دکوراسیون شرقی

دکوراسیون شرقی

ایده بسیار خوب برای ایجاد یک اتاق خواب با احساس آرامش موجود در خانه‌های آسیایی بخصوص چین و ژاپن این است که تصاویر بزرگ و زیبایی که به آرامش فضا کمک می‌کند در فضا استفاده کنید. در این فضا بیشتر از روتختی‌های براق و ساتن و ساده استفاده می‌شود. سادگی مهمترین عنصر در فضاهای شرقی می‌باشد.

بیشتر بخوانید : نکات فنگ شویی برای دکوراسیون اتاق کودکان

دکوراسیون شرقی
دکوراسیون شرقی

در دکوراسیون‌های شرقی استفاده از رنگ‌های قوی و جسورانه امری است ضروری گرچه استفاده از این رنگ‌ها نباید روی تمام دیوارها به کار برده شود و فقط می‌توان از یک تابلو به عنوان این مشخصه استفاده کرد.

بکار بردن رنگ طلایی در کنار رنگ قرمز قوی و عمیق و سیاه یکی دیگر از خصیصه‌های دکوراسیون شرقی می‌باشد، که به عناصر موجود در دکوراسیون ژاپنی مربوط می‌باشد.

بیشتر بخوانید : نقش رنگ در دکوراسیون داخلی چیست؟
شما می‌توانید با اضافه کردن عناصری که به آنها علاقه دارید این فضای شرقی را مطابق با سلیقه خود دگرگون کنید و به زیبایی آن کمک کنید، اما چیزی که باید مد نظر شما قرار گیرد این است که در این نوع سبک دکوراسیون خلوت بودن و آرام بودن فضا مهم ترین خصیصه آن می‌باشد.

دکوراسیون شرقی

استفاده از مبلمانی که از چوب درخت راتان است و یا هر چوب دیگر کمک می‌کند به این که احساسی از طبیعت در فضا وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید : ترفندهای طلایی برق انداختن مبلمان

دکوراسیون شرقی

در فضای خانه‌های ژاپنی از چراغهایی با طرح بامبو یاد استفاده می‌شود با بکار گرفتن یکی از آنها به احساس آرامش فضا کمک کنید.

یاز دیگر عناصر مهم دکوراسیونهای شرقی وجود شمع در فضا می‌باشد که استفاده از آنها فضا را زیباتر می‌سازد این در حالی است که قیمت گرانی ندارند.

بیشتر بخوانید :۶ ترفند سریع و کم هزینه برای تغییر حال و هوای خانه
سعی کنید از مبلمانی در فضا استفاده کنید که ارتفاع آنها کم باشد صندلیهای کوتاه قد فضایی بسیار عالی برای یک گفتگوی خودمانی ایجاد می‌کنند.

دکوراسیون شرقی


اگر بودجه شما اجازه می‌دهد برای ایجاد فضای شرقی از یک مجسمه کنده کاری شده شرقی به شما در ایجاد یک دکوراسیون کاملا شرقی و زیبا کمک بسیاری خواهد کرد. برای اینکه بودجه زیادی صرف تغییر دکوراسیون منزلتان نکنید از فروشگاه‌های لوازم دست دوم اجناس مطلوب خودتان را خریداری کنید.

برچسب‌ها: , ,
منبع: www.yjc.news

مطالب مرتبط

ساخت شمعدانی با وسایل دور ریختنی- تصویر از شمعدانی‌های درست شده

ساخت شمعدانی با وسایل دور ریختنی (ساده و مدرن)

شمعدانی، شمع را در جای خود ثابت نگه می‌دارد و از کج شدن و ریختن پارافین مذاب جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، شمعدانی، زیبایی شمع را دوچندان می‌کند و به عنوان عنصری دکوراتیو، به فضای خانه ظرافت و زیبایی می‌بخشد. بنابراین، استفاده از شمعدانی، نه تنها ضرورتی برای حفظ امنیت است، بلکه زیبایی و ظرافت را نیز به ارمغان می‌آورد.
اگر می‌خواهید برای شمع‌هایتان شمعدانی بسازید؛ با آموزش ساخت شمعدانی با وسایل دور ریختنی همراه ما باشید.

عکس تابلو نوسازی شده قدیمی چوبی در ویدیو آموزشی نوسازی تابلو چوبی قدیمی-

نوسازی تابلو چوبی قدیمی

شاید رنگ و روی تابلوی قدیمی شما کدر شده است، یا از آن تابلو تکراری که کنج دیوار خانه‌ آویزان است خسته شده‌اید. فرقی نمی‌کند، در هر حال شما می‌توانید تابلوهای قدیمی‌تان را به تابلو جدید و مدرن تبدیل کنید. فقط کافی است مراحلی که در این ویدیو آمده دنبال کنید.


دیدگاه خود را بنویسید