بهترین جاروبرقی‌های ایرانی کدامند؟

میزصندل-بهترین جاروبرقی تولید داخل-جاروبرقی-دکوراسیون داخلی

شناخت بهترین جاروبرقی ایرانی می‌تواند راهنمایی برای خرید جاروبرقی خوب باشد. از آنجا که جاروبرقی نقش مهمی در خانه ایفا می‌کند در نتیجه باید هنگام خرید این وسیله کمی‌ دقت داشت تا بتوانید با توجه به بودجه بهترین جاروبرقی را برای خود خریداری کنید. لوازم خانگی مانند هر وسیله دیگر با توجه به کیفیت، قیمت آن نیز تغییر می‌کند؛ به طور مثال جاروبرقی کم‌صدا و پر‌قدرت معمولا قیمت بیشتری نسبت به جاروبرقی‌ای با بالا‌ترین قدرت مکش با صدای زیاد دارد. همچنین به طور کلی نمی‌توان گفت جاروبرقی چند وات مناسب است زیرا باید موارد دیگر را هم در نظر داشت. بتابراین پس از آشنایی با ویژگی بهترین جاروبرقی‌ها اولویت اول خود را انتخاب کنید و هنگام خرید آن را در نظر داشته باشید.

با بالا رفتن قیمت لوازم خانگی خارجی اکثریت مردم تمایل بیشتری به خرید لوازم‌خانگی ایرانی پیدا کردند. به طور مثال جاروبرقی بوش، ال‌جی یا سامسونگ قیمت بسیار بالایی دارند و هر کسی توان مالی خرید آن را ندارد و سراغ جارو برقی ایرانی می‌روند. از طرفی همچنان کیفیت محصولات برای مردم در اولویت بوده به همین منظور می‌خواهند قبل از خرید جاروبرقی با بهترین جاروبرقی‌های ایرانی آشنا شوند و با توجه به بودجه خود مناسب‌ترین محصول را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفپوش برای مکان‌های اداری

نکته قابل توجه این است که تنها خرید جاروبرقی خوب و باکیفیت مهم نیست، بلکه شما باید به اصالت و خدمات پس از فروش نیز توجه داشته باشید. در حال حاضر بسیاری از برند‌های خارجی نمایندگی رسمی ‌در داخل کشور ما ندارند در نتیجه نمی‌توان از اصل بودن محصولات موجود در بازار اطمینان حاصل کرد همچنین خدمات پس از فروش آنها توسط برند‌های معتبر ارائه نمی‌شود.

بعد از شروع تحریم‌ها برند‌های ایرانی فعالیت خود را گسترش دادند و پیشرفت چشمگیری در عرصه تولید لوازم خانگی داشته‌اند. این موضوع باعث شده رقابت در بازار لوازم خانگی ایرانی افزایش یابد و از جمله معروف‌ترین برندها می‌توان به پاکشوما، پارس‌خزر، اسنوا، امرسان، دوو، تولیپس و بست اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: جلوگیری از سر خوردن روی سرامیک

گران‌ترین جاروبرقی ایرانی به کمپانی دوو تعلق دارد. اگر‌چه گران‌ترین جاروبرقی جهان از طراحی خاص برخوردار است و در زندگی روزمره استفاده نمی‌شود، اما گران‌ترین جاروبرقی ایرانی چنین نیست و دقیقا برای استفاده روزانه طراحی شده است. در حال حاضر جاروبرقی دوو مدل DVC-LH۲۲R گران‌ترین جاروبرقی ایرانی بوده که با قیمت ۳ میلیون و ۹۶۰ تومان به فروش می‌رسد. این محصول علاوه بر اینکه یکی از بهترین جاروبرقی‌های دوو به شمار می‌آید، در لیست بهترین جاروبرقی‌های کیسه‌دار ایرانی نیز قرار گرفته است.

این جاروبرقی به گونه‌ای طراحی شده که ۸ مرحله فیلتراسیون دارد و به صورت الکتریکی قدرت مکش را تنظیم می‌کند. همچنین روی بدنه آن یک پنل با صفحه نمایش LED قرار گرفته است که وضعیت جاروبرقی را توسط آلارم‌ها به نمایش می‌گذارد، در واقع نشانگر پر بودن کیسه زباله و نشانگر وضعیت فیلتر نیز روی این پنل قرار دارد. بهترین جاروبرقی دوو از سه برس مبل، پرده، برس مخصوص گوشه‌ها و همچنین برس توربو برخوردار شده و همچنین گنجایش مخزن این دستگاه ۵/ ۴ لیتر است.

بیشتر ببینید: جدیدترین مدل های کاغذ دیواری سرویس بهداشتی و حمام

جاروبرقی ایرانی پارس خزر نیز چندین سال است که در بازار ایران به فروش می‌رسد و بسیاری از کاربران محصولات این برند را استفاده کرده و راضی هستند. از آنجا که پارس خزر بیش از ۱۰ مدل جاروبرقی در لیست لوازم خانگی خود دارد، اما جاروبرقی VC-۲۲۰۰W عنوان بهترین جاروبرقی پارس خزر را به خود اختصاص داده است. قیمت جاروبرقی پارس خزر ۲ میلیون و ۷۳۷ هزار تومان بوده که قیمت نسبتا مناسبی دارد.

در این جاروبرقی می‌توان از سه نوع پاکت دائمی، یکبار مصرف و ضدآلرژی استفاده کرد. همچنین طبق نظر کاربران، این محصول جاروبرقی کم‌صدا و پرقدرت به شمار می‌آید که قیمت مناسبی دارد. کسانی که از این محصول استفاده کرده‌اند می‌گویند یکی از نقطه ضعف‌های این محصول جنس بدنه بوده که البته با توجه به امکانات و قیمت آن می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. اگر به دنبال جاروبرقی ارزان‌قیمت ایرانی هستید این مدل جاروبرقی پارس خزر می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

منبع: دنیای افتصاد

منبع: donya-e-eqtesad.com

دیدگاه خود را بنویسید