ساخت گلدان دیواری چوبی

ساخت گلدان دیواری چوبی

در این مقاله از وب سایت میزصندل آموزش ساخت گلدان دیواری را آموزش داده‌ایم. برای ساخت این گلدان‌ها به دو عدد بطری پلاستیکی، چند تا چوب نازک هم اندازه (می‌تونین خودتون ببرین ) و نخ کناف نیاز دارید.

ابتدا روی بطری‌ها حفره‌ای ایجاد کنید، سپس ته یکی از بطری‌ها را بریده و به سر بطری حفره دار بچسبانید. سپس چوب‌ها را با چسب تفنگی روی بطری بچسبانید و با نخ کناف چوب‌ها را دور تا دور محکم ببنید. سپس با استفاده از نخ کناف یک بند آویز برای گلدان درست کنید تا بتوانید گلدان را از دیوار یا جای دیگری آویزان کنید.

برچسب‌ها:
منبع:

مطالب مرتبط

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی با هزینه کم و ارزان

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی (هزینه ۱۰۰ هزار تومان)

گلدان‌ها و گل‌های داخل آن طراوت و زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه می‌دهد. در این بخش از آموزش‌های خودت بساز، یک گلدان زیبا به رنگ مشکی طلایی آموزش دادیم که فقط با ۱۰۰ هزار تومان (هزینه خرید رنگ و اسپری رنگی) آماده تزئین خانه‌تان است.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید