قیمت انواع لامپ در بازار

میزصندل-جدیدترین مدل لامپ-جدیدترین مدل میز کامپیوتر

در سال‌های اخیر استفاده از لامپ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های LED در منازل، محیط‌های کاری و حتی خیابان‌ها رشد تصاعدی داشته است، چراکه فشارهای مالی وارد بر دولت‌های محلی در بخش تامین نیروی روشنایی مناطق مسکونی و محیط‌های عمومی بسیار زیاد است. از آنجایی که یکی از معضلات دنیای امروز کمبود منابع انرژی است، سازندگان لامپ‌های مختلف در تلاش هستند محصولاتی تولید کنند که هم نوردهی خوبی داشته باشند و هم در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.

نکات مهم خرید لوستر

از مهم‌ترین عواملی که در ایجاد روشنایی محیط تاثیر مستقیم دارند می‌توان به انتخاب لامپ، سیم و کابل، کلید و پریز و…. اشاره کرد که قیمت هریک بر اساس کیفیت و کاربرد بسیار متفاوت است. یکی از اصلی‌ترین چالش‌های سازندگان داخلی لامپ، گستردگی واردات کالاهای بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کیفیتی است که با قیمت‌های پایین‌تر به مشتریان عرضه می‌شود. نکته اینجاست که مشخص نیست واردات گسترده لامپ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های عمدتا چینی بر اساس چه اصولی انجام می‌شود؛ آن‌هم در شرایطی که شرکت‌های داخلی توان تامین بازارهای کشور را دارند و این روند می‌تواند به توقف تولید آنها منجر شود. در ادامه قیمت برخی از انواع لامپ روشنایی را مشاهده می‌کنید:

نام کالاقیمت تومان
لامپ ۱۰ وات بروکس مهتابی ال ای دی ۱۲ ماه گرانتی۲۸،۷۳۰
لامپ ال ای دی بروکس ۱۰ وات آفتابی۲۶،۵۰۰
لامپ usb همراه ای ای دی۳۲،۰۰۰
۲عدد لامپ ای ای دی ۹ وات پارس اروند آفتابی و مهتابی۴۸،۰۰۰
لامپ ال ای دی ۳۰ وات بی بالب درجه یک۵۷،۰۰۰
لامپ موبایلی لامپ یواس پی (۲عدد)۶۹،۰۰۰
لامپLED استوانه ای ۴۰ وات T120 در رنگ های مهتابی و آفتابی۱۰۰،۰۰۰
لامپ ال ای دی فوق کم مصرف ۶۰ وات آلیت۱۲۹،۰۰۰
بسته ۹ عددی لامپ ال ای دی ۱۲ وات۲۲۰،۰۰۰
۱۰ عدد لامپ اشکی ۷ وات بروکس لامپ شمعی لوستر۲۹۵،۰۰۰
برچسب‌ها:
منبع: donya-e-eqtesad.com

مطالب مرتبط

دکورسیون خانه های کوچک-میزصندل

۱۰ ایده‌ی ساده ولی معجزه‌آسا برای دکوراسیون خانه‌های کوچک

اگر خانه‌ی شما هم کوچک است بی‌شک برای تغییر دکوراسیون با مشکل روبه‌رو شده‌اید. در خانه‌های کوچک امکان قرار دادن وسایل دکوری مختلف وجود ندارد و محدودیت فضا، به شما اجازه‌ی استفاده از خیلی وسایل را نمی‌دهد. طراحان داخلی برای دکوراسیون خانه‌های کوچک ایده‌های جالبی دارند که علاوه بر ایجاد زیبایی، فضای خانه را هم بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

۱۰ ایده هوشمندانه برای طراحی فضاهای کوچک

این روزها بیشتر افراد در جوامع مدرن به زندگی آپارتمان نشینی رو آورده‌اند و طراحی فضاهای کوچک تبدیل به دغدغه‌ای جدی برای ساکنین خانه‌های امروزی شده است. به خاطر شرایط مختلف از جمله محدودیت‌های مالی، دیگر خبری از خانه‌های ویلایی و حیاط‌دار قدیمی نیست و ما در دهه‌های اخیر مجبور به کوچ به خانه‌های کوچک و جمع‌وجور شده‌ایم.


دیدگاه خود را بنویسید