قیمت فروش سرویس خواب مدرن

قیمت خرید سرویس-خرید سرویس خواب

سرویس خواب مانند مبلمان، از جمله کالاهای معمول در زندگی امروز به‌حساب می‌آید، به‌طوری‌که اتاق خواب یک خانه بدون یک دست سرویس خواب مناسب ناقص به‌نظر می‌رسد.

سرویس خواب به‌صورت کلی شامل مواردی مثل تخت‌خواب، پاتختی، دراور یا کنسول، میز توالت یا همان میز آرایشی، صندلی، کمد، قاب آینه و پاف‌تخت می‌شود. در این گزارش به بررسی شرایط سرویس خواب مدرن و اسپورت پرداخته شده است. این سرویس علاوه‌بر ساختار ساده و زیبا به نسبت سرویس سلطنتی، از قیمت مناسب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر و بهتری نیز برخوردار است، پس اگر خانه یا آپارتمانی نقلی داشته و بودجه محدودی هم دارید خرید این قبیل سرویس‌ها برای شما مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در خرید مبلمان

در هنگام طراحی دکوراسیون و خرید لوازم اتاق پذیرایی و آشپزخانه، اغلب افراد ابتدا به زیبایی و کارآیی وسایل دقت می‌کنند، اما وقتی که صحبت از طراحی چیدمان و دیزاین برای اتاق خواب می‌شود، این راحتی و آسایش است که اهمیت دارد. اشخاصی که برای چیدمان خانه به سراغ دکوراسیون مدرن و اسپورت رفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند، باید برای دیزاین اتاق خواب نیز از همین سبک استفاده کنند. قبل از اینکه درباره ویژگی‌های سرویس خواب مدرن و اسپورت توضیح دهیم باید به پرسش؛ سرویس خواب اسپورت چیست؟ پاسخ دهیم. وقتی که برای خرید مبلمان و سرویس خواب به بازار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روید نمونه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های متنوعی از این کالاها را مشاهده خواهید کرد. به‌طور معمول نقطه مقابل سرویس تخت خواب دو نفره اسپورت، مبلمان و سرویس خواب سلطنتی هستند. غالبا جنس به‌کار رفته در سرویس خواب سلطنتی چوب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سنگینی مانند راش و توسکا است که با منبت و کنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کاری تزئینات و جزئیاتی خیره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کننده دارند. این مبلمان و سرویس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها گزینه مناسبی برای ساختمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بزرگ هستند و در خانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و آپارتمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های نقلی تنها باعث کوچک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر دیده‌شدن محیط می‌شوند، ضمن اینکه حتی در فضاهایی با متراژ بالا، محیط را بسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر نشان داده و قدیمی به‌نظر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسند.

بیشتر بخوانید: نکات انتخاب کفپوش مناسب راه پله که تا حالا نمی‌دانستید

اما سرویس خواب اسپورت و مدرن نقطه مقابل سرویس خواب سلطنتی است. این سبک از دکوراسیون با سادگی که دارد دست اشخاص را در چیدمان باز گذاشته و مانع از تغییرات و به‌روز شدن نمی‌شود. نباید فراموش کرد که به‌کار بردن واژه اسپورت در کنار سرویس خواب نه به‌معنای ملزومات ورزشی و بلکه به معنی القای حس راحتی و آسایش است. حالا که به‌طور حدودی با سرویس خواب اسپورت و مدرن آشنا شدید وقت آن رسیده که درباره ویژگی و قابلیت این سرویس بیشتر بدانید!

بیشتر بخوانید: کابینت ممبران چیست؟

بدون تزئینات، بدون تجملات!

شاید مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس خواب مدرن و اسپورت به طراحی ساده و بدون تزئینات آن برگردد. در دکوراسیون ساده و اسپورت برخلاف سلطنتی، بیشتر تمرکز روی کاربرد و کارآیی وسایل و راحتی اشخاص خواهد بود، به‌عبارتی ظاهر و زیبایی در دکوراسیون و سرویس مدرن و اسپورت در درجه دوم قرار خواهد داشت. البته این موضوع به‌معنای نامناسب‌بودن سبک مدرن نیست؛ خطوط ساده و منظم به‌کار رفته در سرویس خواب مدرن و اسپورت به‌راحتی با سایر وسایل هماهنگ شده و باعث جذاب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر دیده‌شدن محیط می‌شود. به‌طور کلی در طراحی سرویس خواب مدرن و دکوراسیون اسپورت رنگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خنثی حرف اول را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زنند. ترکیبی از سایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف قهوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای، کرم، سیاه و سفید همیشه جزو ثابت دکوراسیون مدرن هستند. البته در مواردی می‌توان از رنگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های قرمز، زرد و آبی نیز در حاشیه دکوراسیون و المان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جزئی دکوری استفاده کرد، اما در هر حال پرهیز از به‌کار بردن چندین رنگ و شلوغ‌نکردن دکوراسیون در اولویت قرار دارد، به‌عبارتی ترجیح بر این است که در دکوراسیون مدرن از ترکیب حداکثر دو رنگ اصلی خنثی استفاده شده و سایر رنگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها به‌عنوان مکمل و در حاشیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها به‌کار بروند.

بیشتر بخوانید: پارکت چیست؟

اهمیت جنس استفاده شده

بدون تردید اصلی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین ویژگی‌های سرویس خواب مدرن و اسپورت به جنس به‌کار رفته در آن برمی‌گردد. به‌طور معمول برای تولید سرویس خواب مدرن و اسپورت از انواع چوب، MDF و فلز استفاده می‌شود. در مواردی این جنس در کنار پارچه و چرم و حتی پلاستیک نیز به‌کار رفته و جلوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای خاص به اتاق خواب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بخشند. نوع ساختار و جنس به‌کار رفته در سرویس خواب مدرن به افراد اجازه می‌دهد به سادگی آن را تمیز و از گرد و غبار پاک کنند. به‌صورت کلی مواداولیه سرویس خواب مانند ورق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ملامینه و ‌ام‌دی‌اف به دو دسته «هایگلاس» و معمولی تقسیم می‌شوند. هایگلاس روکشی براق است که با انعکاس نور در خود، جلوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای بیشتر به‌کار می‌دهد، پس جنس به‌کار رفته بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار است. به‌عنوان مثال کالایی که به‌صورت ماشینی منبت‌کاری شده، ارزان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر از سرویس خوابی است که به‌صورت دستی منبت‌کاری شده است. در نهایت سرویس خواب بسته به چوبی که مورد‌استفاده قرار داده می‌شود، قیمت‌گذاری می‌شود. هرچه چوب به‌کار رفته کمتر باشد، قیمت سرویس خواب منصفانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر و ارزان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اگه این مقاله را بخونی موقع خرید پارکت و لمینت کلاه سرت نمیره

قیمت‌های فروش

همان‌طور که اشاره شد قیمت تمام‌شده بستگی به موارد مختلفی دارد. البته نوع و کیفیت این اجناس نیز بسیار مهم است. در ادامه قیمت چند نمونه را مشاهده می‌کنید:

سرویس خواب دو نفره سلطنتی زامیاد ۲۲‌میلیون و سیصد‌هزار، سرویس خواب دو نفره فیگو۲۰‌میلیون، سرویس خواب دو نفره لوپز ۱۷‌میلیون و هشتصد‌هزار، سرویس خواب دو نفره آلما ۱۶‌میلیون و دویست‌هزار، سرویس خواب دو نفره اسکارلت ۱۴‌میلیون و ششصدهزار، سرویس خواب یک نفره امیلیا ۱۲‌میلیون و دویست‌هزار، سرویس خواب دونفره فلاویا ۹‌میلیون و پانصد‌هزار و سرویس خواب دو نفره لیلیان ۷‌میلیون و چهارصد‌هزار‌تومان فروخته می‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد

برچسب‌ها: ,
منبع: donya-e-eqtesad.com

مطالب مرتبط

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی با هزینه کم و ارزان

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی (هزینه ۱۰۰ هزار تومان)

گلدان‌ها و گل‌های داخل آن طراوت و زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه می‌دهد. در این بخش از آموزش‌های خودت بساز، یک گلدان زیبا به رنگ مشکی طلایی آموزش دادیم که فقط با ۱۰۰ هزار تومان (هزینه خرید رنگ و اسپری رنگی) آماده تزئین خانه‌تان است.

نوسازی گلدان قدیمی چینی

آموزش ویدیویی نوسازی گلدان چینی قدیمی

در عصر حاضر، گلدان‌ها، دکوری‌ها و لوازم تزیین دکوراسیون منزل به سمت مینیمال و ساده شدن رفته است. اگر از گذشته گلدان طرح‌دار با طرح‌های شلوغ دارید با این آموزش می‌توانید گلدان چینی قدیمی خود را نوسازی کنید و از طرح و سبک جدید آن لذت ببرید.

ساخت شمعدانی با وسایل دور ریختنی- تصویر از شمعدانی‌های درست شده

ساخت شمعدانی با وسایل دور ریختنی (ساده و مدرن)

شمعدانی، شمع را در جای خود ثابت نگه می‌دارد و از کج شدن و ریختن پارافین مذاب جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، شمعدانی، زیبایی شمع را دوچندان می‌کند و به عنوان عنصری دکوراتیو، به فضای خانه ظرافت و زیبایی می‌بخشد. بنابراین، استفاده از شمعدانی، نه تنها ضرورتی برای حفظ امنیت است، بلکه زیبایی و ظرافت را نیز به ارمغان می‌آورد.
اگر می‌خواهید برای شمع‌هایتان شمعدانی بسازید؛ با آموزش ساخت شمعدانی با وسایل دور ریختنی همراه ما باشید.

ساخت گلدان طلایی و مشکی

ساخت گلدان طلایی و مشکی

به تازگی رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی منزل ترند شده است. به همین دلیل در این آموزش از قسمت خودت بساز وب‌سایت میزصندل به ساخت گلدان طلایی و مشکی پرداخته‌ایم، با ما همراه باشید.


دیدگاه خود را بنویسید