ساخت میز عسلی با لوازم دور ریختنی

ساخت میز عسلی با لوازم دور ریختنی- آموزش ویدیویی این میز عسلی در پست وجود دارد.

ساخت میز عسلی با لوازم دور ریختنی نه تنها راهی خلاقانه برای دکور منزل شماست، بلکه به حفظ محیط زیست هم کمک می کند. با کمی خلاقیت و ابتکار می‌توانید از وسایلی که به نظر بی استفاده می آیند، میز عسلی‌های زیبا و منحصر به فردی بسازید. برای مثال می توانید از قوطی‌های کنسرو، بطری‌های پلاستیکی، تایرهای کهنه و کمی رنگ و لوازم تزئینی میز عسلی‌های زیبا بسازید.

این آموزش ویدیویی در مورد ساخت میز عسلی با لوازم دور ریختنی است. در این آموزش با بطری پلاستیکی و چند متر کنف و کمی چسب یک میز عسلی زیبا و کاربردی درست کردیم. شما هم با کمی خلاقیت می‌توانید میز عسلی‌های زیبا با تزئینات متفاوت از ما بسازید و از زیبایی و کارایی آنها لذت ببرید.

اگر سوالی در مورد این آموزش دارید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

لوازم مورد نیاز ساخت میز عسلی با لوازم دور ریختنی:

  1. دو عدد بطری بزرگ پلاستیکی
  2. کنف ضخیم و نازک
  3. چسب تفنگی و کاغذی
  4. سیمان و سنگ ریز
  5. نخ تزئینی مشکی

می‌توانید این میز عسلی را به عنوان تزیین کنار میز تلویزیون دیواری قرار دهید.

برچسب‌ها: ,
منبع:

مطالب مرتبط

آموزش ویدیویی نوسازی تابلو قدیمی

نوسازی تابلو قدیمی

در اینجا یک ایده نوسازی تابلو قدیمی دارید که به صورت ویدیویی مرحله به مرحله نوسازی را نمایش می‌دهد. اگر سوالی در مورد این آموزش دارید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

آموزش ساخت دکوری فانتزی طلایی در خانه با لوازم دور ریختنی+ ویدیو

آموزش ویدیویی ساخت دکوری طلایی فانتزی در خانه

با لوازم دور ریختنی و در خانه به آسانی دکوری طلایی فانتزی و مینیمال بسازید. دکورهای کوچک و ساده برای میز تلویزیون روی دیوار یا کنسول بسیار مناسب هستند؛ زیرا هم فضای زیادی نمی‌گیرند و هم دکور خانه‌تان را زیباتر می‌کنند.

عکس از هولدر ساخته شده که در ویدیو آموزش دادیم

ساخت هولدر فانتزی کتاب (نگهدارنده کتاب)

اگر کتاب می‌خوانید و کتاب‌های زیادی روی میزتان پخش و پلا هست، یا اگر دانشجو و دانش‌آموز هستید؛ این ویدیو برای شماست. هولدرهای فانتزی کتاب در طرح‌های مختلفی در بازار وجود دارند اما طرحی که شما با کمی خلاقیت در خانه ساخته‌اید، چیز دیگری خواهد بود.

عکس آموزش ساخت گلدان با شانه تخم مرغ

آموزش ساخت گلدان با شانه تخم مرغ (سریع و آسان)

در آموزش ساخت گلدان با شانه تخم مرغ، گلدانی مدرن و زیبا ساخته‌ایم. این گلدان با ارزان‌ترین لوازم و سریع آماده می‌شود تا دکوراسیون منزل شما را خاص کند. شما نمی‌توانید در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مشابه این گلدان را پیدا کنید؛ مهم‌تر از آن می‌توانید هر فرم و شکلی به این گلدان بدهید.


دیدگاه خود را بنویسید