کفپوش بتنی ، ۱۴ دلیل برای استفاده از آن در آشپزخانه!

قطعا زمانی که می‌خواهیم برای نو کردن آشپزخانه کفپوشی را در نظر بگیریم نوع بتنی به ذهنمان نمی‌رسد، اما اگر صادقانه بگوییم باید آن را نیز در نظر بگیریم. این ماده صنعتی در سال‌های اخیر به قدرت بیشتری رسیده است چرا که مالکین فهمیده‌اند که این ماده نسبتا ارزان است و نگهداری راحتی دارد و در انواع آشپزخانه عالی دیده می شود. در ادامه برای علاقه‌مند کردن شما به این نوع کفپوش، ۱۴ دلیل را برای استفاده از کفپوش بتنی آشپزخانه آورده‌ایم. همراه ما باشید.

کفپوش بتنی ، ۱۴ دلیل برای استفاده از آن در آشپزخانه!
کفپوش بتنی در آشپزخانه

۱۴ دلیل برای استفاده از کفپوش بتنی در آشپزخانه

۱-کفپوش بتنی بی نهایت مقرون به صرفه است.

در مقایسه با کاشی یا چوب، انتخاب بتن برای کفپوش آشپزخانه بطور شگفت انگیزی اقتصادی است. با توجه به قیمت مناسب این نوع کفپوش، تعجبی ندارد که معماران برای یک آشپزخانه صنعتی به سمت آن بروند.

۲- در آشپزخانه های مدرن فوق العاده است.

از آنجایی که آشپزخانه های مدرن بر روی خطوط صاف و دکور براق تاکید می کنند، پس طبیعی به نظر می رسد که کفپوش نیز صیقلی باشد. در این صورت بتن گزینه مناسبی است. قرار دادن کفپوش بتنی همراه با صندلی های مخملی و چراغ های خلاقانه می تواند ایده خوب و شیکی باشد.

۳- راه های زیادی برای رنگ کردن کفپوش بتنی وجود دارد.

هرگز نمی توانیم حدس بزنیم این خانه بیشتر از صد سال دارد. طراح داخلی خلاق و با استعداد آن، کفپوش آشپزخانه بتنی را طوسی انتخاب کرده که این دکور و طراحی رویایی را بوجود آورده است.

۴- نگهداری از بتن آسان است.

اگر بدانید که نگهداری از کفپوش بتنی براق چقدر ساده است حتما تعجب می کنید. کافیست آن را با مقدار کمی صابون و آب پاک کنید و سپس هر چند ماه یکبار جلا دهید تا همیشه به بهترین شکل دیده شود.

۵- با هر سبک دکوراسیون همخوانی دارد.

کفپوش بتنی گرم رنگ در آشپزخانه سبک روستایی همان جذابیت و زیبایی را دارد که در آشپزخانه سبک بوهمی، نیمه مدرن و اسکاندیناوی دارد.

۶- کفپوش بتنی بی طرفانه عمل می کند.

آشپزخانه ای را در نظر بگیرید با المان های جذاب، کابینت های روشن و آرت ورک های خوب. کفپوش آشپزخانه بتنی روی تمام اینها تاکید می کند.

مقالات مرتبط:

۷- در عین حال هم سبک روستایی است هم صنعتی!

بتن بی هیچ زحمتی خود را به فضاهای روستایی رو به صنعتی می کشاند. کفپوش های بتنی، داکت های در معرض دید و پنجره های قاب مشکی، پس زمینه بی نظیری با دیوارهای آجری قرمز، کابینت های آبی و وسایل برنجی ایجاد می کنند.

۸- کفپوش بتنی یکپارچه می شود.


این آشپزخانه جالب به گونه ای طراحی شده است که دیوارها و قفسه های چوبی را طوری نمایان کند که کفپوش بتنی سرد طوسی را کامل کند.

۹- به راحتی می توانید آن را برق بیاندازید.

لکه گیری کفپوش بتنی ایده بسیار خوبی است که کمک می کند از لکه ها و خراش ها جلوگیری شود. امتیاز آن این است که می توانید برای این کار ماده ای را انتخاب کنید که در نهایت جلای خیره کننده ای به کفپوش بدهد.

۱۰- بتن بی نهایت محکم است.

بتن به تداوم و ماندگاری شناخته می شود و به همین دلیل است که از آن در کارخانه ها و فضاهای صنعتی استفاده می شود. این کفپوش بتنی آشپزخانه در یک خانه جذاب به اندازه ای محکم بنظر می آید که تقریبا می توان هر کاری روی آن انجام داد بدون اینکه ذره ای از شیک بودن خود را از دست بدهد.

۱۱- کاشی های بتنی هم عالی بنظر می آیند.

در حالی که ریختن کفپوش بتنی نسبتا آسان است، شما می توانید با انتخاب کاشی بتنی به جای آن، جلوه بصری بیشتری به آشپزخانه اضافه کنید.

۱۲- کفپوش بتنی آشپزخانه را روشن و پرروح نشان می دهد.

هنگامیکه کفپوش بتنی شما در بخش روشن تر باشد بلافاصله به روشن تر شدن فضا کمک می کند.

۱۳- به دکوراسیون آشپزخانه تان شخصیت می دهد.

بتونه کاری کردید، اما هیچ چیز عالی نیست و تعدادی شکاف، ترک و تغییر رنگ در ماده خام انتظار می رود. همه چیز روبراه است! عیب ها به کفپوش بتنی شما شخصیت می دهند.

۱۴- بتن بطور بی نظیری با مواد گوناگون هماهنگ می شود.

تمام مواد از چوب بازیافت شده گرفته تا مس، با کفپوش بتنی بخوبی دیده می شوند.

منبع: آی هوم

منبع:

دیدگاه خود را بنویسید