ، تیره بهتر است یا روشن؟

بهترین رنگ پارکت پذیرایی ، تیره بهتر است یا روشن؟

انتخاب رنگ کفپوش منزل تا حد زیادی بستگی به متراژ فضای منزل شما دارد، به طور مثال کفپوش های تیره معمولا به دلیل عدم نمایش آلودگی ها سطح زمین پرطرفدارند، اما همین کفپوش برای فضاهای کوچک می تواند در دسر ساز باشد.

کف یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون داخلی منزل است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد، علاوه بر طرح و جنس انتخابی کفپوش منزل، رنگ کف می تواند تا حد زیادی در زیبایی فضای داخلی تان تاثیر بگذارد.

انتخاب رنگ کفپوش منزل تا حد زیادی بستگی به متراژ فضای منزل شما دارد، به طور مثال کفپوش های تیره معمولا به دلیل عدم نمایش آلودگی ها سطح زمین بهترین رنگ پارکت برای پذیرایی محسوب می شوند، اما همین کفپوش برای فضاهایی کوچک می تواند در دسر ساز باشد، چرا که فضای موجود را کوچکتر از آنچه که هست نشان می دهند، بنابراین کفپوش های تیره برای فضاهای کوچک و کم نور ابدا توصیه نمی شود و باید رنگ پارکت را حتما از میان انواع رنگ پارکت روشن انتخاب کنید.

بهترین رنگ پارکت پذیرایی ، تیره بهتر است یا روشن؟

در چنین فضاهایی بهترین رنگ پارکت پذیرایی رنگ روشن با بافت و طرح های عمودی است که فضای شما بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد. اگر به هر دلیلی اصرار به انتخاب این کفپوش برای فضای داخلی خود را دارید حتما سایر عناصر منزل مثل مبلمان و حتی رنگ دیوارها را روشن در نظر بگیرید تا بتواند تا حد زیادی تاثیر این رنگ را در فضای داخلی تان خنثی کند، همچین این رنگ ها به عنوان زیباترین رنگ پارکت شناخته می شوند.

منبع: ihome

منبع:

دیدگاه خود را بنویسید