کارخانه کاشی تبریز

شرکت صنایع کاشی تبریز در آذربایجان شرقی و در ۲۴ کیلومتری شهر تبریز واقع شده است و یکی از بزرگترین و برترین تولید کنندگان و فروشندگان کاشی در تبریز است. این شرکت در کارگاهی مجهز و به وسعت ۲۰۰/۰۰۰ متر مربع احداث گردیده است.

این شرکت فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۷۴ فعالیت آغاز نموده است. این شرکت فعالیت خود را با تولید انواع کاشی دیوار و با ظرفیت اولیه‌ی ۱.۵ میلیون متر مربع در سال شروع کرد. این شرکت با مطالعه‌ی دقیق خط تولید و سلیقه‌ی مصرف کننده در سال ۱۳۷۴ خط تولید کاشی در تبریز را بهینه و نوسازی کرد و همچنین خط تولید مستقل دیگری جهت تولید کاشی کف به خطوط تولید قبلی افزود تا بتواند مصارف بازارهای داخلی و خارجی ایران را پوشش دهد. با توجه به تغییرات انجام شده کاشی‌های تولید شده در کاشی تبریز یکی از مرغوب‌ترین کاشی‌های تولید شده در کشور هستند.

با توجه به فرایندهای نو سازی و احداث خطوط جدید کاشی تبریز تقریبا ۴ میلیون مترمربع کاشی دیوار و ۵ میلیون متر مربع کاشی کف است.همچنین این شرکت همچنان به تحقیق و توسعه‌ی خود در زمینه‌ی تولید کاشی ادامه داده است و یکی از مرغوبترین تولید کنندگان کاشی در ایران است.

با توجه به فعالیت های گسترده‌‌ای که این شرکت انجام می‌دهد موفق به دریافت نشان استاندارد ملی، کسب لوح در اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری و گواهی‌های بین‌المللی ایزو ISO١٠٠٠۴:٢٠١٢ , ISO١٠٠٠٢:٢٠١۴ , ISO١٠٠١۵:١٩٩٩ , ISO٩٠٠١:٢٠١۵ ، ISO١۴٠٠١:٢٠١۵ ، ISO۴۵٠٠١:٢٠١٨ و ٢٠١٨:CE شده است.


منبع:

دیدگاه خود را بنویسید