۸ عنصر برای سبک آشپزخانه کلاسیک

آشپزخانه کلاسیک

آشپزخانه‌های کلاسیک، بی انتها و در عین حال تازه هستند. آن‌ها اغلب دارای پالت‌های رنگی خنثی و جزئیات ساده و غیرعادی هستند. مطمئناً یک آشپزخانه کلاسیک را می‌توان برای افراد فردگرا بسیار مناسب و برای افراد منظم و حساس بسیار مناسب می‌باشد، با ما همراه باشید تا به ۸ عنصر اصلی آشپزخانه کلاسیک بپردازیم.

آشپزخانه کلاسیک

۸ عنصر برای سبک آشپزخانه کلاسیک

۱. کابینت سفید یا کرم

این سبکی است که تقریباً همه در آن احساس راحتی می‌کنند، حتی برای برخی از مدرنیست‌ها هم مناسب هستند. کابینت‌های سفید یا کرم ظاهری کلاسیک ارائه می‌دهند که در برابر زمان مقاومت می‌کند.

۲. جزئیات ساده معماری

ممکن است جزیره‌ها به صورتی ساخته شوند که به عنوان میز غذاخوری استفاده شود و پا‌ها در زیر آن قرار بگیرند. برای کابینت‌ها می‌توانید از قالب و تاج استفاده کنید. اما این جزئیات غالباً در آشپزخانه کلاسیک محدود می‌شوند به جای اینکه از سطح بالا و پر زرق و برق استفاده کنید.

۳. میز

آشپزخانه‌های کلاسیک اغلب با رنگ مشکی یا سفید، مسیر همیشگی را طی می‌کنند. یکی از ویژگی‌های کلاسیک واقعی، یک میز مشکی است، این میز می‌تواند، این میز می‌تواند از سنگ گرانیت مشکی مطلق، سنگ صابون یا یک سنگ کوارتز پرداخت شده باشد.

۴. صفحات سنگ مرمر سفید سنگ مرمر

سنگ مرمر کارارا و سنگ مرمر کلکته دو موردی هستند که واقعاً در آشپزخانه‌های کلاسیک خودنمایی می‌کنند. در واقع، صفحات میز مرمر اغلب نقطه کانونی از یک آشپزخانه کلاسیک می‌باشد. حتی اگر بسیاری از صاحبخانه‌ها می‌دانند که مرمریت مشکلاتی وجود دارند، اما نمی‌توانند در برابر زیبایی آن مقاومت کنند.

۵. کاشی مترو سفید

واقعاً مهم نیست چه اندازه‌ای باشد، اگرچه کاشی‌های آشپزخانه کلاسیک ۳ در ۶ اینچ است. آن‌ها می‌توانند براق، ترک خورده، مورب یا لبه مربعی، دست ساز یا ماشینی یا حتی از سنگ مرمر سفید باشند. اگر به دنبال پیچ و تاب در سبک کلاسیک هستید، ۲ در ۶ یا ۲ در ۸ یا ۲ در ۴ را امتحان کنید – نسبت‌ها می‌توانند ظاهر آشپزخانه شما را تغییر دهند، همچنین رنگ دوغاب هم باید متناسب با آشپزخانه کلاسیک باشد.

۶. سبک‌های ساده درب، نه خیلی مدرن، نه خیلی پر زرق و برق

جنبه دیگری که این ظاهر را مشخص می‌کند، سبک در‌های کابینت است؛ اغلب یا یک درب شاکر ساده یا یک درب شاکر با قالب مهره. شما تعداد زیادی درب پانل بلند (از این نوع که اغلب در آشپزخانه‌های سنتی یافت می‌شود) یا در‌های صفحه تخت که معمولاً در آشپزخانه‌های مدرن دیده می‌شوند، نمی‌بینید.

۷. پالت خنثی

آشپزخانه‌های کلاسیک لزوماً نباید همه سفید باشند. در این آشپزخانه از کابینت‌های رنگی و یا ترکیبی از دو رنگ استفاده می‌شود. سیاه و سفید تقریباً بی انتها و کلاسیک است، اما تا زمانی که آشپزخانه دارای پالت رنگ خنثی باشد، جذابیت کلاسیک را حفظ خواهد کرد.

پالت‌های جایگزین مانند قهوه‌ای و سفید هم به طراحی آشپزخانه کلاسیک راه پیدا می‌کنند. در اینجا، کابینت‌های گردویی، سنگ مرمر سفید و کابینت‌هایی با سبک در‌های ساده همه عناصر یک آشپزخانه کلاسیک را دارند.

۸. انعطاف پذیری

آنچه من در آشپزخانه‌های کلاسیک دوست دارم این است که دارای نورپردازی و یا پنجره هستند. اگر آشپزخانه شما پنجره ندارد شما می‌توانید با نورپردازی آن را جذاب‌تر کنید.

با افزودن کاشی مدرن و ترکیب آن با میز و صندلی به سبک قدیمی و چراغ‌های آویز به سبک صنعتی، کلاسیک می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

با افزودن یک چراغ روشن مدرن و یک میز فوق العاده Saarinen به ترکیب، در‌های شاکر سفید کابینت کلاسیک می‌توانند مدرن‌تر شوند. این آشپزخانه حتی به دلیل داشتن خانه‌ای با سقف مدرن، اما هنوز هم کلاسیک است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع:

دیدگاه خود را بنویسید