سنگ معدن سنگی تجاری

سنگ معدن سنگی تجاری یعنی چه، کجا استفاده می شود و گزینه های طراحی موجود آن کدام است؟

سنگ معدن ماده ای کفپوش با دوام و مقاوم در برابر لغزش است که مناسب برای مناطق پرتردد است. به بیان ساده ، سنگ معدن یک محصول قابل استفاده می باشد که قیمت آن مناسب بوه و دوام بالایی دارد.

سنگ معدن چیست؟

سنگ معدن گرچه از نظر زیبایی متنوع نیست، اما سنگ معدن از دوام بالایی برخوردار است و با قیمت بسیار پایین تری عرضه می شود. برخی مزایا مانند مقاومت در برابر لغزش و مقاومت در برابر رطوبت را که در مناطق تجاری با تأثیر زیاد ضروری است، ارائه می دهد.

سنگ معدن تجاری از مخلوطی از مواد معدنی مانند شیل، خاک رس و فلدسپات که آسیاب می شوند، به شکل سنگ اکسترود شده و در دمای حداکثر ۲۰۰۰ درجه فارنهایت ساخته می شود. دمای بالا تراکم سنگ را افزایش می دهد و در نهایت به محصول کمک می کند تا در برابر روغن، گریس، ترافیک و سایر چالش های محیط های تجاری سنگین مقاومت کند.

کاربردهای تجاری و صنعتی برای سنگ معدن

سنگ معدن نام خود را به عنوان استاندارد صنعتی در کفپوش آشپزخانه تجاری معروف کرده است. اما این یک محصول مقرون به صرفه است که برای ماندگاری ساخته شده و در سایر برنامه های کفپوش داخلی و خارجی خانه جایگاه خود را پیدا کرده است.

سنگ معادن دارای میزان جذب آب فوق العاده کم( ۰٫۵ تا ۳٪ )پایین است  و اغلب بدون لعاب باقی می ماند، و بافتی کمی خشن دارد که برای محیط های با رطوبت بالا مناسب تر و برای کاهش لغزش و سقوط بهتر است.

در حقیقت ، مقاومت سنگ معدن در برابر لغزش بهتر از تقریباً هر محصول سطح سخت دیگری است. نرخ سقوط و لغزش بر روی سنگ ترازو یک در هر میلیون فروش است. سنگ صاف معدن تنها ۷٫۳ مورد دارد. و سنگ ساینده معدن ۴٫۷ وارد می شود. واضح است که سنگ معدن در هنگام پیشگیری از تصادف دارای مزیت قابل توجهی نسبت به سایر مواد است که نگرانی اصلی در اکثر محیط های تجاری می باشد.

این مزایا ، همراه با قیمت پایین ، سنگ معدن را به یک گزینه کفپوش بسیار جذاب برای بسیاری از کاربردهای تجاری داخلی و خارجی فراتر از آشپزخانه تبدیل می کند. تقریباً در مورد هر کاربردی که به محصولی بادوام ، مقاوم در برابر لغزش و نگهداری کم نیاز دارد ، قابل استفاده است.

آشپزخانه های تجاری

برای استفاده طولانی مدت با قیمت پایین ، سنگ معدن بهترین گزینه برای یک آشپزخانه تجاری است.

خرید سنگ معدن برای آشپزخانه های تجاری

در حالی که گزینه های سنگ سختکاری دیگری نیز وجود دارد ، سنگ معدن بیشترین دوام و مقاومت در برابر رطوبت را برای قیمت پایین ارائه می دهد. در هرجایی که آب گرم ، گریس و ترافیک زیادی از پا دارید ، باید سنگ معدن را با دوغاب اپوکسی نصب کنید تا مقاومت ، ضربه و لغزش و چربی لازم را داشته باشید.

در حالی که سنگ های پرسلان یا سنگ های سطح سخت دیگر مناسب هستند ، سنگ معدن آشپزخانه تجاری کمترین هزینه در هر فوت مربع را برای مصارف سنگین دارد ، و اگر سنگ معدن شما با چسب های نازک ، دوغاب اپوکسی و دوغاب های مهر و موم شده نصب شده باشد ، سنگ معدن نیز ارزش طولانی مدت بسیار خوبی را فراهم می کند. با یک رفت و برگشت و شستشوی ساده با چربی گیر غیر قلیایی ، سنگ معادن خوب نصب شده سال به سال مانند کفپوش تازه و زیبا به نظر می رسد.

راهروها ، پاسیوها و ورودی های فضای باز

انواع خاصی از سنگ های معدنی می توانند برای شرایط بیرونی مناسب باشند. بنابراین سنگ های معدنی کاملا مناسب برای ورودی های بیرونی، راهروها و پاسیوها هستند. برای مناطقی که دارای چرخه یخ زدایی هستند، اطمینان حاصل کنید که کالایی با درجه ضد یخ انتخاب کنید. و بهتر است یک بافت درشت برای افزایش مقاومت در برابر کشش و لغزش در صورت بارش داشته باشید. در حالی که می توان از سنگ چینی نیز استفاده کرد ، سنگ معدن دارای برچسب قیمت بسیار پایین تری است.

سنگ معدن گزینه مناسبی برای هر کاربردی است که به محصولی با دوام بالا و قیمت مناسب نیاز دارد. قیمت پایین و مقاومت درازمدت آن ، آن را به گزینه ای جذاب برای هر سیستم کفپوش تجاری که در آن عملکردهای برقی شکل می گیرد ، تبدیل کرده است.

پاینه های حمل بار

خرید سنگ در تهران

سنگ معدن یک گزینه عالی در مناطق حمل و نقل لوازم سنگین مانند مصالح ساختمانی است. سنگ معدن با هزینه کم به ازای هر فوت مربع ، ترافیک و مقاومت در برابر ضربه مورد نیاز شما را در مناطق حمل و نقل و بارگیری پشت در خانه ارائه می دهد بدون اینکه هزینه آن زیاد باشد.

گزینه های رنگ و طراحی برای سنگ معدن تجاری

برخلاف سنگ های چینی یا سرامیک ، سنگ معدن اغلب به دلیل شکل ظاهری انتخاب نمی شود. هنوز هم ، تنوعی در رنگ ، بافت و اندازه وجود دارد که – بسته به خلاقیت طراح – می تواند برای ایجاد برخی از نصب های زیبا از نظر زیبایی استفاده شود.

گزینه های رنگ سنگ معدن

سنگ معدن یک محصول طبیعی است و رنگهای مختلفی از مواد را با آن ایجاد می کند. در حالی که قرمز رایج ترین رنگ است ، سنگ های خاکستری ، برنز و قهوه ای نیز بسته به استفاده از شیل ، فلدسپات یا خاک رس بیشتر در دسترس هستند. شما می توانید یک رنگ را برای یکنواختی انتخاب کنید – یا چندین رنگ را مخلوط و مطابقت دهید ، برخی را با زاویه ۴۵ درجه نصب کنید تا ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید.

سنگ معدن متنوع

گزینه های اندازه و بافت برای سنگ های معدن

سنگ های معدن به طور معمول کوچکتر و خشن تر از سنگ و سرامیک هستند و اندازه آنها برای سنگ معدن استاندارد در حدود ۶ × ۶ اینچ تا ۸ × ۸ اینچ است. هر سنگ بسته به آنچه نیاز دارید ، حدود ½ اینچ ضخامت دارد. برای کاربردهای بیرونی ، می توانید سنگ معدن با بافت درشت را برای افزایش چسبندگی انتخاب کنید. یا اگر ترجیح می دهید ، می توانید سنگ روان تری را برای نصب در فضای داخلی انتخاب کنید.

در حالی که سنگ معدن به دلیل کاربرد زیاد، بیشتر از طراحی آن شناخته شده است ، با کمی خلاقیت می توانید ظاهر متنوعی ایجاد کنید: یا نصب ساده ، یک رنگ یا الگوی منحصر به فرد و چشم نواز با مخلوط کردن و تطبیق رنگ های مختلف و اندازه ها.

سنگ معدن یک محصول با دوام و مقرون به صرفه است که به اندازه کافی متناسب با انواع برنامه های تجاری است – و یک روش عالی برای صرفه جویی در هزینه و افزودن ارزش به سیستم کفپوش تاسیسات شما است.

اگر قصد خرید انواع پارکت و کاشی دارید؛ به لینک های زیر مراجعه کنید.

یبی

منبع:

دیدگاه خود را بنویسید