بدون هزینه دکوراسیون منزلتان را تغیر دهید

بدون هزینه دکوراسیون منزلتان را تغیر دهید

می توان با تغییرات دکوراسیونی زیادی این روحیه را به صورت تکرار نشدنی در خود ایجاد کنید. مطالعات مختلف در این زمینه نشان داده رنگ‌ها، رایحه‌ها و لوازم تزئینی خاص قادر به تحت تاثیر قرار دادن خلق و خوی شما می‌باشد. و حتی شانستان را برای رضایت کامل و مطلق افزایش می‌دهد. با ما همراه باشید تا شما را با تغییرهای متنوع دکوراسیون آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: کاغذ دیواری تیره یا روشن؟ کدام طیف رنگی برای خانه من مناسب است؟

تختخواب رنگارنگ

اگر از شکل تختخواب‌تان خسته شده‌اید، می‌توانید با یک کار ساده و بی هزینه، آن را به کل متحول کنید. کافی است یک ملحفه با طرح شلوغ و زیبا که نقشش با تختخواب شما هماهنگ باشد را انتخاب کنید و رویه تخت یا بخشی از رویه آن را با ملحفه بپوشانید. برای این کار می‌توانید از کاغذ کادو یا کاغذدیواری هم استفاده کنید. تشک را بردارید، ملحفه یا کاغذ دیواری را روی جایی که می‌خواهید بگذارید و با گذاشتن تشک آن را محکم کنید. اگر از کاغذ استفاده می‌کنید باید آن را با چسب شیشه‌ای از پشت و جلو به تخت محکم کنید.

بیشتر بخوانید : ۱۰ نکته برای زیبا تر کردن دکوراسیون اتاق خواب شما

داخل کمد لباس نقاشی بکشید

بله، کمد لباس هم به تنوع نیاز دارد! با رنگ‌های شاد داخل کمد‌ لباس‌تان را رنگ‌آمیزی کنید یا نقاشی بکشید تا هر بار در آن را باز می‌کنید هیجان‌زده شوید.

استفاده از سرامیک در دکوراسیون منزل

کاشی‌های سرامیکی یکی از چیزهایی هستند که امروزه رواج زیادی پیدا کرده اند و همه‌جا در دسترس می‌باشند. کاشی‌ها را می‌توان به روش‌ها و شکل‌های گوناگونی کار گذاشت و شیوه خاص کارگذاری آن‌ها می‌تواند فضایی تعریف شده به ما بدهد .

بدون هزینه دکوراسیون منزلتان را تغیر دهید

اگر نگران این هستید که این سرامیک‌ها در زمستان خیلی سرد باشند از سیستم گرمایی تابشی استفاده کنید که انرژی فوق العاده ای برای گرم نگه داشتن یک اتاق دارد!

بیشتر بخوانید: پارکت تیره یا روشن؟ کدام طیف رنگی برای خانه من مناسب است

دکوراسیون آشپزخانه

بدون هزینه دکوراسیون منزلتان را تغیر دهید

برای تازگی و طراوت بخشیدن به محیط از ترکیب رنگ‌های گرم و سرد استفاده کنید. در این آشپزخانه چوب‌های عسلی رنگ باعث ایجاد تضاد با سرامیک‌های خاکستری کف آشپزخانه شده اند.

استفاده از سنگ‌های طبیعی کمک می‌کند تا ترکیب بافت و رنگ آن‌ها جلوه‌ای طبیعی و زیبا به محیط ببخشد. از رنگ‌های روشن استفاده کنید مثلاً گلدان‌ها یا قوطی‌های فیروزه ای… با این کار، حالتی امروزی به آشپزخانه خواهید داد. از طراحتان بخواهید به اندازه کافی کابینت در نظر بگیرد تا همیشه آشپزخانه ای مرتب و تمیز خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: انتخاب کاغذ دیواری برای پذیرایی

به نورپردازی اتاق نیز توجه کنید

نصب لامپ سقفی و گذاردن آباژور متناسب با رنگ مبلمان و دیوارها تاثیر فوق العاده ای بر بزرگ نمایی و آرامش اتاق خواهد داشت. سعی کنید خلاق باشید و از اینکه همیشه مبل‌ها را دور تا دور اتاق بچینید به شدت دوری کنید.

بیشتر بخوانید : نور خانه های کوچک را چگونه تنظیم کنیم؟

با رنگ‌آمیزی خلاقیت به خرج دهید

رنگ دیوار‌ها تم اتاق را مشخص می‌کند. اگر می‌خواهید ظاهر اتاق را عوض کنید درها را با رنگ سیاه و دیوارها را با رنگ سفید رنگ‌آمیزی کنید.

بیشتر بخوانید: رنگ مناسب خانه شما چیست؟

انباری شیک بسازید

فضایی را برای مخفی کردن درهم و برهمی ها ایجاد کنید. میز قهوه ای رنگ هم قابلیت تغییر مکان را به راحتی می دهد و همرنگ دیوار‌ها تم اتاق را مشخص می‌کند. اگر می‌خواهید ظاهر اتاق را عوض کنید درها را با رنگ سیاه و دیوارها را با رنگ سفید رنگ‌آمیزی کنید. درون آن فضایی است برای انبار کردن وسایلی که نباید در معرض دید باشد. فضای بسیار مناسبی است برای قرار دادن اسباب بازی های بچه ها.

آشپزخانه در حمام

تفاوت در چیدمان، هر بیننده‌ای را شگفت‌زده خواهد کرد. مثلا استفاده از پارچ و قندان و لیوان و قوری برای گذاشتن وسایل بهداشتی در حمام، یکی از ابتکارهای جالبی است که می‌توانید با انجام آن حمامی متفاوت داشته باشید. هیچکس توقع ندارد فنجان شما پر از پنبه یا شکرپاش پر از گوش‌پاک‌کن باشد. اگر وسایلی که استفاده می‌کنید رنگ‌های شاد داشته باشند، چیدمان موفق‌تری خواهید داشت. تمام وسایل را در یک سینی رنگی بگذارید و کنار سینک دست‌شویی یا کنار وان حمام بگذارید.

برچسب‌ها: ,
منبع: www.yjc.news

مطالب مرتبط

کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

امروزه با توجه به اندازه‌ی خانه‌ها آشپزخانه‌ها نیز کوچک شده‌اند و هرکسی می‌خواهد آشپزخانه‌ی خود را بزرگ‌تر از متراژ واقعی نشان دهد. در این مقاله ۷ رنگ کابینت که آشپزخانه‌ی شما را بزرگتر نشان می‌دهد را معرفی کرده‌ایم.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه‌ها طراحان کاشی‌های روشن و کابینت‌های رنگین را در کنار هم قرار داده‌اند تا بدین ترتیب آشپزخانه‌های سفید و تک رنگ را به چالش بکشند. اگر شما نیز طرفداران استفاده از کابینت‌های رنگی در آشپزخانه‌های خود هستید و می‌خواهید آشپزخانه رنگی و پر انرژی داشته باشید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید