۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی

ترکیب اتاق نشیمن و ناهارخوری در استودیو آپارتمان یا یک فضای باز بدون اتاق می‌تواند یک چالش باشد. شما می خواهید با حفظ فضای باز بین این دو جدایی ایجاد کنید و این شاید کمی برایتان سخت باشد. برای راهنمایی ما بیش از ۵۱ نمونه طرح نشیمن و ناهار خوری را جمع آوری کرده ایم که نشان می دهد چگونه چیدمان مبلمان، استفاده از رنگ یا بازی با چیدمان باعث می شود فضا کاملاً زیبا و کاربردی باشد. شما حتی برای ریزترین طراحی ها هم می توانید از این منبع الهام بگیرید.

چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی

'گذاشتن میز ناهار خوری در پذیرایی-چیدمان میز ناهار خوری و مبل در پذیرایی مستطیل
چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی

در این استودیو آپارتمان جمع و جور استفاده از دیوارها و اثاثیه سفید باعث می شود فضا بازتر به نظر برسد. میز در کنار پنجره و یک چراغ آویز در بالا قرار گرفته است تا نور زیادی به فضا ارائه دهد.

چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی مستطیل شکل
در این طرح جدا سازی فضا با استفاده از قفسه‌های مقابل انجام شده است

در این مدل فضای نشیمن و ناهارخوری با استفاده از دیوار جدا نشده است بلکه یک قفسه کتاب که تا سقف امتداد دارد این دو فضا را از هم جدا کرده است. این یک استفاده هوشمندانه از فضا است و فضای آزاد را بیشتر می‌کند.

چیدمان مبل و میز ناهار خوری-چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی مربع-مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری-طرز چیدمان مبل و میز ناهار خوری-نحوه چیدمان مبل و میز ناهار خوری
چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی مستطیل شکل

در این اتاق نشیمن شیک و مدرن یک ویو باز به اتاق ناهار خوری وجود دارد. استفاده از فرش سیاه و سفید باعث شده است بدون اینکه فضا نامرتب و شلوغ باشد یک زیبایی بصری ایجاد شود.

گذاشتن میز ناهار خوری در پذیرایی-چیدمان میز ناهار خوری در پذیرایی-چیدمان مبل در پذیرایی مربع-چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی متطیل
چیدمان مبل و ناهار خوری در پذیرایی مربع کوچک

اتاق نشیمن آپارتمان این آپارتمان کوچک نشان می دهد که طراحی مدرن و مینیمالیستی تنها راه طراحی فضاهای کوچک نیست. این فضا با استفاده از صندلی های سبک اسکاندیناویایی، نورپردازی با هنر عتیقه و چوب سخت به شکل ستون فقرات علی رغم اندازه خود لوکس به نظر می رسد. بسیاری از ویژگی ها از آیکون های قدیمی، مانند ساعت مدرن قرون وسطی و صندلی های خاص بهره می گیرند.

چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی مستطیل شکل-چیدمان مبل در کنار میز ناهار خوری مستطیل
چیدمان مبل و میز ناهار خوری پذیرایی مستطیل

تزئین ترکیب اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن می تواند مشکل باشد اما این فضا نمونه‌ای عالی از انتخاب رنگ برای ایجاد یک احساس بی نقص بین فضای نشیمن، غذاخوری و آشپزخانه ویلا است. چراغ های آویز اتاق ناهار خوری و پایه های میز به رنگ زردهستند در حالی که درهای ورودی و کانتینرها یک سبز غنی را به نمایش می گذارند.

چیدمان مبل و میز ناهار خوری پذیرایی مستطیل شکل
استفاده از رنگ‌های طبیعت در دکوراسیون داخلی و چیدمان خانه جلوه‌ی زیبایی دارد

رنگ سبز همچنین در طراحی رنگ اتاق ناهار خوری و نشیمن ایده اصلی را به خود اختصاص می‌دهد. برای ترکیب هر دو اتاق در فضای باز، پارچه های سبز روشن و خاکستری در صندلی های غذاخوری، مبل و حتی پرده های پنجره گنجانده شده است. استفاده از پارچه های ثابت یک روش عالی برای یکدست دیده شدن فضای اتاق است، حتی وقتی فضا کوچک باشد.

چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی مستطیل شکل ویلایی
ار رنگ تیره می‌توان بدون ایجاد حس تنگ بودن استفاده کرد

برخی از طراحان از استفاده از وسایل تک رنگ تیره می ترسند اما در آپارتمان می توان از رنگ سیاه بدون ایجاد احساس تنگ بودن در فضای داخلی به زیبایی استفاده کرد. این سبک زیبا و مدرن در اتاق نشیمن نوعی یین و یانگ را با استفاده از ابزار های سیاه، مبل سفید و چوب های روشن طبیعی ارائه می دهد.

چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی مربع
تابش نور در پذیرایی و اتاق ناهار خوری تلفیقی بسیار زیبا دیده می شود

در این اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری ترکیبی، نور از پنجره های بزرگ به داخل می تابد و حالتی باز به فضا می بخشد. میز ناهار خوری کنار پنجره قرار گرفته است و حتی در محیط داخلی نیز حس غذا خوردن در محیط بیرون را القا می کند. صندلی های دلپذیر و دنج تنها چند قدم دیگر فاصله دارند و این یک نمونه عالی از فضایی برای سرگرمی در مهمانی های بزرگ است.

چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی کوچک
با استفاده از رنگ روشن می‌توانید هم تقسیم بندی و هم نورپردازی نمائید

در این طراحی معاصر اتاق نشیمن و غذاخوری که به رنگ سفید و خاکستری است وسایل روشن هم عملکرد نورپردازی و هم تقسیم بندی دارند. در قسمت آشپزخانه، یک میله چراغ به سمت کمد کابینت متمرکز می شود. بالای میز ناهار خوری هم یک لوستر مدرن قرار دارد. چراغ آویز می تواند یک روش عالی برای جداسازی فضای غذاخوری با فضای جمع و جور اما باز باشد.

چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی مربع کوچک-چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی کوچک
چیدمان مبل و میز صندل در پذیرایی کوچک باید با دقت انجام شود

در ترکیب یک اتاق ناهار خوری کوچک و نشیمن نهایت استفاده از فضای موجود اهمیت خاصی دارد. در این تصویر، میز ناهار خوری را به شکل یک ستون بلند می‌بینیم که در قسمت پشتی مبل قرار گرفته است. فضای نشیمن و ناهار خوری توسط چراغ های آویز در بالا روشن می شوند.

بیشتر بخوانید: تزیین میز ناهار خوری با گلدان

طرز چیدمان مبل و میز ناهار خوری
استفاده‌ی بهینه از فضا در چیدمان مبل و میز غذا خوری در اولویت اول قرار دارد

این ترکیب اتاق نشیمن و آشپزخانه دسته کوچک موسیقی جاز با استفاده از نخل های بلند و چراغ های تزئینی گوی شکل حرکت چشم را به سمت بالا می کشد و احساس فضای بیشتری را ایجاد می کند. ابزار سنگ براق در کف و دیوارها جلوه ای مدرن به فضا می بخشد.

گذاشتین یز ناهار خوری در پذیرایی
در چیدمان مبلمان و میز ناهار خوری لوازم باید به دقت انتخاب و استفاده شوند

این طرح هر ایده ای را که شما برای تنوع در آپارتمان خود نیاز دارید به شما می­بخشد. دیوارها، سقف ها و حتی فرش‌های پرزدار زیر پا به ترکیب و غذاخوری نشیمن بُعد و جذابیت می بخشد. تأثیر مدرن قرون وسطی از طریق جزئیات خاصی مانند پایه تلویزیون و مبل نشان داده می شود.

طرز چیدمان مبل و میز ناهار خوری
استفاده از رنگ سفید و رنگ‌های هم طیف فضایی زیبا و دل باز ارائه می‌کند

این طرح هر ایده ای را که شما برای تنوع در آپارتمان خود نیاز دارید به شما می­بخشد. دیوارها، سقف ها و حتی فرش های پرزدار زیر پا به ترکیب و غذاخوری نشیمن بُعد و جذابیت می بخشد. تأثیر مدرن قرون وسطی از طریق جزئیات خاصی مانند پایه تلویزیون و مبل نشان داده می شود.

بیشتر بخوانید: ارتفاع میز تلویزیون دیواری

چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی متطیل
واحدهای مشرف به حیاط و ویلایی یکی از زیباترین واحدهای قابل طراحی است

در این طبقه شیک از یک اپن آشپزخانه طولانی ، دو تابلوی گرافیکی و آویزهای چراغ برای تقسیم اتاق به یک سوم استفاده شده است. می توان از مبلمان، نورپردازی و کارهای هنری به این روش استفاده کرد تا آشپزخانه، اتاق نشیمن و ناهارخوری را جدا کرد.

میز ناهار خوری در پذیرایی بزرگ
رنگ‌های متفاوت در دیوارهای یکسان موجب جدایی فضا از همدیگر می‌شود

در حالی که بسیاری از طرحها ممکن است از رنگ دیوار یکسان در کل فضا استفاده کنند، این مثال نشان می دهد که دیوارهای متفاوت می توانند جدایی ایجاد کنند. این دیوار با آبی روشن کاملاً با میز قهوه و صندلی‌های موجود در فضا جور می شود.

چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی کوچک
این خانه با ظاهری شبیه اسپا با نور ملایم بسیار آرام بخش است.

این آپارتمان اسکاندیناویایی با استفاده از نور ملایم، منسوجات خنثی و چوب‌های روشن طبیعی تقریباً شبیه اسپا است و باعث می شود فضای اشغال شده کمتر فشرده شود.

اسپا ( Spa) نام اسپا از شهری به همین نام در بلژیک گرفته شده و به محلی گفته می‌شود که دارای خدماتی همچون ماساژ و در کنار آن خدمات مراقبت از پوست و بدن است.

ویکی‌پدیا
چیدمان مبل و میز ناهار خوری در کنار هم
چوب های طبیعی در این فضای آشپزخانه و اتاق نشیمن هم در کابینت و هم در دیوار وجود دارند

چوب های طبیعی در این فضای آشپزخانه و اتاق نشیمن هم در کابینت و هم در دیوار وجود دارند. در این آپارتمان تقسیم بندی فضا با استفاده از یک شومینه مدرن ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: تزیین میز تلویزیون سفید

چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی مدرن
استفاده از روش‌های تلفیقی برای چیدمان پذیرایی حس خوبی ایجاد می‌کند

ابزار های دیواری شیشه ای و فلزی نیز می توانند در فضاهای کوچک جدایی ایجاد کنند. در اینجا همچنین شاهد استفاده از سبک ترکیبی مبلمان روشن و ترکیب صندلی میز ناهار خوری سفید و قهوه ای هستیم. یعنی سبک سنتی و مدرندر کنار هم قرار دارد.

چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی کوچک
استفاده از فضای دیوارها بهترین روش برای ذخیره سازی فضا است

فضای ذخیره سازی کافی برای دیوار یک روش عالی برای استفاده حداکثر از فضای کوچکی از این دست است که در اینجا با استفاده از کابینت های تاکسیدو که از کف تا بالای بالای پنجره های بلند کشیده می شود مشاهده می کنیم.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
استفاده از کاغذ دیواری و چیدمان مناسب در فضاهای کمجا بسیار جذاب خواهد بود

کاغذ دیواری چیزی نیست که در طراحی های جمع و جور از آن اجتناب کنید. در این آپارتمان، استفاده از کاغذ دیواری ظریف و با هنر خاص بدون اینکه دیوارها را شلوغ کند باعث ایجاد جذابیت بصری می شود. مبلمان رنگ روشن هم در وسط فضا قرار میگیرد.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
چیدمان مبلمان و میز ناهار خوری در پذیرایی مدرن بسیار حائز اهمیت است.

در این اتاق نشیمن و ناهار خوری مدرن، قفسه های دیواری فلز مات سیاه و همینطور فرش و آویزها سیاه هستند. یک خط بصری بین میز ناهار خوری و محل نشیمن که رنگ روشن دارد تمایز ایجاد می کند.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
استفاده از رنگ‌های با تناژ بالا در فضاهای باز عالی عمل می‌کنند.

رنگ های با تناژ بالا می تواند در طراحی های محیط باز نیز به خوبی کار کند که در این طرح به وسیله مبلمان، چوب های تیره، صندلی های غذاخوری مدرن و دیوار مرمری مشهود است. موقعیت شومینه نیز در اینجا منحصر به فرد است و اجازه می دهد صندلی ها هم به سمت آتش و هم به سمت تلویزیون متمرکز شوند. طرح چوبی آن همچنین جلوه تزئینی منحصر به فردی را ایجاد می کند.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
استفاده از رنگ‌های مختلف در فضاهای کمجا زیبا دیده می‌شود

طراحی هوشمند برای فضاهای جمع و جور و کمجا همچنین می تواند شامل دیوارهای متحرکی باشد که به سقف وصل شده و می­توانند باز و بسته شوند. می توانید این مفهوم را به خوبی در طرح منحصر به فرد این خانه مشاهده کنید.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
با استفاده از گیان در چیدمان مبلمان و میز ناهار خوری تمایز ایجاد نمائید

وجود عناصر سبز به شکل گیاهان آپارتمانی باعث احساس نشاط و دلگرمی در این فضا می شود. همچنین می توان از آنها برای ایجاد تمایز بین فضاها استفاده کرد.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
تلفیق چیدمان میز ناهار خوری و مبلمان

در طراحی مینیمالیستی این خانه ، میز کنسول با لامپ های آویز نقش تقسیم کننده را فراهم می کند. این میز غذاخوری را از اتاق نشیمن جدا می کند در حالی که هنوز فضای سرگرمی دیگر وجود دارد. صفحه بزرگ پروژکتور نمای کاملی از هر نقطه دید را ارائه می‌دهد.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
با استفاده از رنگ‌های متنوع و حتی رنگ‌ها متضاد پذیرایی خود را زیبا نمائید.

قاب پنجره و در هم می تواند عنصر مناسبی برای ترکیب ابزارهای رنگی در یک طبقه باز باشد. همانطور که در اینجا دیده می شود تکه های آبی در قاب ها با صندلی براق، صندلی طرح مدرن و یک فرش با طرح برجسته به زیبایی به کار رفته­‌اند.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
یک نشیمن خاکستری رنگ میتونه آرام بخش و گرم باشه

در این آپارتمان معاصر یک اتاق نشیمن خاکستری نشان می دهد که شما فقط محدود به رنگ سفید یا رنگ خنثی نیستید. چوب های جنگلی روشن و روشنایی بالای سر باعث ایجاد حس براق و صیقلی بودن فضا می شود.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
یک چراغ دسته بلند همراه با چیدمان مناسب میز غذاخوری و مبلمان می‌تواند فضا را بسیار زیبا نمایش دهد

یک چراغ آویز دسته بلند همچنین می تواند روشی منحصر به فرد برای تقسیم اتاق نشیمن و غذاخوری در استودیو آپارتمان مانند این شکل باشد.

بیشتر بخوانید: نکات مهم خرید مبلمان

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
با استفاده از چراغ‌ها فضای دلخواه خود را بهتر و بیشتر از دیگر مکانها در معرض دید قرار دهید

موقعیت نشستن نیز برای تعریف یک فضای باز کاربرد دارد. مبل مدولار خاکستری روشن چشم را به سمت منطقه نشیمن و پنجره بزرگ می کشاند در حالی که چراغ های آویز کروی شکل فضای غذاخوری را بیشتر نمایان می کند.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
با هدایت نگاه‌ها به سقف آپارتمان را جادار و زیبا نمایش دهید

هدایت نگاه به سمت سقف با یک پایان منحصر به فرد همچنین می تواند فضای اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری را جادارتر کند. این طرح زیبایی که در سقف وجود دارد به خوبی گویای این مطلب است.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
با استفاده از فرش‌ها و بالش‌ها می‌توانید رنگ‌های دیگری به پالت رنگی پذیرایی کوچک و کمجا اضافه نمائید

در این اتاق نشیمن اسکاندیناوی روشن یک فرش و بالش های گرافیکی که در فضاهای کوچک استفاده شده است رنگ های دیگری را به پالت رنگ خنثی اضافه می‌کند. برای دیوارها، لوازم و حتی ابزارهای روشنایی از یک پالت رنگی استفاده شده تا حس روشن بودن فضا بیشتر شود.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
با استفاده از پرده یا المان‌های دیگر می‌توانید فضاها را از همدیگر جدا نمائید

ذخیره سازی عمودی در فضاهای تنگ می تواند عالی باشد و در اینجا نمونه ای از تبدیل شدن کابینت به دیواری برجسته با قفسه های باز و سه لایه کابینت را مشاهده می کنیم. پرده بین دو پنجره به عنوان جدا کننده اتاق عمل می کند.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
تعبیه‌ی کابینت‌های هوشمندانه برای چیدمان ظروف فضا را برای دیگر قسمت‌ها ذخیره می‌کند

در این چیدمان جمع و جور می بینیم که داخل آشپزخانه برای چیدمان اسباب تعبیه شده که یک روش هوشمندانه برای به حداکثر رساندن فضا است. بالشهای سبز و گیاهان آپارتمانی به این محیط کوچک طراوت می بخشد.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
با استفاده از گیاهای می‌توانید فضا را جدا نمائید

در این نمای بالایی از یک فضای ترکیبی نشیمن و غذاخوری، جداسازی از طریق ابزار های دیواری و گیاهان سبز طبیعی واقع در کنار مبل حاصل می شود.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
جداسازی فضا با استفاده از پارتیشن‌ها کشویی

در این تصویر ما شاهد یک پانل دیواری کشویی هستیم که می تواند برای ایجاد حریم خصوصی در قسمت نشیمن کشیده شود. علاوه بر این، فضای غذاخوری روی کف کاشی منحصر به فرد که در آشپزخانه دیده می شود، قرار دارد.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
چیدمان مبلمان و میز صندل در آپارتمان تلفیقی

این استودیو آپارتمان باز با استفاده از چیدمانی که از نظر آرامش و موقعیت مناسب است ، احساس آرامش ایجاد می کند. ناهارخوری در قسمت جلو و قسمت نشیمن در وسط قرار دارد. محل خواب در قسمت پشت و کمی بالاتر تعبیه شده است.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
در این طرح اتاق خواب با استفاده از ارتفاع از بقیه‌ی فضا جدا شده است.

رویکرد مشابه با طرح قبلی را در طراحی این آپارتمان هم مشاهده می کنیم. ترکیب صندلی های نشیمن و ناهار خوری در یک نیمکت بلند قرار دارند. در مقابل این اسباب محل خواب کمی بلندتر قرار داده شده است.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
استفاده از نور برای جدا سازی فضا یک تکنیک بسیار هوشمندانه است

در این فضای کمجا یک دیوار مرکزی که در آشپزخانه قرار گرفته است. این دیوار ضمن عبور نور از کف پنجره های بالکن به سقف فضای بین نشیمن و غذاخوری را جدا می کند.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
استفاده از نور طبیعی خیلی هوشمندانه به نظر می‌رسد

در این تصویر از نور طبیعی به عنوان ابزاری برای روشنتر شدن فضای کوچک در نظر گرفته شده است. همچنین، پالت های تک رنگ با نور ملایم می توانند شیوه ای عالی برای لوکس شدن فضای کوچک باشند.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
به جای استفاده از کابینت در جداسازی آشپزخانه و پذیرایی می توانید از میز ناارخوری استفاده نمائید

خطوط مشخص در کابینت، کف، سقف و حتی پنجره‌ها به این ناهار خوری و اتاق نشیمن ظرافت بسیار زیبایی می بخشد.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
با استفاده از قفسه‌های سقفی در چیدمان مبل و میز ناهار خوری و پذیرایی‌های تلفیقی می‌توانید فضا را جدا کنید

توجه داشته باشید که طراحی یک اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری جذاب لزوماً به سبک خاصی نیاز ندارد. در اینجا احساس دنج بودن با یک پتو، صندلی کیسه‌ای و چای خوشمزه در یک محیط بسیار راحت تر القا می شود.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
با استفاده از یک میز قهوه‌ی هندسی می‌توان به راحتی فضا را جدا کرد

هندسه همچنین می تواند یک عامل قدرتمند در ایجاد ترکیبی از اتاق نشیمن و غذاخوری باشد و احساس شادابی ایجاد کند. میز قهوه هندسی و توکارهای باریک عمودی موارد غیر منتظره ای برای جدا کردن اتاق نشیمن هستند.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
سبزه خزه‌ای حس خوبی در این چیدمان قرون وسطایی دارد

در این آپارتمان با کف باز، زیبا و شیک، عناصر قرون وسطایی احساس مدرنی به طراحی کلی می بخشد. مخصوصا بخش سبز خزه ای در فضا چشمگیر است.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
تلفیق رنگ‌ها خنثی در چیدمان مبلمان و میز ناهار خوری فضای آرام و دنج به وجود می‌آورد

فرش‌ها هم راه حل های عملی برای جدا کردن نشیمن از محل غذاخوری هستند. در اینجا ما یک پالت ذغالی را می بینیم که توسط چوب های گرم و سفید شکسته شده است. رنگ ذغالی در فرش اتاق نشیمن نیز دیده می شود.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
شما می‌توانید از فرش یا کفپوش در قسمت‌هایی از خانه که رفت آمد زیاد است استفاده نمائید

ابزارهای سرگرم کننده هم می‌تواند برای ایجاد حس “اتاق” در یک چیدمان آپارتمان جمع و جور استفاده شود. همانطور که در اینجا می بینید رایانه‌ها، یک پیانو الکتریکی در امتداد پنجره و یک کنسول بزرگ تلویزیون هوشمند در اینجا باعث شده‌­اند تا فضای باز مانند اتاق به نظر برسد.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
با استفاده از تغییر رنگ می‌توانید فضاهای مختلف را جدا نمائید

در این طراحی خلاقانه نشیمن و اتاق ناهار خوری با استفاده از پالت رنگی سبز، زرد و خاکستری تلفیق شده‌اند. برای جداسازی دو فضا نیز از دیوار با جنس متفاوت و چوب در سقف استفاد شده است. همچنین کفپوش‌های متفاوت هر قسمت جداسازی فضا را تقویت کرده‌اند.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
با استفاده از فضای زیر صندل‌ها از فضا به صورت هوشمندانه استفاده نمائید

اگر از فضا هوشمندانه استفاده شود آپارتمان شما نباید شلوغ یا تنگ باشد. در اینجا می بینیم که با استفاده از فضای زیر نیمکت و میز به عنوان کابینت از فضا به طور هوشمندانه استفاده شده است.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
اگر آپارتمان شما کوچک است از طرح‌های غیر معمول استفاده نمائید

فضاهای کوچک برای ریسک پذیری و انتخاب طرح های جسورانه مناسب هستند. در اینجا این ریسک پذیری با استفاده از رنگ قرمز در هنر و اثاثیه مشاهده می شود.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
استفاده از میز ناهار خوری به عنوان میز کنسول در چیدمان مبل و میز ناهار خوری تلفیقی

استفاده از میز ناهار خوری به عنوان میز کنسول می تواند روشی هوشمندانه برای استفاده از اتاق نشیمن و پذیرایی به صورت ترکیبی باشد.

بیشتر ببینید: کاغذ دیواری اتاق خواب

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
در آپارتمان‌های کوچک و کمجا با استفاده از رنگ‌های روشن در چیدمان مبل و میز ناهار خوری فضا را بزرگتر جلوه دهید

می توان در آپارتمانهای مدرن کوچک از محفظه ها یا منسوجات برای جدا کردن حریم خصوصی استفاده کرد.

۵۱ مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی
در پذیرایی تلفیقی می‌توانید برای چیدمان مبلمان و میز غذا خوری از سبک مدرن استفاده نمائید
چیدمان مبل و میز ناهار خوری-چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی مربع-مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری-طرز چیدمان مبل و میز ناهار خوری-نحوه چیدمان مبل و میز ناهار خوری-گذاشتن میز ناهار خوری در پذیرایی-چیدمان میز ناهار خوری در پذیرایی-چیدمان مبل در پذیرایی مربع-چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی متطیل
زیباترین مدل چیدمان کبل و میز ناهارخوری با طراحی بسیارخاص و زیبا
چیدمان مبل و میز ناهار خوری-چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی مربع-مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری-طرز چیدمان مبل و میز ناهار خوری-نحوه چیدمان مبل و میز ناهار خوری-گذاشتن میز ناهار خوری در پذیرایی-چیدمان میز ناهار خوری در پذیرایی-چیدمان مبل در پذیرایی مربع-چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی متطیل
گذاشتن میزناهارخوری در پذیرایی های کوچک و فانتزی
چیدمان مبل و میز ناهار خوری-چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی مربع-مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری-طرز چیدمان مبل و میز ناهار خوری-نحوه چیدمان مبل و میز ناهار خوری-گذاشتن میز ناهار خوری در پذیرایی-چیدمان میز ناهار خوری در پذیرایی-چیدمان مبل در پذیرایی مربع-چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی متطیل
جذاب‌ترین مدل چیدمان میزناهارخوری در پذیرایی مناسب برای خانه های بزرگ
چیدمان مبل و میز ناهار خوری-چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی مربع-مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری-طرز چیدمان مبل و میز ناهار خوری-نحوه چیدمان مبل و میز ناهار خوری-گذاشتن میز ناهار خوری در پذیرایی-چیدمان میز ناهار خوری در پذیرایی-چیدمان مبل در پذیرایی مربع-چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی متطیل
بهترین نحوه‌ی چیدمان مبل و میز ناهارخوری در پذیرایی مناسب برای خانه‌های کوچک
چیدمان مبل و میز ناهار خوری-چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی مربع-مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری-طرز چیدمان مبل و میز ناهار خوری-نحوه چیدمان مبل و میز ناهار خوری-گذاشتن میز ناهار خوری در پذیرایی-چیدمان میز ناهار خوری در پذیرایی-چیدمان مبل در پذیرایی مربع-چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی متطیل
جذاب‌ترین مدل چیدمان مبل و میز ناهارخوری با طراحی بسیار خاص و فانتزی
چیدمان مبل و میز ناهار خوری-چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی مربع-مدل چیدمان مبل و میز ناهار خوری-طرز چیدمان مبل و میز ناهار خوری-نحوه چیدمان مبل و میز ناهار خوری-گذاشتن میز ناهار خوری در پذیرایی-چیدمان میز ناهار خوری در پذیرایی-چیدمان مبل در پذیرایی مربع-چیدمان مبل و میز ناهار خوری در پذیرایی متطیل
زیباترین نحوه چیدمان مبل و میز‌ناهارخوری مناسب برای پذیرایی های بزرگ

صرف نظر از اندازه فضا، اگر قرار است از یک اتاق برای نشیمن و غذاخوری استفاده کنید می­توانید با استفاده از پارچه‌های رنگ روشن آن را زیباتر کنید و به آن حس خصوصی بودن داد.

منبع: http://www.home-designing.com

برچسب‌ها: , ,
منبع:

مطالب مرتبط

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی با هزینه کم و ارزان

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی (هزینه ۱۰۰ هزار تومان)

گلدان‌ها و گل‌های داخل آن طراوت و زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه می‌دهد. در این بخش از آموزش‌های خودت بساز، یک گلدان زیبا به رنگ مشکی طلایی آموزش دادیم که فقط با ۱۰۰ هزار تومان (هزینه خرید رنگ و اسپری رنگی) آماده تزئین خانه‌تان است.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید