ابعاد استاندارد صندلی ناهار خوری

ابعاد استاندراد صندلی و میز ناهارخوری- ابعاد صندلی ناهارخوری

اتاق‌های ناهارخوری در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارند؛ برخی افراد یک گوشه از آشپزخانه یا پذیرایی را به عنوان اتاق ناهارخوری در نظر می‌گیرند؛ برخی دیگر اتاق مخصوص و جدا برای غذاخوردن دارند. جدا از فضایی که برای غذاخوردن در خانه انتخاب می‌کنید، مهمترین عنصر شما در یک فضای ناهارخوری، صندلی شما است. آیا ابعاد استاندارد صندلی ناهار خوری شما مناسب میز ناهاخوری شما است؟در این مقاله با ابعاد استاندارد صندلی ناهار خوری همراه شما هستیم.

ابعاد استاندراد صندلی و میز ناهارخوری- ابعاد صندلی ناهارخوری
ابعاد استاندارد صندلی ناهارخوری

ابعاد استاندارد صندلی ناهارخوری

اندازه‌گیری هنگام خرید مبلمان، به‌ویژه وقتی صحبت از نشستن در اتاق ناهارخوری‌تان می‌شود، یک کار حیاتی است. ارتفاع صندلی ناهارخوری ۴۵٫۷۲ سانتی‌متر  و ارتفاع میز ناهارخوری استاندارد ۷۶٫۲ سانتی‌متر است. همچنین فاصله کف صندلی تا میز، ۳۰٫۴۸ سانتی‌متر باید باشد.

اگر میز بزرگ یا اتاقی با اندازه بزرگ دارید، انتخاب صندلی ناهار خوری راحتی دسته‌دار، بهترین گزینه است. اگر صندلی راحتی انتخاب کردید، مطمئن شوید که بین بازوی صندلی و میز ۱۷٫۷۸ سانتی‌متر فاصله وجود داشته باشد.

ابعاد استاندراد صندلی و میز ناهارخوری- ابعاد صندلی ناهارخوری- ابعاد استاندارد میز و صندلی ناهارخوری
ابعاد صندلی ناهارخوری

هنگامی که صندلی‌ ناهارخوری مناسب با ارتفاع مناسب را انتخاب کردید، می‌خواهید بفهمید که چه تعداد صندلی می‌توانند دور میز شما قرار بگیرند.

برای هر صندلی ۶۰٫۹۶ سانتی‌متر فاصله بگذارید. دور یک میز غذاخوری عریض ۱۸۰ سانتی‌متری به راحتی ۶صندلی استاندارد جا می‌شود، یک میز ۲۴۳ سانتی‌متری به راحتی برای ۸ صندلی و یک میز ۳۰۴ سانتی‌متری به راحتی ۱۰ صندلی استاندارد جا دارد.

البته در یک میز کوچک یا برای مهمانی‌های بزرگ، می‌توانید چند صندلی دیگر را به صورت فشرده و با فاصله کم قرار دهید، اما صندلی‌های خود را برای استفاده روزانه‌تان انتخاب کنید. نه یک مهمانی بزرگ که فقط سالی یک بار میزبان آن هستید.

در مقاله فضای مورد نیاز میز ناهارخوری به طور مفصل در مورد اندازه استاندارد میز ناهارخوری و تعداد صندلی‌هایی که می‌توانید دور هر میز بچینید صحبت کرده‌ایم.

منبع

برچسب‌ها: ,
منبع:

مطالب مرتبط

تعمیر و نوسازی آباژور قدیمی مادربزرگ

بازسازی آباژور قدیمی مادربزرگ

آیا آباژور قدیمی مادربزرگتان برای شما یادآور خاطرات خوش است؟ آیا آباژور قدیمی‌تان نیاز به یک تغییر اساسی دارد؟ در ادامه با انجام مراحلی که در ویدیو آورده‌ایم می‌توانید آباژور قدیمی‌تان را بازسازی و تعمیر کرده و جان دوباره به آن ببخشید. سپس از دیدن هنر زیبا و بی‌نظر خود لذت ببرید.

آموزش ساخت دکوری فانتزی طلایی در خانه با لوازم دور ریختنی+ ویدیو

آموزش ویدیویی ساخت دکوری طلایی فانتزی در خانه

با لوازم دور ریختنی و در خانه به آسانی دکوری طلایی فانتزی و مینیمال بسازید. دکورهای کوچک و ساده برای میز تلویزیون روی دیوار یا کنسول بسیار مناسب هستند؛ زیرا هم فضای زیادی نمی‌گیرند و هم دکور خانه‌تان را زیباتر می‌کنند.

ساخت تابلو مدرن با لوازم دور ریختنی

ساخت تابلو مدرن با لوازم دور ریختنی

تابلوها از لوازم ضروری برای پذیرایی و اتاق خواب هستند. اگر در دیوار خانه از تابلوهایی هماهنگ با دکوراسیون استفاده کنید، زیبایی خانه بیشتر می‌شود. بیشتر تابلوهای مدرن گران‌قیمت هستند و خرید آن برای بیشتر افراد امکان‌پذیر نیست، برخی افراد نیز تابلو مدنظر خود را در بازار پیدا نمی‌کنند؛ اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید با آموزش ساخت تابلو مدرن با لوازم دور ریختنی همراه ما باشید.

آموزش ساخت گلدان رنگی سبز با گلدان بلور کهنه

آموزش ساخت گلدان رنگی با گلدان بلور قدیمی + ویدیو

گلدان‌های بلور و استوانه‌ای در هر خانه‌ای دیده می‌شوند. روی بیشتر این گلدان‌ها خش افتاده و رنگ و رویشان رفته است. اگر گلدان بلوری دارید که بلااستفاده است و از چشمتان افتاده پیشنهاد می‌کنم با آموزش ساخت گلدان رنگی با ما همراه باشید.


دیدگاه خود را بنویسید