بیش از ۱۰۰ ایده‌ی تزیین میز تلویزیون

بیش از ۱۰۰ ایده‌ی تزیین میز تلویزیون

یکی دیگر از مواردی که در دکوراسیون منزل مورد توجه قرار می‌گیرد، تزیین میز تلویزیون است. برای زیباتر دیده شدن اتاق تلویزیون، می‌توانید از دکوری‌ها و لوازم خاصی در کنار و روی میز تلویزیون استفاده کنید. برای تزیین میز تلویزیون می‌توان از مجسمه‌های کوچک با پاهای آویزان روی میز تا مجسمه‌های بزرگ کنار میز تلویزیون ایده گرفت. همچنین می‌توانید تابلوهای کوچک که با رنگ دکوراسیون کلی اتاق‌تان همخوانی دارد استفاده کنید.

برخی افراد با گل‌های طبیعی کنار میز تلویزیون‌شان حس طراوت و شادابی به خانه‌شان می‌دهند و برخی ترجیح می‌دهند از گلدان‌های کوچک دکوری بدون گل استفاده کنند. افرادی نیز هستند که در باکس‌های میز تلویزیون‌شان کتاب‌ و سی‌دی نگه می‌دارند و تمایلی به ظرف و ظروف دکوری یا مجسمه از خود نشان نمی‌دهند.

این به خود شما و سلایق‌تان بستگی دارد؛ که کدام دکور را بپسنیدید و در دکوراسیون میز تلویزیون‌تان استفاده کنید. من ترجیح می‌دهم کنار میز تلویزیونم یک گل طبیعی به رنگ سبز با نشاط با گلدان سفید یا سبز کم‌رنگ داشته باشم. اما در این مقاله تصمیم داریم به شما کمک کنیم تا با سلیقه خودتان دکور میز تلویزیون‌تان را بچینید. با ما همراه باشید.

تزیین میز تلویزیون

در تزیین میز تلویزیون، جنس، رنگ، محل قرارگیری میز تلویزیون و مواردی از این قبیل بسیار مهم است. به عنوان مثال شما نمی‌توانید در تزیین میز تلویزیون مشکی از گلدان مشکی استفاده کنید. شاید بپرسید چرا؛ واضح است، در تزیین و دکور میز تلویزیون رنگبندی و هارمونی رنگ بهتر است رعایت شود. در تزیینات زیر خواهید دید برای تزیین میز تلویزیون مشکی از گلدان نارنجی یا سفید استفاده شده است. به همین دلیل در زیر تزیینات هر بخش را نسبت به جنس و رنگ میز تلویزیون جدا کرده‌ایم تا نسبت به میز تلویزیون خودتان رنگ، مدل و نوع تزیینات آن را انتخاب کنید.

تزیین میز تلویزیون شیشه‌ای

میز تلویزیون‌های شیشه‌ای در گذشته بسیار استفاده می‌شد؛ اما بعد از مدت‌ها این مدل میزها از مُد افتادند. اما امروزه دوباره میزهایی از جنس شیشه‌ به بازار عرضه شده‌اند؛ ما نیز در این قسمت تزیینات مربوط به میز تلویزیون شیشه‌ای را برای شما آورده‌ایم.

تزیین میز تلویزیون سفید-تزیین میز تلویزیون شیشه ایتزیین میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون شیشه‌ای با ظروف دکوری

در این دیزاین این میز تلویزیون از گلدان بزرگ به رنگ خنثی کنار میز تلویزیون استفاده شده است. رنگ سبز و براق گل داخل گلدان زیبایی این دیزاین را چندین برابر کرده است.

تزیین میز تلویزیون شیشه‌ای-تزیین میز تلویزیونتزیین میز تلویزیون مدرن- دکور کنار میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون شیشه‌ای.

در تزیین این میز تلویزیون شیشه‌ای که طبقه‌های آن از ام‌دی‌اف سفید ساخته شده است، به جای استفاده از لوازم تزیینی و دکوری؛ کتاب گذاشته‌اند تا حالت کاربردی داشته باشد. اما برای تزیین آن از تابلو روی دیوار استفاده شده است. رنگ دیواری و فرش طیف آبی و خنثی است به همین دلیل از تابلو با رنگ‌های گرم که مخلوطی از رنگ دیوار و فرش هم وجود دارد استفاده شده است. اینکار برنگ و لعاب بهتری به محیط و دکوراسیون داده است.

تزیین میز تلویزیون نی نی سایت-تزیین میز تلویزیون مدرن- تزیین میز تلویزیون ال سی دی چوبی
تزیین میز تلویزیون با گلدان کنار میز

برای تزیین میز تلویزیون حتما لازم نیست از لوازم دکوری بر روی میز استفاده کنید؛ برای زیبا شدن دکور میز تلویزیون می‌توانید از گلدان و گل کنار میز تلویزیون استفاده کنید. همینکار دکوراسیون خانه شما را زیبا خواهد کرد.

دکور رومیزی برای میز تلویزیون میز تلویزیون چوبی-دکور کنار میز تلویزیون-دکور میز تلویزیون چوبی-دکور رومیزی برای میز تلویزیون مدرن
دکور میز تلویزیون سفید با گلدان کنار میز

دکور میز تلویزیون سفید با ترکیب رنگ مشکی، ترکیب کلاسیکی دارد. در این دکوراسیون بر روی میز تلویزیون سفیدِ شیشه‌ای از ظروف سفید و در کنار میز تلویزیون از گلدان سفید و مشکی استفاده شده است. چون ترکیب رنگ این دکوراسیون مشکی و سفید است، از مبل سفید و فرش مشکی و سفید استفاده شده است. استفاده از رنگ مشکی در کنار سفید، دکوراسیون را از بی‌روحی و خنثی بودن بیش از حد در می‌آورد.

تزیین روی میز تلویزیون با نمد- دکور میز تلویزیون با گچبری- دکور رومیزی برای میز تلویزیون با سنگ آنتیک- دکوراسیون میز تلویزیون چوبی
دکور میز تلویزیون شیشه‌ای مدرن

این میز تلویزیون شیشه‌ای و متحرک با گوی‌های کلاسیک تزیین شده‌ است. در مقابل میز تلویزیون از مبل قهوه‌ای همرنگ میز تلویزیون و فرش سفید استفاده شده است.

دکور میز تلویزیون مدرن-دکور رومیزی برای میز تلویزیون مدرن شیشه‌ای- تزیین میز تلویزیون مدرن
دکور میز تلویزیون شیشه‌ای مدرن و غیرقابل جابجایی به دلیل اتصال میله‌های میز تلویزیون به کف و سقف خانه
تزیین میز تلویزیون با گل-تزیین میز تلویزیون با وسایل ساده-تزیین میز تلویزیون ال سی دی
تزیین میز تلویزیون شیشه‌ای با گل طبیعی

تزیین میز تلویزیون شیشه‌ای مشکی با گل طبیعی، به دکوراسیون میز تلویزیون طراوت و شادابی بخشیده است. جز دیگری از این دکور میز تلویزیون تابلو می‌باشد، که در این مدل نیز از آن استفاده شده است. هنگام استفاده از تابلو در دکوراسیون منزل‌تان به رنگ و طرح آن دقت کنید.

تزیین میز تلویزیون با مجسمه-دکور میز تلویزیون-دکور رومیزی برای میز تلویزیون میز تلویزیون چوبی
گلدان بزرگ کنار تلویزیون
گلدان بزرگ کنار تلویزیون-تزیین چوبی میز تلویزیون-دکور میز تلویزیون با سنگ آنتیک
گلدان بزرگ کنار تلویزیون و گل سفید
دکور رومیزی برای میز تلویزیون روی دیوار-دکور میز تلویزیون روی دیواردکور رومیزی برای میز تلویزیون دیواری
تزیین میز تلویزیون سفید شیشه‌ای با گلدان سفید

تزیین میز تلویزیون سفید شیشه‌ای با گلدان سفید، طرحی است که در دو تصویر بالا آورده شده است. رنگ سفید در دکوراسیون مینیمال استفاده می‌شود و از یک رنگ دیگر برای زیباتر شدن و دادن جلوه بیشتر به دکور استفاده می‌شود. مثلا در تصویر بالا از گل‌های صورتی برای جلوه دکور استفاده شده است.

تزیین میز تلویزیون با مجسمه-تزیین میز تلویزیون-تزیین میز تلویزیون با شمع
تزیین میز تلویزیون سفید شیشه‌ای با گلدان
تزیین میز تلویزیون-تزیین میز تلویزیون قهوه ای-دکور میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون شیشه‌ای با گل طبیعی و ظروف دکوری

در دکور میز تلویزیون فوق، از چندین لوازم دکوری (گلدان، ظروف دکوری، گل بزرگ روی زمین، تابلو و باکس) استفاده شده است. در تزیینات شلوغ، ترکیب، نوع چیدمان و رنگ‌ها خیلی مهم می‌باشد. اگر شما در مورد ترکیب و نوع چیدمان لوازم شلوغ اطلاعات زیادی ندارید، پیشنهاد ما استفاده از دکوراسیون ساده و مینیمال می‌باشد.

تزیین میز تلویزیون نی نی سایت-تزیین میز تلویزیون چوبی-دکور رومیزی برای میز تلویزیون با سنگ آنتیک
میز تلویزیون شیشه‌ای به همراه کتاب و کتابخانه

در دکوراسیون این میز تلویزیون از لوازم دکوری استفاده نشده است. اما در دو طرف آن کتابخانه وجود دارد؛ شاید داشتن کتاب در کنار تلویوزیون غیر متعارف و ناهماهنگ باشد. زیرا کتاب و تلویزیون در خانه دو عضو جدا از هم به حساب می‌آیند. اما امروزه در بیشتر ایده‌های میز تلویزیون و دیزاین میز تلویزیون کتاب دیده می‌شود.

تزیین میز تلویزیون با شمع

شمع یکی از عناصر آرام شبخش و پرطرفدار در زندگی مدرن امروزی است. بیشتر افراد در تزیین منزل‌شان از شمع و شمعدان‌های مختلف برای آرامش بیشتر و رمانتیک بودن استفاده می‌کنند. در گذشته فقط یک یا دو نوع مدل شمع وجود داشت و اکثراً شمع‌ها در زمان تاریکی و به عنوان روشنایی استفاده می‌شدند. اما امروزه شمع‌ها در مدل، رنگ، انواع و بوهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. بنابراین کاربرد شمع از روشنایی بخشی به دکوری و تزیینی تغییر کرده است. همچنین تنوع شمع‌ها و ارزانی آن‌ها باعث شده تا طرفداران بیشتری به سمت خود بکشد. در این قسمت از مقاله به تزیین میز تلویزیون با انواع شمع و شمعدان پرداخته‌ایم؛ با ما همراه باشید.

دکور میز تلویزیون جدید-دکور رومیزی برای میز تلویزیون روی دیوار- دکور رومیزی برای میز تلویزیون با کناف
تزیین میز تلویزیون ام دی اف با شمعدان و گلدان

دکور میز تلویزیون دیواری با شمع، گلدان و گل و ظرف دکوری، یک سبک شلوغ و کلاسیک به دکوراسیون داده است. اگر ترکیب و رنگ لوازم دکوری موجود در تصویر بالا به درستی انتخاب نمی‌شد، زیبایی اینچنینی نداشت.

تزیین میز تلویزیون چوبی-تزیین میز تلویزیون نی نی سایتتزیین میز تلویزیون مدرن
تزیین میز تلویزیون ام دی اف با شمعدان، تابلو و لوازم دکوری
تزیین میز تلویزیون ال سی دی-تزیین میز تلویزیون ال ای دی-دکور میز تلویزیون
هنوز هم شمع‌های سفید زیبایی و لطافت خود را در کنار لوازم دیگر به نمایش می‌گذارند.
تزیین میز تلویزیون ام دی اف قهوه‌ای با شمع سفید و گلدان
تزیین میز تلویزیون با گل-تزیین میز تلویزیون مدرن-تزیین میز تلویزیون نی نی سایت
تزیین میز تلویزیون ام دی اف قهوه‌ای با شمع و گل طبیعی

هماهنطور که در بالا نیز اشاره کردیم، در یک دکوراسیون شلوغ اگر ترکیب و تناسب لوازم رعایت نشود؛ دکوراسیون با تمام زیبایی و ظرافت لوازمی که در آن به کار برده‌ایم، زیبا دیده نخواهد شد. در تصویر بالا با وجود گل‌های طبیعی و با طراوت و همچنین شمع‌های آرامش‌بخش، احساس آرامش و طراوت از دکوراسیون گرفته نمی‌شود. بالعکس احساس شلوغی، بهم ریختگی و تشویش به همراه دارد.

دکور برای میز تلویزیون دیواری-تزیین میز تلویزیون با گلدان- تزیین میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون با شمع، گل، آباژور، تابلو و …

در تصویر بالا نیز، مانند تصویر قبل از لوازم دکوری زیادی استفاده شده است. اما آیا این تصویر نیز شلوغی و بهم ریختگی تصویر قبل را دارد؟

دکور میز تلویزیون-دکور رومیزی برای میز تلویزیون با سنگ آنتیک-دکوراسیون میز تلویزیون چوبی
تزیین میز تلویوزین با شمعدان چوبی

تزیین میز تلویزیون با مجسمه

یکی دیگر از لوازمی که در دکور میز تلویزیون استفاده می‌شود؛ مجسمه است. مجسمه‌ها در دو نوع مختلف کنار میز‌ تلویزیون کاربرد دارند. دسته‌ای از مجسمه‌ها در سایز کوچک تولید می‌شوند که بر روی میز تلویزیون گذاشته می‌شود و دسته‌ای دیگر در سایزها و ابعاد بزرگ وجود دارند که در کنار میز تلویزیون جهت تزیین و زیبایی میز تلویزیون استفاده می‌شود.

تزیین میز تلویزیون قهوه ای- دکور میز تلویزیون-تزیین میز تلویزیون با مجسمه
تزیین میز تلویزیون ال ای دی با مجسمه و گلدان
دکور رومیزی برای میز تلویزیون میز تلویزیون چوبی- دکور کنار میز تلویزیون-دکور میز تلویزیون چوبی- دکور رومیزی برای میز تلویزیون مدرن-دکور میز تلویزیون مدرن
تزیین میز تلویزیون ال ای دی با مجسمه و گلدان
گلدان بزرگ کنار تلویزیون- دکور روی میز تلویزیون- تزیین چوبی میز تلویزیون- تزیین روی میز تلویزیون با نمد- دکور میز تلویزیون با گچبری
تزیین میز تلویوزیون دیواری با مجسمه
دکور رومیزی برای میز تلویزیون میز تلویزیون چوبی-دکور کنار میز تلویزیون- دکور میز تلویزیون چوبی-دکور رومیزی برای میز تلویزیون مدرن-دکور میز تلویزیون مدرن
تزیین میز تلویوزیون دیواری با مجسمه قو طلایی
دکور برای میز تلویزیون- تزیین میز تلویزیون چوبی- تزیین میز تلویزیون نی نی سایت
دکور میز تلویزیون با مجسمه برج ایفل و پرنده
دکور رومیزی برای میز تلویزیون روی دیوار- دکور رومیزی برای میز تلویزیون با کناف- دکور رومیزی برای میز تلویزیون
میز تلویزیون ال ای دی با مجسمه و تابلو روی دیوار
تزیین میز تلویزیون با گلدان- تزیین میز تلویزیون ال سی دی چوبی- دکور برای میز تلویزیون- تزیین میز تلویزیون چوبی
تزیین میز تلویزیون دیواری با مجسمه و گلدان
تزیین میز تلویزیون با گل- تزیین میز تلویزیون با وسایل ساده- تزیین میز تلویزیون ال سی دی- تزیین میز تلویزیون ال ای دی
تزیین میز تلویزیون دیواری با مجسمه و شمعدان
دکور میز تلویزیون با کناف- تزیین میز تلویزیون قهوه ای- دکور میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون دیواری با مجسمه‌های آنتیک و گلدان بزرگ کنار میز تلویزیون

تزیین میز تلویزیون ال ای دی

دکور رومیزی برای میز تلویزیون جدید-گلدان بزرگ کنار تلویزیون- دکور روی میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون ال ای دی با گلدان و ظرف کوچک دکوری
تزیین چوبی میز تلویزیون-تزیین روی میز تلویزیون با نمد-دکور میز تلویزیون با گچبریدکور رومیزی برای میز تلویزیون با سنگ آنتیک
تزیین میز تلویزیون ال ای دی با گلدان گوچک و بزرگ کنار میز تلویوزیون
دکوراسیون میز تلویزیون چوبی- دکور میز تلویزیون ام دی اف-دکور رومیزی برای میز تلویزیون ام دی اف
تزیین میز تلویزیون ال ای دی با گلدان گوچک و بزرگ کنار میز تلویوزیون
تزیین میز تلویزیون ال ای دی- تزیین میز تلویزیون- دکور میز تلویزیون با کناف
تزیین میز تلویزیون ال ای دی با گلدان بزرگ کنار میز و تابلوهای روی دیوار
تزیین میز تلویزیون نی نی سایت- تزیین میز تلویزیون چوبی- تزیین میز تلویزیون با گلدان
تزیین میز تلویزیون ال ای دی با گلدان بزرگ کنار میز تلویزیون
دکور رومیزی برای میز تلویزیون دیواری- دکور میز تلویزیون روی دیوار- دکوراسیون میز تلویزیون
دکور میز تلویزیون ال ای دی با دکور کنار میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون ال سی دی شیشه ای-تزیین میز تلویزیون با گلدان- تزیین میز تلویزیون ال سی دی چوبی
دکور میز تلویزیون با گلدان و شومینه شبیه سازی شده
تزیین چوبی میز تلویزیون-تزیین روی میز تلویزیون با نمد-دکور میز تلویزیون با گچبری - دکور رومیزی برای میز تلویزیون با سنگ آنتیک-دکور رومیزی برای میز تلویزیون جدید-گلدان بزرگ کنار تلویزیون- دکور روی میز تلویزیون- تزیین میز تلویزیون
زیباترین مددل تزیین میز چوبی مناسب برای تلویزین با طراحی بسیار جذاب و جالب به رنگ سفید
تزیین چوبی میز تلویزیون-تزیین روی میز تلویزیون با نمد-دکور میز تلویزیون با گچبری - دکور رومیزی برای میز تلویزیون با سنگ آنتیک-دکور رومیزی برای میز تلویزیون جدید-گلدان بزرگ کنار تلویزیون- دکور روی میز تلویزیون- تزیین میز تلویزیون
جذاب‌ترین مدل دکور رومیزی مناسب برای میز‌تلویزیون جدید با طراحی ساده و خاص
تزیین چوبی میز تلویزیون-تزیین روی میز تلویزیون با نمد-دکور میز تلویزیون با گچبری - دکور رومیزی برای میز تلویزیون با سنگ آنتیک-دکور رومیزی برای میز تلویزیون جدید-گلدان بزرگ کنار تلویزیون- دکور روی میز تلویزیون- تزیین میز تلویزیون
زیباترین طراحی با گلدان های زیبا و جذاب کنار تلویزیون
تزیین چوبی میز تلویزیون-تزیین روی میز تلویزیون با نمد-دکور میز تلویزیون با گچبری - دکور رومیزی برای میز تلویزیون با سنگ آنتیک-دکور رومیزی برای میز تلویزیون جدید-گلدان بزرگ کنار تلویزیون- دکور روی میز تلویزیون- تزیین میز تلویزیون
خاص ترین مدل تزیین مناسب برای میز تلویزیون با وسایل بازی رایانه‌ای
تزیین چوبی میز تلویزیون-تزیین روی میز تلویزیون با نمد-دکور میز تلویزیون با گچبری - دکور رومیزی برای میز تلویزیون با سنگ آنتیک-دکور رومیزی برای میز تلویزیون جدید-گلدان بزرگ کنار تلویزیون- دکور روی میز تلویزیون- تزیین میز تلویزیون
زیبا و جذاب‌ترین مدل تزیین میز‌تلویزیون با طراحی خاص مناسب برای بازی های رایانه‌ای
تزیین چوبی میز تلویزیون-تزیین روی میز تلویزیون با نمد-دکور میز تلویزیون با گچبری - دکور رومیزی برای میز تلویزیون با سنگ آنتیک-دکور رومیزی برای میز تلویزیون جدید-گلدان بزرگ کنار تلویزیون- دکور روی میز تلویزیون- تزیین میز تلویزیون
دکور مناسب برای روی میز‌تلویزیون با طراحی ساده و منحصر به فرد

تزیین میز تلویزیون روی دیوار

میزِ تلویزیون‌هایی که بر روی دیوار نصب می‌شوند، یا روی زمین گذاشته می‌شوند و یا بر روی دیوار نصب می‌شوند. در ادامه انواع تزیین میز تلویزیون ال ای دی آورده شده است. تا انتها با ما همراه باشید.

تزیین میز تلویزیون دیواری-دکور برای میز تلویزیون دیواری- دکور میز تلویزیون دیواری- دکور رومیزی برای میز تلویزیون دیواری-دکور میز تلویزیون روی دیوار-دکور میز تلویزیون با گچبری
دکور میز تلویزیون دیواری سفید رنگ با دکور کنار میز تلویزین و لوازم دکوری بر روی میز تلویزیون
دکور میز تلویزیون ام دی اف- دکور رومیزی برای میز تلویزیون ام دی اف- دکور میز تلویزیون با سنگ آنتیک- دکور رومیزی برای میز تلویزیوندیواری ام دی اف
تزیین میز تلویزیون دیواری با گل و گلدان
تزیین میز تلویزیون با نمد- دکور میز تلویزیون جدید- دکور رومیزی برای میز تلویزیون روی دیوار- دکور رومیزی برای میز تلویزیون با کنافدکور میز تلویزیون روی دیوار
دکور میز تلویزیون دیواری با گلدان و لوازم دکوری آنتیک
دکور رومیزی برای میز تلویزیون- دکور میز تلویزیون دیواری- تزیین میز تلویزیون با گل طبیعی- تزیین میز تلویزیون ال سی دی شیشه ای
دکور میز تلویزیون دیواری با باکس گل و لوازم دکوری آنتیک
تزیین میز تلویزیون با شمع- تزیین میز تلویزیون شیشه ای- تزیین میز تلویزیون مشکی
دکور میز تلویزیون ساده با گلدان

تزیین میز تلویزیون رنگی

در این بخش از مقاله، به تزیین میز تلویزیون‌هایی به رنگ سفید، مشکی و قهوه‌ای پرداخته‌ایم. چرا که این سه رنگ، جز رنگ‌های اصلی و مشخصی است که در میز تلویزیون‌ها به کار برده می‌شود.

تزیین میز تلویزیون سفید

تزیین میز تلویزیون مشکی- تزیین میز تلویزیون شیشه ای- تزیین میز تلویزیون با شمع- تزیین میز تلویزیون دیواریتزیین میز تلویزیون با مجسمه
دکور میز تلویزیون سفید با مجسمه
دکور میز تلویزیون دیواری- تزیین میز تلویزیون با گل طبیعی- تزیین میز تلویزیون ال سی دی شیشه ای
تزیین میز تلویزیون سفید با مجسمه
تزیین میز تلویزیون سفید-تزیین میز تلویزیون با شمع- تزیین میز تلویزیون با مجسمه
تزیین میز تلویزیون سفید با آباژور و گلدان آبی

در تزیین میز تلویزیون سفید در عکس فوق، از گلدان‌های آبی استفاده شده است. چرا که طیف کلی رنگ دکوراسیون این اتاق تلویزیون آبی و سفید می‌باشد. به همین دلیل در تزیین میز تلویزیون سفید به خاطر هماهنگی دکوراسیون محیط از رنگ آبی گنجانده شده است.

تزیین میز تلویزیون مدرن- تزیین میز تلویزیون نی نی سایت- تزیین میز تلویزیون ال ای دی
تزیین میز تلویزیون سفید با مجسمه و گلدان بزرگ کنار میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون نی نی سایت- تزیین میز تلویزیون مدرن- تزیین میز تلویزیون با گل- تزیین میز تلویزیون با وسایل ساده
تزیین میز تلویزیون سفید با مجسمه و گلدان بزرگ کنار میز تلویزیون
دکور میز تلویزیون دیواری- دکور رومیزی برای میز تلویزیون- دکور میز تلویزیون با سنگ آنتیک
تزیین میز تلویزیون سفید با مجسمه و گلدان بزرگ کنار میز تلویزیون
دکور میز تلویزیون دیواری- دکور رومیزی برای میز تلویزیون- دکوراسیون میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون سفید با مجسمه و ظروف آنتیک
تزیین میز تلویزیون با نمد- دکور میز تلویزیون جدید- دکوراسیون میز تلویزیون دیواری
تزیین میز تلویزیون سفید با مجسمه و گلدان بزرگ کنار میز تلویزیون

گل‌های برگ انجیری هم در دکوراسیون جای خود را پیدا کرده‌اند. طرح برگ انجیری در رنگ کاغذ دیواری، رنگ دیوار، لحاف تشک و … استفاده می‌شود. این طرح رنگ و لعاب و طراوت زیادی به دکوراسیون می‌دهد.

تزیین میز تلویزیون با گل- تزیین میز تلویزیون مدرن- تزیین میز تلویزیون با گلدان
تزیین میز تلویزیون سفید با روکش طرح چوب با گلدان نقره ای و سفید
دکور برای میز تلویزیون دیواری- تزیین میز تلویزیون با گل طبیعی
تزیین میز تلویزیون سفید با مچسمه گربه و گل طبیعی
تزیین میز تلویزیون نی نی سایت
تزیین میز تلویزیون سفید درب دار با مجسمه، گلدان، آینه
تزیین میز تلویزیون با گل
تزیین میز تلویزیون سفید با شومینه شبیه سازی شده
تزیین میز تلویزیون چوبی
تزیین میز تلویزیون ال ای دی سفید با گل مصنوعی

تزیین میز تلویزیون مشکی

دکور کنار میز تلویزیون- دکور میز تلویزیون چوبی- دکور رومیزی برای میز تلویزیون مدرن- دکور میز تلویزیون مدرن
تزیین میز تلویزیون مشکی با گلدان

در عکس فوق یک میزتلویزیون سه گوش مناسب خانه کوچک را می‌بینید که با یک گلدان ساده و مینیمال زیباتر شده است. در خانه‌های کوچک استفاده از لوازم دکوری بزرگ و پر زرق و برق، احساس کوچکی و خفگی به افراد می‌دهد.

دکور روی میز تلویزیون- تزیین چوبی میز تلویزیون- تزیین روی میز تلویزیون با نمد- دکور میز تلویزیون با گچبری
تزیین میز تلویزیون مشکی با گلدان سفید
دکوراسیون میز تلویزیون چوبی- دکور میز تلویزیون ام دی اف- دکور رومیزی برای میز تلویزیون ام دی اف- دکور میز تلویزیون با سنگ آنتیک
تزیین میز تلویزیون مشکی با گل طبیعی و شومینه شبیه سازی شده با آتش

یکی از ترندهای تزیین میز تلویزیون، شومینه شبیه‌سازی شده با آتش است. همانطور که در عکس فوق می‌بینید، این تزیین حس گرما و درخشندگی به محیط اتاق می‌دهد.

تزیین میز تلویزیون روی دیوار- تزیین میز تلویزیون با نمد- دکور میز تلویزیون جدید- دکور رومیزی برای میز تلویزیون روی دیوار
تزیین میز تلویزیون مشکی با گلدان سید و لوازم دکوری سفید
دکور میز تلویزیون روی دیوار- دکور رومیزی برای میز تلویزیون دیواری- دکوراسیون میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون مشکی با گلدان نارنجی

یکی از بهترین رنگ‌هایی که با رنگ مشکی هارمونی زیادی دارد؛ نارنجی است. رنگ نارنجی و مشکی در کنار هم، زیبایی، اصلات و قدرت فراوانی به بیننده ارایه می‌دهد.

دکور رومیزی برای میز تلویزیون روی دیوار- دکور رومیزی برای میز تلویزیون با کناف- دکور میز تلویزیون روی دیوار
تزیین میز تلویزیون مشکی با مجسمه و گلدان بزرک کنار میز تلویزیون
دکوراسیون میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون مشکی با گل طبیعی و باکس چوبی

تزیین میز تلویزیون قهوه ای و چوبی

از رنگ‌های محبوب میز تلویزیون، میز تلویزیون قهوه‌ای است. این میزها اکثرا از جنس چوب یا روکش چوب هستند و هیچگاه زیبایی خود را از دست نمی‌دهند و همیشه دردکوراسیون خانه‌های ایرانی نقش دارند.

تزیین میز تلویزیون چوبی
تزیین میز تلویزیون چوبی قهوه‌ای با گلدان سفید و باکس
تزیین میز تلویزیون سفید-تزیین میز تلویزیون مشکی-تزیین میز تلویزیون با شمع- تزیین میز تلویزیون دیواری
تزیین میز تلویزیون چوبی قهوه‌ای با گلدان سفید و باکس حصیری به همراه گلدان بزرگ کنار میز تلویوزیون
تزیین میز تلویزیون با مجسمه-دکور میز تلویزیون-تزیین میز تلویزیون قهوه ای-دکور میز تلویزیون با کناف-تزیین میز تلویزیون-تزیین میز تلویزیون ال ای دی
تزیین میز تلویزیون چوبی قهوه‌ای با گل طبیعی و باکس‌های لانه زنبوری روی دیوار
تزیین میز تلویزیون ال سی دی- تزیین میز تلویزیون با وسایل ساده-تزیین میز تلویزیون با گل-تزیین میز تلویزیون مدرنتزیین میز تلویزیون نی نی سایت
تزیین میز تلویزیون قهوه‌ای چوبی با گلدان شیشه‌ای رنگی

در ساخت میز تلویزیون قهوه‌ای، می‌توانید آن را با رنگ دیگری که با رنگ قهوه‌ای هارمونی دارد ترکیب کنید. همانند عکس فوق.

تزیین میز تلویزیون چوبی-دکور برای میز تلویزیون-تزیین میز تلویزیون ال سی دی چوبی-تزیین میز تلویزیون با گلدان-تزیینات میز تلویزیون چوبی
تزیین میز تلویزیون قهوه‌ای دیواری با آباژور، گلدان و ظروف تزیینی
دکور برای میز تلویزیون دیواری-تزیین میز تلویزیون ال سی دی شیشه ای-تزیین میز تلویزیون با گل طبیعی-دکور میز تلویزیون دیواری-دکور رومیزی برای میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون چوبی قهوه‌ای-سفید با گلدان بزرگ شیشه‌ای و گل‌های مشکی خاص
دکوراسیون میز تلویزیون-دکور رومیزی برای میز تلویزیون دیواری-دکور میز تلویزیون روی دیوار-دکور رومیزی برای میز تلویزیون با کناف
تزیین میز تلویزیون دیواری قهوه‌ای با ظروف دکوری
دکور رومیزی برای میز تلویزیون روی دیوار-دکور میز تلویزیون جدید-تزیین میز تلویزیون با نمد-تزیین میز تلویزیون روی دیوار-دکوراسیون میز تلویزیون دیواری
دکور میز تلویزیون دیواری با ظروف دکور، گلدان و تابلو با رنگ‌های خنثی و طیف طوسی
دکور رومیزی برای میز تلویزیوندیواری ام دی اف- دکور میز تلویزیون با سنگ آنتیک-دکور رومیزی برای میز تلویزیون ام دی اف
دکور میزتلویزیون بوفه‌دار با لوازم دکوری و گل طبیعی
دکور میز تلویزیون ام دی اف- دکوراسیون میز تلویزیون چوبی-دکور رومیزی برای میز تلویزیون با سنگ آنتیک-دکور میز تلویزیون با گچبریتزیین روی میز تلویزیون با نمد
تزیین میز تلویزیون چوبی با ظروف دکوری و مجسمه

تزیین میز تلویزیون ال سی دی-تزیین میز تلویزیون ال ای دی-تزیین میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون ام دی اف قهوه‌ای با آباژور
دکور میز تلویزیون روی دیوار-دکور رومیزی برای میز تلویزیون دیواری-دکوراسیون میز تلویزیون
تزیین میز تلویوزین قهوه‌ای با گلدان و ظرف دکوری

تزیین میز تلویزیون با گل و گلدان

گل و گلدان طراوت خاصی به فضا می‌بخشند مخصوصا گر توانایی نگهداری و پرورش گل‌های طبیعی را دارید توصیه می‌کنیم با یک گل طبیعی کوچک این طراوت را به نشیمن خود بیاورید.

برچسب‌ها: ,
منبع:

مطالب مرتبط

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی با هزینه کم و ارزان

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی (هزینه ۱۰۰ هزار تومان)

گلدان‌ها و گل‌های داخل آن طراوت و زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه می‌دهد. در این بخش از آموزش‌های خودت بساز، یک گلدان زیبا به رنگ مشکی طلایی آموزش دادیم که فقط با ۱۰۰ هزار تومان (هزینه خرید رنگ و اسپری رنگی) آماده تزئین خانه‌تان است.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید