صفحه پیدا نشد

شاید جستجو بتواند کمک کند

برو به صفحه‌ی اصلی

کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

امروزه با توجه به اندازه‌ی خانه‌ها آشپزخانه‌ها نیز کوچک شده‌اند و هرکسی می‌خواهد آشپزخانه‌ی خود را بزرگ‌تر از متراژ واقعی نشان دهد. در این مقاله ۷ رنگ کابینت که آشپزخانه‌ی شما را بزرگتر نشان می‌دهد را معرفی کرده‌ایم.

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی با هزینه کم و ارزان

آموزش ساخت گلدان با لوازم دور ریختنی (هزینه ۱۰۰ هزار تومان)

گلدان‌ها و گل‌های داخل آن طراوت و زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه می‌دهد. در این بخش از آموزش‌های خودت بساز، یک گلدان زیبا به رنگ مشکی طلایی آموزش دادیم که فقط با ۱۰۰ هزار تومان (هزینه خرید رنگ و اسپری رنگی) آماده تزئین خانه‌تان است.

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

۱۰ آشپزخانه زیبا با رنگ‌هایی زیبا

در این پروژه‌ها طراحان کاشی‌های روشن و کابینت‌های رنگین را در کنار هم قرار داده‌اند تا بدین ترتیب آشپزخانه‌های سفید و تک رنگ را به چالش بکشند. اگر شما نیز طرفداران استفاده از کابینت‌های رنگی در آشپزخانه‌های خود هستید و می‌خواهید آشپزخانه رنگی و پر انرژی داشته باشید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

بهترین برندهای میز ناهارخوری در ایران

میز ناهارخوری به جز حس خوب دورهمی و غذا خوردن دور آن، می‌تواند یک دکوراسیون خارق‌العاده و بسیار زیبا باشد. اما در این میان نکات ریزی هست که بخش زیادی از آن را در راهنمای خرید میز ناهارخوری، مورد بررسی قرار دادیم و بخشی که مربوط به انواع مدل‌ها و برندهای میز ناهارخوری است را در این نوشته بیشتر باز خواهیم کرد.

۱۰ ویژگی چیدمان اتاق کار مناسب در خانه

۱۰ ویژگی چیدمان اتاق کار مناسب در خانه

با توجه به تغییر شرایط کاری بسیاری از افراد در خانه کار می‌کنند. چیدمان مناسب اتاق کار برای داشتن فضایی راحت و کارآمد اهمیت زیادی پیدا کرده است. در این مطلب به ویژگی‌های یک اتاف کار مناسب و وسایلی که برای تجهیز آن ینایز است می‌پردازیم.

بهترین برند مبلمان ایرانی و خارجی را بشناسید

بهترین برند مبلمان ایرانی و خارجی را بشناسید

مبل‌ها بخش بسیار مهمی از دکوراسیون خانه‌های امروزی هستند و نقش اول را در زیبایی خانه یا فضاهای اداری بازی می‌کنند. اما یکی از مهمترین اطلاعاتی که می‌تواند در انتخاب انواع مبلمان به ما کمک کند، شناخت برند مبل ایرانی و خارجی، سبک مبلمان تولیدی، نوع پارچه، چوب به‌کار‌رفته در آن‌ها و مواردی از این‌دست است، آشنایی با تولیدکنندگان و فروشندگان این محصولات به ما دید بهتری می‌دهد که برای خرید هر نوع مبلمان، سراغ کدام‌یک از این برندها برویم.

نوسازی گلدان قدیمی چینی

آموزش ویدیویی نوسازی گلدان چینی قدیمی

در عصر حاضر، گلدان‌ها، دکوری‌ها و لوازم تزیین دکوراسیون منزل به سمت مینیمال و ساده شدن رفته است. اگر از گذشته گلدان طرح‌دار با طرح‌های شلوغ دارید با این آموزش می‌توانید گلدان چینی قدیمی خود را نوسازی کنید و از طرح و سبک جدید آن لذت ببرید.