آموزش ساخت دیوار کوب خاص و زیبا

ساخت دیوار کوب زیبا

دیوار کوب‌های زیبا و مدرن از لوازم تزئینی و دکوراتیو منزل به حساب می‌آید. این لوازم و اکسسوری‌ها خانه را زیباتر جلوه می‌دهد. در این قسمت از خودت بساز با آموزش دیوار کوب خاص و زیبا همراه شما هستیم.

لوازم مورد نیاز ساخت دیوار کوب خاص و زیبا:

  1. حلقه هولاهوپ
  2. بشقاب دو عدد
  3. رنگ مشکی و کرم
  4. آینه گرد کوچک
  5. اسپری طلایی
  6. چسب تفنگی
  7. دریل

بیشتر بخوانید: میز تلویزیون دیواری چوبی مدرن

برچسب‌ها: , ,
منبع:

مطالب مرتبط

آموزش ویدیویی نوسازی تابلو قدیمی

نوسازی تابلو قدیمی

در اینجا یک ایده نوسازی تابلو قدیمی دارید که به صورت ویدیویی مرحله به مرحله نوسازی را نمایش می‌دهد. اگر سوالی در مورد این آموزش دارید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

تعمیر و نوسازی آباژور قدیمی مادربزرگ

بازسازی آباژور قدیمی مادربزرگ

آیا آباژور قدیمی مادربزرگتان برای شما یادآور خاطرات خوش است؟ آیا آباژور قدیمی‌تان نیاز به یک تغییر اساسی دارد؟ در ادامه با انجام مراحلی که در ویدیو آورده‌ایم می‌توانید آباژور قدیمی‌تان را بازسازی و تعمیر کرده و جان دوباره به آن ببخشید. سپس از دیدن هنر زیبا و بی‌نظر خود لذت ببرید.

آموزش ساخت دکوری فانتزی طلایی در خانه با لوازم دور ریختنی+ ویدیو

آموزش ویدیویی ساخت دکوری طلایی فانتزی در خانه

با لوازم دور ریختنی و در خانه به آسانی دکوری طلایی فانتزی و مینیمال بسازید. دکورهای کوچک و ساده برای میز تلویزیون روی دیوار یا کنسول بسیار مناسب هستند؛ زیرا هم فضای زیادی نمی‌گیرند و هم دکور خانه‌تان را زیباتر می‌کنند.

عکس آموزش ساخت گلدان با شانه تخم مرغ

آموزش ساخت گلدان با شانه تخم مرغ (سریع و آسان)

در آموزش ساخت گلدان با شانه تخم مرغ، گلدانی مدرن و زیبا ساخته‌ایم. این گلدان با ارزان‌ترین لوازم و سریع آماده می‌شود تا دکوراسیون منزل شما را خاص کند. شما نمی‌توانید در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مشابه این گلدان را پیدا کنید؛ مهم‌تر از آن می‌توانید هر فرم و شکلی به این گلدان بدهید.


دیدگاه خود را بنویسید